Pahoittelut vielä muillekin joilla nyt uusi kierros pyörähti käyntiin. Plussatuulia ja iloista yritysmieltä kaikille!
Ulkona oli niin kaunis sää ja kun kävin vähän kauppoja omalla ajalla yksinäni kiertelemässä, niin ei voinut enää olla huonolla tuulella näitten menkkojen alkamisen takia. Kyllä se tärppi sieltä vielä tulee, vuoden päästä tähän aikaan voi ihan hyvin olla jo vauva sylissä. meillä kaikilla!:)
Täh?!? Taas ihan täti on löytänyt tiensä moneen kotiin, pahoittelut siitä!
Missä plussat??!
Dpo 6, olo lähentelee mielenvikaisuutta. Alavatsalla repäisykipuja on edelleen. Mä niiiiiiiin en kestä jos negaan ens viikolla! Mut jos plussa tulee testiin niin jopas on oireet alkaneet aikaiseen!
Juu kannattaa käydä niitä kilppariarvoja testauttamassa jos oireita on. Täällä vielä ootan kirjettä millon on lääkäriaika. Kuulemma kk jopa 2kk voi mennä
Täällä negaa eikä tätiä näy. Toissapäivänä jo ukolle märisin että mikä mussa on vikana ku kaikki muut tuntuu raskautuvan ku edes samalla saunan lauteella istuu.. En siis yleensä itke helposti muiden nähden
Kp54/36
Kylläpä nyt on ollut paljon negoja ja tätejä Pahoittelut niistä!
Täällä on piinapäivät menossa, kp25 ja dpo6. Tänään oli jonkinlaista pistelevää kipua kohdussa, tiedä sitten mistä johtuu! Koskahan sitä uskaltais ensimmäisen kerran testata..
Täälläkin yritys päällä! :)
Viime viikonloppuna söin viimeisen pillerin ja nyt jonninmoinen tyhjennysvuoto meneillään,sen loputtua ahkerasti peitonheiluttelua ja toiveissa plussa.
Mun on nyt tyhmänä pakko kysyä,että mikä toi täti on :D Nää raskaussanastot on mulle aivan uutta!
Hellurei, mahtuuko mukaan?
Vauvakuume on polttavan korkea mutta pcos taustalla niin yrittämisestä tulee pitkä ja oon siihen lohduttomaankin valmistautunut
Mutta, joulukuussa saatu terolutit käyttöön muutaman vuoden yrittämisen jälkeen. Entuudestaan yksi luomulapsi (vuosimallia -13)
tosiaan 1.12.-16 eka terolut kuuri alkoi ja kesäkuuhun asti jatkuu jos ei raskautumista tapahdu. Gyne antoi ohjeeksi alkaa tikuttamaan ovista ensimmäisten kuukautisten jälkeen ja sitä olen koittanutkin ( en mitenkään fanaattisesti vaikka ehkä pitäisi) mutta testeihin en oo saanu mitään tulosta mahdollisesta oviksesta. Eli pitkä ja kivinen tie tulossa, mutta leuka pystyyn
JanieL, mulla ainakin lyhtentää aina päivällä. Eka kierto oli sen 28pvää ja toinen 27 ja viimisin 26. Voisikohan alottaa terot seuraavaksi kp16 vaikka ohjeena 15-24 päivät?
Koita nyt olla stressaamatta
Ja jos sulla on noihin päiviin määrätty
Niin eikai toi päivän myöhässä alottaminen mitään ihmeellistä tekis.
Ja jos nyt saa suomalaisena kaikesta vähän valittaa niin vaikka onkin hienoa että terot sain avuks palauttamaan menkat, mutta kyllä ne vaan on vuodon tehny niin hurjaks että kuukuppina sais olla ainaki 5litran ämpäri :banghead:
Mutta nyt muistaakseni kp7 ni saa taas hetken hengähtää vuodosta
Jaa no tota noin.. Tässä huonolla matikalla ja logiikalla yritin selvittää millon mun kannattaa tikuttaa ja tallettaa ja oon ihan hukassa
Olis vaan pitänyt tilata 30 kpl ovistestejä niin ehkä olisin jotenkin pysyny kärryillä. Suunnittelin siis alunperin alkavani tikuttaa tossa 20.-21.2 koska luin että sitä kannattaa aloittaa 11pv kuukautisten alkamispäivän jälkeen. Sitten seikkailin ovulaatiolaskurin sivuille joka sanoi mun ovuloivan 27-29.2. Mitämissämilloin mä nyt alan miestä kiusaamaa ja millon tikutan ja häh? Mitäh?