Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Unicorn, mulla oli niitä vain kaksi kpl ba dpo10 oli edelleen nega vaikka pc näytti jo kahta viivaa ja digi raskaana 1-2 viikkoa. Huonot kokemukset mulla niistä.
Pahoittelen väsymyksen aiheuttamaa mukamas hauskaa ovulaatiopostausta
Minua kieltämättä kovasti hihitytti mielikuva kohtuun teleporttaavasta ja kohdun seinämään itsensä länttäävästä munasolusta Mutta minä istuinkin tänään koko päivän lääkehoidon luennoilla. Kun yhtä aikaa aihe kiinnostaa, mutta ei millään jaksaisi kuunnella eikä keskittyä, on lopputuloksena väsynyt huumoriOli se hauska!? :D :D :D
MW2B, minullekin tuli tuosta jutustasi riemukkaat mielikuvat munasolun mystisestä matkasta kohtuun. :D Lisää vain moisia!
Ja Unicorn, voi rähmä, kun kp1. Mutta uusi kierto, uudet mahdollisuudet.
Ja sarjassa tyhmiä kysymyksiä ja ihmeellisiä oirebongailuja: huomasin keskellä alavatsaa navan alta häpykumpuun menevän haalean, muuta ihoa hiukan tummemman linjan. En ole aiemmin sitä nähnyt (tai kiinnittänyt huomiota, kuten ei mieskään) ja kävin miettimään, voiko tuollainen MITENKÄÄN jo näin aikaisin aiheutua raskaudesta? Kun ei ole plussaakaan kuulunut.. Raskauden aikanahan tuo linja tummuu kuten nännitkin, mutta luulisin, että vasta huomattavasti myöhemmässä vaiheessa..?
Unicorn, ihan positiivista, kun joku muukin on tällaisia bongannut. :D Minulla sauma ei selitä, kun alkkareissa ei moista ole ja saunan jälkeen huomattiin, kun ei ollut ollut mitään siinä painamassa. Ja ennemmin rusehtava kuin punoittava tuo on. Mutta tosiaan en ole aiemmin kiinnittänyt huomiota, niin paha sanoa, miten pitkään on tuossa ollut...