Raskaaksi 2017

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja heidukka
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Juu, eiköhän se hedelmöittyminen vaadi sen ovulaation eli munasolun irtoamisen munarakkulasta. Tai voihan se siittiö tunkeutua ensin sinne munarakkulaan, hedelmöittää sieltä sopivan munasolun, jonka jälkeen munasolu teleporttaa itsensä kohtuun ja lätkäisee itsensä kohdun limakalvoon kiinni. Eiku sekin ois kyllä oikeestaan ovulaatio. Johtopäätös: Ovulaatio on pakollinen tapahtuma raskautumisen kannalta!

Tervetuloa uusille!

Mun aamuinen testi näytti samaa säälittävää haamunyritelmää, mut en vieläkään usko, etten olisi raskaana :D On niin sellainen olo! Pitäisi odottaa keskiviikkoon ennen uutta testiä, mut voi olla etten malta skipata huomista, vaikka tiedänkin et sit tulee vaan paha mieli, jos/kun ei näy ainakaan mitään kunnollista.

Unicorn, mulla oli niitä vain kaksi kpl ja dpo10 oli edelleen nega vaikka pc näytti jo kahta viivaa ja digi raskaana 1-2 viikkoa. Huonot kokemukset mulla niistä.
Toivottavasti sulla huominen testi ei jätä enää arvailujen varaan vaan tulee kunnon haamu [emoji4]

Unicorn, mulla oli niitä vain kaksi kpl ba dpo10 oli edelleen nega vaikka pc näytti jo kahta viivaa ja digi raskaana 1-2 viikkoa. Huonot kokemukset mulla niistä.

Okei. :) Mä oon testannut koko ajan vaan niillä one stepeillä ja sitten pari krt noilla first responseilla johon joku viivanpaikka/haamu tullu.. nyt tänään päiväpissasta toi smart digi jossa sisällä tuo mistä kuva. Aamulla testailen apteekin testillä ja sit luovutan, ellei täti tuu jo tänään illalla tai yöllä.. plääh! :P

Sydänkäpynen, testaan jos testaan vasta sit kun menkat myöhässä.
Tsemppiä oviksen metsästykseen!:)

Alinahille treeni-iloa! kiva kun ajatukset saa välillä muualle:) ja onpa ihana kun on mukava terkkari. Kuulostaa samanlaiselle kuin meidän tytön th, tosi mukava nuori nainen hänkin. Haluan kyllä saman jos raskaaksi joskus tuun!:)

Tsemppiä huomiselle testailijoille, toivotaan kunnon plussia teille!:)

Oli se hauska!? :D :D :D
Minua kieltämättä kovasti hihitytti mielikuva kohtuun teleporttaavasta ja kohdun seinämään itsensä länttäävästä munasolusta :hilarious: Mutta minä istuinkin tänään koko päivän lääkehoidon luennoilla. Kun yhtä aikaa aihe kiinnostaa, mutta ei millään jaksaisi kuunnella eikä keskittyä, on lopputuloksena väsynyt huumori :grin

Ja tämä alkukierto on kyllä piinaa myös. Täysin nollatilanne, menkat ohi ja mahdollinen ovulaatio joskus ehkä viikon päästä. Äää.

MW2B, minullekin tuli tuosta jutustasi riemukkaat mielikuvat munasolun mystisestä matkasta kohtuun. :D Lisää vain moisia!

Ja Unicorn, voi rähmä, kun kp1. :( Mutta uusi kierto, uudet mahdollisuudet. :Heartred

Ja sarjassa tyhmiä kysymyksiä ja ihmeellisiä oirebongailuja: huomasin keskellä alavatsaa navan alta häpykumpuun menevän haalean, muuta ihoa hiukan tummemman linjan. En ole aiemmin sitä nähnyt (tai kiinnittänyt huomiota, kuten ei mieskään) ja kävin miettimään, voiko tuollainen MITENKÄÄN jo näin aikaisin aiheutua raskaudesta? :scratch Kun ei ole plussaakaan kuulunut.. o_O Raskauden aikanahan tuo linja tummuu kuten nännitkin, mutta luulisin, että vasta huomattavasti myöhemmässä vaiheessa..?

MW2B, minullekin tuli tuosta jutustasi riemukkaat mielikuvat munasolun mystisestä matkasta kohtuun. :D Lisää vain moisia!

Ja Unicorn, voi rähmä, kun kp1. :( Mutta uusi kierto, uudet mahdollisuudet. :Heartred

Ja sarjassa tyhmiä kysymyksiä ja ihmeellisiä oirebongailuja: huomasin keskellä alavatsaa navan alta häpykumpuun menevän haalean, muuta ihoa hiukan tummemman linjan. En ole aiemmin sitä nähnyt (tai kiinnittänyt huomiota, kuten ei mieskään) ja kävin miettimään, voiko tuollainen MITENKÄÄN jo näin aikaisin aiheutua raskaudesta? :scratch Kun ei ole plussaakaan kuulunut.. o_O Raskauden aikanahan tuo linja tummuu kuten nännitkin, mutta luulisin, että vasta huomattavasti myöhemmässä vaiheessa..?

Niimpä :) nenä kohti uusia pettymyksiä.. no ei vaa :D :P

Ite joskus "säikähin" iloisesti samaa mutta hoksasin sen tulevan alkkareissa olevasta etusaumasta kun painautuu :D miehen kanssa taivasteltiin pitkään samaa.. mutta en osaa sanoa että voisko myös jossain tapauksessa tullakin ja liittyä noihin pigmenttimuutoksiin :) voi olla? :) toivottavasti olis joku merkki ;)

Oli tosiaan hauska lukea pieni välikevennys, kiitos siitä MW2B! :D

Voih, tsemppiä Unicorn uuteen kiertoon, itse samassa veneessä, muutama päivä edellä! :/

Unicorn, ihan positiivista, kun joku muukin on tällaisia bongannut. :D Minulla sauma ei selitä, kun alkkareissa ei moista ole ja saunan jälkeen huomattiin, kun ei ollut ollut mitään siinä painamassa. Ja ennemmin rusehtava kuin punoittava tuo on. Mutta tosiaan en ole aiemmin kiinnittänyt huomiota, niin paha sanoa, miten pitkään on tuossa ollut...

Unicorn, nyt sitten vain seuraavaa yrityskertaa kohti positiivisin mielin! :Heartred

Mun ei pitänyt yhtään hifistellä tän asian kanssa, mutta tänään ostan greippimehua, ovistikut on vessan kaapissa odottamassa ja nyt on ruokaremonttikin käynnissä tuon jo kuukauden kestäneen liikkumisremontin lisäksi. Viimeksi kun tulin raskaaksi, olin juurikin nostanut fyysistä kuntoani mukavasti sekä ollut vähemmänhiilihydraattisella ruokavaliolla muutaman kuukauden. Jos saan kehoni samaan antistressaavaan tilaan kuin silloin, varmasti tärppää taas. Ihan varmana!!

Harmillista on vaan se, kun luen kauheasti aiheesta, ja tieto lisää tuskaa. En ole enää nuori raskautumismielessä! Toisaalta, täytin vasta reilu kuukausi sitten sen maagisen 36 vuotta. Tätini sai terveen pojan päälle nelikymppisenä. Ei varmaan pidä vielä hötkyillä, rauhassa tässä vaan. Pidän kropan nuorena kun liikun ja syön hyvin.

Kp 6/27-29. Viikonloppua odotellessa.

Unicorn, ihan positiivista, kun joku muukin on tällaisia bongannut. :D Minulla sauma ei selitä, kun alkkareissa ei moista ole ja saunan jälkeen huomattiin, kun ei ollut ollut mitään siinä painamassa. Ja ennemmin rusehtava kuin punoittava tuo on. Mutta tosiaan en ole aiemmin kiinnittänyt huomiota, niin paha sanoa, miten pitkään on tuossa ollut...

Jännittävää :smiley-bounce012

Ainiinmuutenhei.
Tein ihan huvin vuoks ja urheilunkannalta testimielessä kun tuolla oli vielä yks niitä smart digejä, niin tänään kp1 näytti se "not pregnant" avattuna ihan samaa haamua kun eilen. Eli ei merkannut mitään. Joten, älkää availko niitä! ;)

Minäpäs lähden tänään greippimehukauppaan! Foolihappoa syön jo ja ruokavalio remontoitu jo 5vkoa sitten :) Mitäs noita muita vippaskonsteja olikaan? Ja millon kannattaa alottaa ovistestailu? :)

Vähän harmittaa kyllä tää tädin tulo. Olin oireista jo aika varma, että ollaan tästä kierrosta plussattu. Eipä voi siis noihinkaan nyt enää oikein luottaa :D

Unicorn, kp1/28 , yk2 (tjot 8/16->)

Juu foolihappoa täälläkin menee, myös aamulämpöjä mittailen... :grin Ovistestejä rupean ainakin itse tekemään 10. päivästä eteenpäin. Esikoinen sai alkunsa aikaisesta ovulaatiosta, joten olen kärppänä. Muutoinkin varmaan kannattaa viimeistään kymppipäivästä aloittaa.

Takaisin