Unicorn, tyhmä nega, harmi juttu! Mutta kuten sanoit, niin kauan on toivoa kun menkat ei ala.:)
Heiiii, just olin kirjottanut tuon niin tulikin uutta kuvaa! Mä en oo tuota testiä käyttänyt enkä siis myöskään availlut, mut haamuhan siellä nyt tuon mukaan kurkistais. Jospa jollain muullakin olis kokemuksia tuosta testistä ja sen avaamisesta, mä en osaa oikein mitään tuosta sanoa.:) mutta toivo elää edelleen! Millon muuten teit tuon testin?
Pahoittelut keskenmenosta
Unipeitto! Voimia toipumiseen. Toivon teille onnea uuteen yritykseen!
JanieL, tsemppiä ja jaksamista jatkoon! Oletteko te käyneet missään tutkimuksissa kun ootte pitkään yrittäneet? Anteeksi jos oot aikaisemmin kertonu, en nyt vaan ainakaan muista.:/
Ilmeisesti ainakin säännöllinen tulehduskipulääkkeiden käyttö voi estää/siirrää oviksen ja kiinnittymisenkin. Muistelen että joku sanoi täällä että yksikin kerta voisi vaikuttaa, mutta jospa nyt ei kuitenkaan. Ainakin eilen luin että oviskipuun voi huoletta ottaa tulehduskipulääkkeen. Mutta parasetamolia nyt ainakin voi huolettaa ottaa, jos siitä on apua. Mulla ei ainakaan auta mihinkään.:/
MW2Bn kertoma juttu kyllä aivan uskomaton. Sitä aina ihmettelee miten joillakin tärppää jostain yhden illan jutusta ja toiset yrittämällä yrittää pitkään ovistikkujen ja kaikkien kikkakolmosten avulla eikä tärppää sitten millään.:/
Kampela ja
Mangusti, pahoittelut negoista. Mutta vielä on toivoa kun ei menkkoja näy!:)
Tervetuloa uusille!:)
On: dpo 13, ei mitään oireita eikä oloja edelleenkään. Aamulla vaan ärsytti hulluna, mieskin sanoi että mahtaa menkat alkaa, joten näin vielä hieman enemmän punaista!
Hirmuinen siivousinto pukkasi jostain ja oon sit siivoillu jääkaappia, imuroinut ja järjestellyt kaappeja. Pitäis vielä luututa lattiat ja kopistella matot yms. Eikös siivousinnostuskin ole raskausoire?
Mutta joo, ei mulla ole yhtään fiilis että vois olla raskaana, jotenkin tuntuu että kyllä ne menkat vaan taas alkaa ajallaan.