Raskaaksi 2017

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja heidukka
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Pahoittelut negoista ja tädeistä. :(
Tsemppiä piinailijoille ja tervetuloa uusille! :)

Täällä kp28/34-? ja dpo 8. Tätiä odotellaan. :/ tämmöstä tylsää vaan. [emoji23]

Muokattu viimeksi:
Mulla näkyi tosi huonosti one stepillä. Suosittelen lämpimästi tota clearbluen early detector tai jotain. Sillä näkyi dpo8 mulla. En tiedä saako niitä vielä kaupoista. Tilasin raskauskeijulta. On vissiin aika uusi testi.

Itseasiassa kun mä kävin kattoo niin noi mun onkin noita one steppejä eikä sofin.. millon sulla slko haamut näkymään noilla one stepeillä? Tai ylipäätään mitään? :)

Unicorn, tyhmä nega, harmi juttu! Mutta kuten sanoit, niin kauan on toivoa kun menkat ei ala.:)

Heiiii, just olin kirjottanut tuon niin tulikin uutta kuvaa! Mä en oo tuota testiä käyttänyt enkä siis myöskään availlut, mut haamuhan siellä nyt tuon mukaan kurkistais. Jospa jollain muullakin olis kokemuksia tuosta testistä ja sen avaamisesta, mä en osaa oikein mitään tuosta sanoa.:) mutta toivo elää edelleen! Millon muuten teit tuon testin?

Pahoittelut keskenmenosta Unipeitto! Voimia toipumiseen. Toivon teille onnea uuteen yritykseen!

JanieL, tsemppiä ja jaksamista jatkoon! Oletteko te käyneet missään tutkimuksissa kun ootte pitkään yrittäneet? Anteeksi jos oot aikaisemmin kertonu, en nyt vaan ainakaan muista.:/
Ilmeisesti ainakin säännöllinen tulehduskipulääkkeiden käyttö voi estää/siirrää oviksen ja kiinnittymisenkin. Muistelen että joku sanoi täällä että yksikin kerta voisi vaikuttaa, mutta jospa nyt ei kuitenkaan. Ainakin eilen luin että oviskipuun voi huoletta ottaa tulehduskipulääkkeen. Mutta parasetamolia nyt ainakin voi huolettaa ottaa, jos siitä on apua. Mulla ei ainakaan auta mihinkään.:/

MW2Bn kertoma juttu kyllä aivan uskomaton. Sitä aina ihmettelee miten joillakin tärppää jostain yhden illan jutusta ja toiset yrittämällä yrittää pitkään ovistikkujen ja kaikkien kikkakolmosten avulla eikä tärppää sitten millään.:/

Kampela ja Mangusti, pahoittelut negoista. Mutta vielä on toivoa kun ei menkkoja näy!:)

Tervetuloa uusille!:)

On: dpo 13, ei mitään oireita eikä oloja edelleenkään. Aamulla vaan ärsytti hulluna, mieskin sanoi että mahtaa menkat alkaa, joten näin vielä hieman enemmän punaista!:mad:Hirmuinen siivousinto pukkasi jostain ja oon sit siivoillu jääkaappia, imuroinut ja järjestellyt kaappeja. Pitäis vielä luututa lattiat ja kopistella matot yms. Eikös siivousinnostuskin ole raskausoire?:winkMutta joo, ei mulla ole yhtään fiilis että vois olla raskaana, jotenkin tuntuu että kyllä ne menkat vaan taas alkaa ajallaan.

jemna, tuossa yhden aikaan.. oliskohan ollut toisesta tai kolmannesta pissasta. Tänään en oo kauheasti juonut. Ensimmäinen nega one step liuska oli päivän ekasta yön yli olleesta.. ja heti melkein avasin. :)

Kyllähän se siivousintokin on raskausoire ;) meilläkin eilen pestiin eilen saunaa ja pesuhuonetta lattiasta kattoon.. ja imuroitiin ja luututtiin koko huushollia perinpohjin :D

Jemna, ei olla oltu missään kokeissa kun ei ensimmäiseen vuoteen ollut suurena tavoitteena jäädä raskaaksi. Viime vuonna sitten oli enemmän ja nyt on jo sydän sikkurallaan vauvasta <3

Nyt sitten tammikuussa kävin gynellä tarkotuksena juurikin tsekata onko kaikki kunnossa ja ultrattiin niin ei näkynyt mitään selittävää tekijää. Määräs Terolutit kierron tasaamiseen ja oli erittäin varma että jään raskaaksi. Jos en, niin siitä sitten jatkotutkimuksiin.

Mullaki tänää ihan hirvee siivousvimma, oikeen odotan että pääsen iltavuorosta kotiin siivoamaan :hilarious:. Eilen alko muuten nuhakin.. toivottavasti ei mikään kunnon flunssa kuumeineen tule:confused: Jomottelu jatkuu uhkaavasti, voi että kun se ei olisi sitä mitä luulen :arghh: Voi että kun plussattaisiin kaikki!

Jännä tuo cb:n testi unicorn. Ite en oo koskaan noita availlut joten en tiedä mikä niiden mekanismi on ts tuleeko aina kaks viivaa jne. Jännät paikat. Uutta testiä kehiin jos ei menkkoja kuulu! :)

Jemna, ootko aatellut milloin testata? ;)

Unipeitolle kovasti voimia ja tervetuloa kuumeilemaan <3

Hansu, tervetuloa kuumeilemaan ja pikaista plussaa :)

On:

Tänään tein kolme eri ovistestiä - joo oon hullu mut minkäs teet, toistaiseksi nautin tästä ovistestailusta.. alla kuva tän päivän testeistä.

629bf299bb0e626f35a6e5eff8d2b7cf

Ihmettelen vaan tuon rsfun testin kontrolliviivaa... onko noissa aina noin hailakat kontrolliviivat vai onkohan kohdalle sattunut joku sunnuntaikappale?! No anyways ei vielä ovista ja kaksoishormonitesti näyttää odotetusti tyhjää kun eka testipäivä sillä tänään.

Olo on kyllä ku jollain hormonihirviöllä, ärsyttää ihan nollasta sataan sekunnissa ja seuraavassa hetkessä saatan nauraa tai itkeä herkeämättä :D Lisäksi etoo. Viime kierrossa oli samoja oireita alkukierrosta (tosin ei näin alussa) mutta ennen ovista kuitenkin. Ilmeisesti raskauden jälkeen kiertoon tullut uusia piirteitä kun ennen raskautta ei ikinä ollut mitään tämmöstä.

Sit sellainen tyhmä kysymys vielä kun jäi mietityttää että oonko mä tyhmä. Facebookissa yhdessä ryhmässä porukka oli kommentoinut jonkun tyypin x kyselyyn raskautumisen vaikeudesta että ovulaatio voi tulla vaikka ei irtoisi munasolua? Onko mulla mennyt jotain ohi koulun biologian tunnilla ja lähihoitajan koulutuksessa kun musta ovulaatio tarkoittaa nimenomaan munasolun irtoamista..?

Sydänkäpynen kp 11/29-37

Niin ja siis tuo mainitsemani rsfu on siis se paperilla ylinnä missä vihreällä alueella lukee LH ja toinen vihreä siis Onestep ja alhaalla kaksoishormonitestin liuska.

Sorry kaks viestiä peräjälkeen

Sydänkäpynen, kyllä mäkin oon oppinut että ovulaatio olis juurikin munasolun irtoamista :D mutta tiedäppä tuota sitten jos sekin tieto on muuttunut tässä vuosien varrella :P :D taidan olla samassa ryhmässä..! [emoji85]

Tsemppiä oviksen bongailuun :)

Meinattiinkohan siinä sitä että vaikka ovulaatiotesti näyttää plussaa, niin ovulaatiota eli munasolun irtoamista ei silti välttämättä tapahdu? Näin olen tällä foorumilla ainakin ymmärtänyt :D

Pahoittelut tädin kohdanneille!:sad001

Tervetuloa uusille:)

Mä palelen hulluna kahden peiton alla ja kurkkuki on kipee. Pissalle tarttis nousta mutta hitsi kun jäätyy!:grumpy:

Kaikkien viestit luin ja olen taas ainakin hetken perillä tapahtumista! :D Paljon on porukka eri vaiheissa kiertoa, joten tsemppiä kaikille!

Muakin kiinnostaisi millä testeillä on saatu aikaiseen plussia. Satuin ostamaan aluks juuri noita clearbluen plus testejä, joille itekkin annan risuja kun näytti perätöntä haamua. Sillä ei siis kannata ainakaan testata alkuvaiheessa, kun toivoisi nimenomaan haamua. :D Seuraavaksi ostin herkkiä one steppejä, ja niistäkin taitaa olla huonoja kokemuksia. No nyt on tulossa mamin testejä läjä tähän seuraavaan kiertoon.

Tilasin myös ovistestejä samasta paikasta, mielenkiinnosta yritän saada tietoa tapahtuuko sitä vai onko keho nyt ehkäisyn jälkeen sekaisin. Ilokseni kierto pysyi ainakin vielä tuossa 28:ssa päivässä. Nyt siis menossa kp2 ja yrityskerta 2 käynnistyy.

Tavallaan ihmeen hyvin otin tuon ensimmäisen pettymyksen etten raskautunut ekasta yrityksestä, nimenomaan innolla ollaan menossa tähän toiseen. Mutta tänään on jotenkin tullut uskonpuutetta ja ajatuksia, että tuleeko tästä pitkä projekti.. Sisäinen pessimisti nostaa siis päätään. En osaa oikein selittää, semmoinen olo että nyt kun ei ekasta tärpännyt niin milloinkohan sen oikean plussan testiin saan.. Vai voinko saada ollenkaan. Varmaan nämäkin ajatukset kaikki käy läpi. Huh, helpotti kun sai kirjoittaa sen nyt ulos.. :)

Kp 27. Päivän oireet tukkoinen nenä, kylmä (vai onko sisällä vasn kylmä, kun ulkonakin on kylmennyt?), väsy, repäisykivut.

Munkin testit noita raskauskeijun one stepejä, joita täällä haukuttu. Niitä oon ennenkin käyttäny ja hyvin on toiminu (=ei oo näyttäny väärää plussaa), mutta tosiaan aika myöhään oon aina plussan saanut, kun muihin vertaa.

Vaapukka, cleaybluen plussa testiin ei oo tullu mulla koskaan mitään haamuja mutta siihen uuteen digital smarttiin tuli toi haamu josta kuvat, kun avasin. Vaikka luki "not pregnant". :)

Mel, siinä mielessä noi one stepit onki tainnut saada huonoja kokemuksia, et testaillut niillä ja saanut puhdasta negaa, kun koittanut muuta merkkiä, saanut jo selkeän haamun/plussan. Tiedä sitten. :D

Eihän kaikilla testit reagoi tietenkään samoin, mut tuntuu et monella foorumilla törmännyt tuohon clearbluen plussatestin valehaamuun ja nyt täällä tuohon "herkkään" onesteppiin.

Hyvä jos sulla ei Unicorn ole tullut plussassa mitään vääriä hälytyksiä, kannattaa varmaan kuitenkin varauksella ottaa tuo toinen. Toivon kovasti, että avatun testin haamulainen vahvistuisi! :)

Omanapa, hyvin alkoi tämäkin treenaaminen kun vedin puolikkaan pizzan ja pari karkkia tänään..no itsekuria nyt vaan kehiin, heti kun kun välipäivä salilta niin teen jotain mitä ei pitäisi tehdä. No treenaain mä 5 päivää viime viikolla ja jalat sekä vatsalihakset on aivan sairaan kipeet... huomenna taas salille, mistä tulikin mieleen et piti laittaa pesuun salivaatteet..

Tänään oli ton esikoisen 1v neuvola, samalla neuvolatäti kyseli omia kuulumisia ja tsemppas kauheesti kun kerroin että toista yritetään. Sanoi myös että toivottavasti pian tärppää ja sanoi että hänelle voi sit soitella kun plussa tulee että on seuraavankin kohdalla oma Th äitiysneuvolassa. <3

Tosi mukava ja nuori toi meidän neuvolatätsy. :)

Takaisin