Raskaaksi 2016

Herttarouva, nojoo tää on kyl tosi rasittavaa. Kun kuitenkin olis toinen haaveissa niin saa nähdä kuinka kauan menee...

No mul o tänää ollu toispuolista nippailuja mahassa mut onks se mahista että ois näin myöhään ollu ovis

Heippa oon seurannu tätä palstaa aika pitkään sivusta mut nyt on pakko kysyä . oks kenelläkään käyny näin pregcheckien kanssa? oks toi haamu vai joku virhe? :-O
ylempi siis testiajan jälkeen ja alempi testiajalla.
133eb7b7c4c543bb83e06ddeab6fd216

c98bc48db874f323ae6e474f1e650c5d

Pienitimantti mä sain viime kierrossa roskishaamuja. En tiiä oliko sitten kemiallinen kun yhtenä päivänä näkyi enemmän ja sit ei näkyny kun aavistus. Menkat alkoi ajallaan. Mä testasin tän kierron alussa uudestaan ja roskishaamu tuli myös. Eli mä en aio katsoa enää testiajan jälkeen ton testin kanssa. Toivotaan että sulla ois kuitenkin kyse alkavasta raskaudesta [emoji5].

Ertza, ite oon tullu siihen tulokseen että mikä vaan on mahdollista kun on kyseessä naisen kroppa :/

Pienitimantti, omaa kokemusta ei ole mutta en luottaisi testin tulokseen enää testiajan jälkeen oli kyseessä mikä raskaustesti vain.

Alinah onko sulla mitään merkkejä kierron käynnistymisestä? Mulla oli muutaman kuukauden ajan "taustalla" ovulaation yritystä ja menkkakipua. Hirveesti tuli ovulaatiolimaa ja sit yks kaks se ovulaatio onnistui. Jos ei mitään merkkejä niin voihan sitä käydä gynelläkin. Aiheesta toiseen niin voin lämpimästi suositella kirjaa taking charge of your fertility. Kirjoittajaa en nyt ulkoa muista kun kirja muuttolaatikossa. Muutetaan lauantaina [emoji4]. Mä oon lukenut sen monet kerrat ja palannut aina uudestaan ja uudestaan tutkailemaan. Siel on paljon infoa raskauden yrittämisestä, imetyksestä, ongelmista raskaaksi tulossa, keskenmenosta, kierron tarkkailusta lämpöjen avulla ja vaikka mitä. Ei ollut mikään kallis. Netistä tilasin ihan kotiin asti. Saa kyl e-kirjanakin. Mä olen saanut siitä paljon apua. En tiiä saako täällä tälleen mainostaa. Poistakaa kommentti jos ei saa [emoji3].

Tuollainen mainostus on sallittua, kun kyse ei ole kaupallisesta mainostuksesta eli sinä et itse myy kyseistä kirjaa. :) Kyseinen kirja kiinnostaisi kyllä itseänikin, mutta oon surkea englannin kielessä.

Pahoittelut Ertza negasta. ❤ Mutta niin kauan on toivoa, kun täti ei oo saapunut. Tsemppiä!

Muokattu viimeksi:
Tuo Taking charge of your fertility on kyllä mahtava kirja. Itekin sitä tässä taas viime päivät lukenu. :)

Dpo8. Nenä ollut epätavallisen hajuherkkä tänään! Väsyttää, vatsa on vähän omituinen.. alavatsa edelleen välillä kipuilee, tai tuntuu sellainen menkkamainen "vanne" ja pientä paineentunnetta alavatsalla. Ja syönnin jälkeen tuli vähän huono olo, enkä edes syönyt mitään jättiannosta :D
Toivottavasti lapset nukkuu kiltisti päikkärit tänään että pääsen itsekin lepäämään.

En jaksa innostua hirveästi näistä oireista, kyllähän kaikkea uutta ja ihmeellistä huomaa kun oireita kovin odottaa. Aiemmista raskauksista en muista oireilleeni ennenkuin viikolla 6+ kun pahoinvointi alkoi :P

Päivittelen taas mun tikutuksia :) Eli eilen aamulla (dpo 9) sain Sofin testiin haamun! Tänä aamuna hailakamman, juuri erottuvan, höh :nailbiting: lauantaiset juhlat lähestyy, niin ajattelin hakea digin apteekista, niin sillä ainakin saa kertalaakista toivottavasti vastauksen. Teen sen lauantaina.

Violina ja toiveilija90, toivottavasti plussat tulee [emoji5]. Voisko joku kertoa mitä mieltä on mun tilanteesta: ekaa kertaa tein apteekin ovistesteillä. Eilen tuli yhtä tumma viiva testiin. Tänään aamulla herättyä hirveä turvotus vatsassa ja oviskipuja, testiviiva ei enää yhtä vahva. Onko tää päivä nyt sitten todennäköinen dpo 0? Eikös se ovulaatio tapahdu lh-huipun loputtua?
Ai niin ja piti palata siitä "limatulpasta": jos tänään ovulaatio niin sit tais mennä kolme päivää tulpasta ovulaatioon.

Muokattu viimeksi:
Herttarouva, en ole tehnyt ovistestejä mutta eikös se mene niin että kun testi plussaa niin ovis olisi tyyliin 12-24 tunnin sisällä? Eli tänään tosiaan dpo0. Korjatkoon joku jos olen väärässä.

Toiveilija, jännään sun puolesta, en vielä pitkään aikaa uskalla itse testailla :D Kunpa saisit digiin plussan! <3

Lääkäri kirjoitti minulle nyt Femar kuurin seuraavaan kiertoon. Onko jollain kokemusta kyseisestä lääkkeestä?

Babe: Femar on samaa ainetta ku letrozol, ainoa ero on hinta, femar tais olla kalliimpi? Itselläni tässä alkamassa pian toinen kierros letrozolia. Mulla ei tullu mitään haittavaikutuksia.

Babe: Femar on samaa ainetta ku letrozol, ainoa ero on hinta, femar tais olla kalliimpi? Itselläni tässä alkamassa pian toinen kierros letrozolia. Mulla ei tullu mitään haittavaikutuksia.

Okei kiitti tiedosta :) lääkäri sanoi että saattaa aiheuttaa päänsärkyä ja pientä mielialan vaihtelua.

Esikoisen lasketunajan ryhmässä toisaalla yks mamma sanoi mulle kun höpötin että ajattelin lähteä gynelle tai jonnekin tutkimaan jos sais niitä jotain nappeja tukemaan kierron alkamista ja muutenkin kun esikoisen kohdalla meni 2 vuotta että tärppäsi, niin kirjotteli mulle tähän tyyliin :

Sille sun kierrolle ei kyllä gynekologikaan mahda oikein mitään :D Sori nyt vaan kun latistan lisää sua, mutta et sä valitettavasti saa siihen vielä mitään lääkinnällistä apua, jos menet lääkäriin vaan sanomaan että mä haluun toisen lapsen nyt [emoji85] Samalla kaavalla menet tuossa kohtaa kuin muut lapsettomuushoidoissa kävijät...

En mä siinä mitään menetä kyllä jos lähden kyselemään. Moni vaan sanoo että on saanu apuja just samaan ongelmaan mikä mulla. Ja muutamat kehottaakin mua lähtee kyselee.

Jahas, täällä kp 1/28-32 ja yk3 käynnistyi. Jäi kierto lyhyeks mun normaaliin verrattuna. On niin synkkä ja masentunut olo ettei mitään rajaa... [emoji30] Seuraavat menkat alkaa apin mukaan jouluaattona, eiköhän ne sieltä varmasti tule silloinki! [emoji52]

Pahoittelut tädistä Taiga86 [emoji22]. Onnea uuteen kiertoon. Jospa jouluna saisitkin tehdä sen positiivisen testin sitten [emoji173]

Alinah olipas tökerö kommentti! Todellaki kannattaa mennä gynelle katsomaan, saisiko apuja! Siinä ei ainakaa mitää menetä :)

Takaisin