Raskaaksi 2016

Kuinka monta päivää ennen ovulaatiota se yleensä irtoaa? Voiko olla esim jo edellinen päivä?

Jollain ulkomaisella sivustolla taisi lukea 3-5 päivää ennen. Varmaan hyvin yksilöllistä. Mulla voisi hyvin sopia tähän kun viime aikoina ovulaatio on ollut kp18. Mä lasken nyt monta päivää tässä kierrossa kestää ja voin sitten laittaa tänne mikä oli tulos mun kohdalla [emoji5] Kaikki eivät myöskään tuota "tulppaa" huomaa. Saattaa irrotta myös osissa. On kyllä hyvin sitkeää kamaa.

Kiitos Herttarouva! Mäkin osassa kierroista oon havainnut tosi sitkeän tulppamaisen liman... Mutten ole ollu varma onko se tulppa vai ns. Eggwhite limaa... Niin siksi kiinnostaisi kyllä!

Mä oon luullu, että se limaklöntti on just se eggwhite ja siks oonki menny aina ihan hämilleen kierrosta, kun se tulee yleensä just noin kolme päivää ennen ovista :woot: Mutta kyseessä ei siis ole sama asia? Aina oppii jotain uutta :grin

Joo se ei vielä ole sitä eggwhitea. Sen tulpan jälkeen pitäisi alkaa tulla sitten. Mäkin luulin ensin että se on jo sitä itseä, mutta ei niin sitkeästä taida siittiöt päästä läpi.

Alina16 mäkin oon luullu! Etenkin kun mulla sitä juoksevampaa ei sitte ees tuu kovin kauaa...

Mäkin oon joskus ihmetellyt sitä limaklönttiä, hyvä kun tuli puheeksi tuo limatulppa ennen ovista! Ei tuu mulla joka kierrossa, mut näköhavainto moisesta on!

Kuka on testausvuorossa seuraavana?!?!

Dpo 7 ja tänään on ollut kovia menkkajomoja vatsassa ja selässä, vielä ei tätiä pitäisi näkyä ainakaan viiteen päivään. Sunnuntaina vasta aikaisintaan vois testiä tehdä!

Mä olen sellanen hätähousu että testasin jo tänään, eli dpo 8 :pompus: No negahan se oli puhtaasti vielä. Ei saisi näin ajoissa edes testailla, mut minkäs luonteelleen voi. Lauantaina olis bileet tiedossa, joten seuraavan kerran sitten la aamuna. Sen verran oireista, että nännikipu hävisi viikon jälkeen oviksesta. Onko muilla näin ollut, ja silti voisi olla raskaana? Menkkajuilimista ollut jonkun verran. Ilmottelen lauantaina lisää. :woot:

Menkkajomot viikon päästä ovulaatiosta saattaa hyvinkin johtua kiinnittymisestä [emoji4]. Mä en osaa sanoa noista tissikivuista yhtään mitään. Mä en muista, että mulla ois ollu mitenkään tissit kipeät ekassa raskaudessa. Tässä keskenmenneessä huomasin kun imetin, että se tuntuu vähän enemmän. Keltarauhanenhan voi aiheuttaa tuota arkuutta oli plussakierto tai ei.
Heipsulle tsempit uuteen kiertoon!

Täällä piinaillaan, menkkojen pitäis alkaa tällä viikolla, lyhyimmän kiertopäivän mukaan jopa tänään, mutta ei näy ei kuulu. Kipuja kyllä on, mutta ei vuotoa. Lähdetään loppuviikosta reissuun, joten mietin tossa et testaanko ennen vai jälkeen reissun :-D oireina ei muutaku vetinen valkovuoto ja lämmöt koholla edelleen..

Voi Herttarouva minkä teit! :D mulla on viikko nyt oviksesta ja oli tänään kipua alavatsalla, pakkohan sen sitten oli kiinnittymisestä johtua vai mitä ;D

Tietenkin testaat ennen reissua Mamman haave että saadaan tänne jotain äksöniä :D plussaonnea!

Itekin jo mietin että pitäiskö tilata testejä. Ehkei nyt vielä dpo6 kuitenkaan jospa kiltisti oottelen ens viikkoon (tai edes loppuviikkoon) ennenkuin edes tilaan. Helpommin sanottu kuin tehty.

Pitikin kysyä onko kukaan tilannut raskauskeijusta halpistestejä, siis puikkoja? 20mlU, 4kpl paketti oli noin 9,50€. Merkkiä ei lukenut :(

En kyllä oo yhtään varma vielä testaanko, liian paljon masentaa jos nega pärähtääki testiin.

Mut yks kysymys,jos siis oletetaan, et ovis on ollu tän kuun 9 pvä eli keskiviikkona ois 12 dpo,niin voiko menkat olla myöhässä vaan pelkästä stressistä vai tuleeko menkat jokatapauksessa n. 12-15 päivää oviksen jälkeen, jos raskaus ei ole alkanut?
Sen tiiän, et ovulaatio voi siirtyä paljonki stressin tai sairastumisen tai monenki syyn takia, mut voiko varman ovulaation jälkeen menkat pysytellä poissa? Onko kellään tietoa? :-)

Ei oo kyllä tietoa voiko menkat jäädä tulematta jos ovulaatio on kummiski ollu! Luulisi että ne aina sillon tulis

Mulla pitäis alkaa menkat pe-su aikana. Kaks negatestiä tehty hätäisenä. Aattelin olla nyt testamatta ennen vloppua. Mullaki la juhlat, pikkujoulut [emoji23] Ehkä sillon siis...

Tänään aamupäivästä tuli kauhea kipukohtaus selvästi kohtuun keskelle alavatsaa, kesti n. 15 min. Menin ihan linkkuun enkä pystynyt liikkumaan, mietin jo et pitääkö soittaa apua. Tuntui erilaiselta voimakkaammalta kivulta kuin menkkakipu mut jotain samaakin. Paineentuntua myös. Plussaovistestistä on 11 pv. Voisiko tapahtunut olla varhainen keskenmeno tai toivon mukaan mielummin kiinnittyminen? Onko kellään vastaavasta kokemuksia?

Voikun joillekin tulis tälläkin viikolla plussia!! [emoji177]

Joskus luin jostain että menkat ei myöhästy vaan oviksen ajankohta on siirtynyt.. mutta tiedä sitten. Ite ainakin kerran oon stressanu menkat myöhästymään parilla päivällä mutta sillon en ovisoireita seurannut ollenkaan eli saattaa olla että tulivatkin ihan ajallaan ovikseen nähden. Olipas minusta apua :D

Taiga, mulla on kiinnittyminen tuntunut kolmesti 6-8 päivää jälkeen oviksen, sellaista selittämätöntä tuntemusta. Vois kuvailla jopa kivuksi kohdussa. Menkkatuntemuksia moni sanoo kokeneensa kiinnittymisestä alkaen, voi jatkua viikkoja. Kerran tippui kyytiläinen matkasta rv 5, melko pian kiinnityttyään siis. Silloin tunne oli pistävä ja kiperä, ja seurana pieni määrä kirkasta verta (mulle oli siirretty 2 alkiota, joista toinen siis tippu matkasta).

Joo,minäki oon kuullu sen, ettei menkkojen pitäis myöhästyä vaan ovulaatio ois siinä tapauksessa myöhässä.. täällä siis jännäillään. Kovasti pitää vessassa käydä ku vähän väliä valkkaria tulee niin paljon, et luulen menkkavuodon alkaneen. Onko se ollu jonku raskausoire? ;-) sanokaa pliis, et on :-D

Joo,minäki oon kuullu sen, ettei menkkojen pitäis myöhästyä vaan ovulaatio ois siinä tapauksessa myöhässä.. täällä siis jännäillään. Kovasti pitää vessassa käydä ku vähän väliä valkkaria tulee niin paljon, et luulen menkkavuodon alkaneen. Onko se ollu jonku raskausoire? ;-) sanokaa pliis, et on :-D

Mulla ainakin oli alkuraskaudesta asti järkyttävät valkkarit!! Se oli alussa tosi piinaavaa, kun pelkäs aina et alkaa vuoto kun lirahti :D

Takaisin