Raskaaksi 2016

Ilmottaudun mukaan, enskierrossa letrot joten tammikuun plussaan saattaa olla edes joku mahdollisuus :P

Meinaatteko jotakin listaa pitää tässä ketjussa? Siis etusivulle (ekaan kommenttiin päivittäminen niinku Ei tää voi olla näin vaikeeta -ketjussa), tai kiertävä lista (joka tuolla raskaaksi2015 -ketjussa on tipahtanut matkasta)? :D

Nenna kp31 dpo12 yk19
 
Täällä mukana kans! Kp1 siis huomenna joten raskautumishaaveet täksi vuodeksi menneet.. No, ensi vuonna toivottavasti parempi kalaonni! :)

Kiertävä lista on toisaalta helppo, jos vaan siitä pidetään huolta että pysyy mukana! :wink Toki etusivukin ois helppo ratkaisu myös katsoa :grin
 
Laitetaanko kiertävä lista, koska mä näpyttelen puhelimella ja on tosi hankalaa aina muokata viestejä etusivulla. Vai tarvitaanko listaa ollenkaan? Tehkää, joilla on edistyneemmät vehkeet! Haha! Kaksmielistä juttua! :)
 
Ilmottaudun kanssa tänne. Nyt menossa tjotyk 2 kp 12. Ei toivoakaan että tänä vuonna mitään tapahtuisi (ellei sitten tämä kierto sekoa toiseen suuntaan, kun aiemmat on olleet imetyksen takia ylipitkiä).
 
Minä mukana myös. Tälle vuodelle ei enää mahiksia. Kp1 todnäk huomenna.

piipaa kp0/yk? (yritetty 9/14 asti ja tässä välissä kaksi keskenmenoa)
 
Täällä saadaan ihan kohta tietää kuinka tämän kierron kanssa käy, jos ei-niin-hyvin niin mukana ollaan. :wink
Nemira kp28 yk 4
 
Mä olen kanssa menossa mukana kun kierto vielä hakee paikkaansa ehkäsyn lopetuksen jälkeen :)
Unajama kp19/28? Yk1
 
Täällä ilmoittaudun mukaan, kierto tosin vielä kesken, mutta ei tunnu yhtään siltä että nyt oisin raskautunut. Eli nokka jo kohti ensi vuotta :)

kp 19, dpo 3, yk 2
 
Kärpänen yk4
Katjusha
Nenna yk19
Puhvis
Vargynja tjotyk 2
piipaa yk?
Nemira yk 4
Unajama Yk1
Sydänkäpynen yk2

Tässä lista jota saa kopioida ja päivittää. En laittanut noita kiertopäiviä, kun koin sen hankalaksi. Lisätkää, täydentäkää, kopioikaa ym. :)

T.Työkoneella suriseva Kärpänen kp3/27 yk 4
 
Minäkin ilmottaudun mukaan, vaikka vasta miehen kanssa sovittiin, että aletaan yrityshommiin. Vähän jänskättää pistää elämä taas sekaisin, kun ollaan juuri selviydytty esikoisen vauvavuodesta ja olen palannut töihinkin. Onneksi esikoinen vierellä muistuttaa, että on muutakin kuin työ. :) Täytyy selvittää nyt se kierto ja nuo teidän käyttämät lyhenteet :)
 
Kärpänen yk4
Katjusha
Nenna yk19
Puhvis
Vargynja tjotyk 2
piipaa yk?
Nemira yk 4
Unajama Yk1
Sydänkäpynen yk2
Jennyhannele Yk 5
 
Maiskukka, jennyhannelekin laittoi ilmeisesti kaikki yrityskierrot siihen, joten laita siekin! :)

Kaikille toivottelen pikaisia ja pysyviä plussia! :)
 
Mäkin hyppään matkaan mukaan. Periaatteessa vielä olis yks mahdollisuus tulla tän vuoden puolella raskaaks mut en oo kovin optimistinen....
 
Kärpänen yk4
Katjusha
Nenna yk19
Puhvis
Vargynja tjotyk 2
piipaa yk?
Nemira yk 4
Unajama Yk1
Sydänkäpynen yk2
Jennyhannele Yk 5
Maiskukka yk10
 
Kärpänen yk4
Katjusha
Nenna yk19
Puhvis
Vargynja tjotyk 2
piipaa yk?
Nemira yk 4
Unajama Yk1
Sydänkäpynen yk2
Jennyhannele Yk 5
Maiskukka yk10
Tyttötiikeri yk 5
 
Takaisin
Top