alinah: Olipas tosi tökerö kommentti siltä toiselta äidiltä!
Kyllä aina kannattaa gynelle mennä, sillä kyllähän sieltä voi saada apua ja kuten niemja sanoi, niin et sinä siinä tosiaan mitään menetä vaikka sinne menet. :)
Taiga86: Olen tosi pahoillani tädin tulosta.
Mä luulen, että mä tuun perässä uuteen kiertoon, kun mahaa juilii menkkamaisesti, että plussataan me sitten ens kuussa yhdessä?
Olkoon nyt uusi kierros se teidän tärppikierros. Tsemppiä!
Toivelija90: Oi kuulostaa hyvältä tuo sun haamusi! :) Mutta toivottavasti digiin tulee plussa.
On: Mulla ois tänään kp 28/ 28-30, tosin kierron pituudesta ei oo nyt ihan varmuutta, kun kierto on minipillereiden jälkeen sekaisin, kun silloin tiputteli milloin sattuu. Ja dpo ois 13, jos osasin oviksen tunnistaa tai jos se edes tapahtui. Mä kun en oo tikuttanut ovista ollenkaan, vaan limojen perusteella näin päättelin. Mahaa kyllä juilii sen verran, että oon aika varma, että täti on tulossa..
Taiga86: Olen tosi pahoillani tädin tulosta.
Toivelija90: Oi kuulostaa hyvältä tuo sun haamusi! :) Mutta toivottavasti digiin tulee plussa.

On: Mulla ois tänään kp 28/ 28-30, tosin kierron pituudesta ei oo nyt ihan varmuutta, kun kierto on minipillereiden jälkeen sekaisin, kun silloin tiputteli milloin sattuu. Ja dpo ois 13, jos osasin oviksen tunnistaa tai jos se edes tapahtui. Mä kun en oo tikuttanut ovista ollenkaan, vaan limojen perusteella näin päättelin. Mahaa kyllä juilii sen verran, että oon aika varma, että täti on tulossa..

ensi viikolle varasin yksityiseen alkuraskaudenUÄn .... jännittää! 5+2me
toivottavasti riittää!!