Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Alinah onko sulla mitään merkkejä kierron käynnistymisestä? Mulla oli muutaman kuukauden ajan "taustalla" ovulaation yritystä ja menkkakipua. Hirveesti tuli ovulaatiolimaa ja sit yks kaks se ovulaatio onnistui. Jos ei mitään merkkejä niin voihan sitä käydä gynelläkin. Aiheesta toiseen niin voin lämpimästi suositella kirjaa taking charge of your fertility. Kirjoittajaa en nyt ulkoa muista kun kirja muuttolaatikossa. Muutetaan lauantaina [emoji4]. Mä oon lukenut sen monet kerrat ja palannut aina uudestaan ja uudestaan tutkailemaan. Siel on paljon infoa raskauden yrittämisestä, imetyksestä, ongelmista raskaaksi tulossa, keskenmenosta, kierron tarkkailusta lämpöjen avulla ja vaikka mitä. Ei ollut mikään kallis. Netistä tilasin ihan kotiin asti. Saa kyl e-kirjanakin. Mä olen saanut siitä paljon apua. En tiiä saako täällä tälleen mainostaa. Poistakaa kommentti jos ei saa [emoji3].
lauantaiset juhlat lähestyy, niin ajattelin hakea digin apteekista, niin sillä ainakin saa kertalaakista toivottavasti vastauksen. Teen sen lauantaina.Babe: Femar on samaa ainetta ku letrozol, ainoa ero on hinta, femar tais olla kalliimpi? Itselläni tässä alkamassa pian toinen kierros letrozolia. Mulla ei tullu mitään haittavaikutuksia.