Raskaaksi 2016

Onko mun puhelimessa joku vikana kun näyttää että viimeisin viesti kirjoitettu 8tuntia sitten vai onko täällä oikeesti näin hiljaista vai jengi viettää viikonloppua. :)

Huomenta! :joyful:
Kiitos kaikille tsempeistä! Tänään lupasin testata digillä, ja tulos oli, ei raskaana. Käytin kuitenkin vielä varmuuden vuoksi liuskan, ja siihen tuli sitten se hailurainen haamu, siis todella haalea, mutta erottuu :nailbiting: Että kumpaa tässä on sitten uskominen... Kivut on ainakin just samanlaiset kuin ennen menkkoja.

Toiveilija90 toivotaan että vielä plussaksi muuttuu. Mulla on ihan paska fiilis tästä kierrosta. Fertility friendin mukaan ois jo dpo3 ja lämmöt noussu tosi vähän. Omien laskujen mukaan dpo2. Jos lämmöt nousee tosi vähän, on kai keltarauhasessa jotain häikkää ja tästä kierrosta on turha odottaa mitään.. mulla onnistuneessa kierrossa lämmöt nousi tosi selkeästi. Kaikissa epäonnistuneissa kierroissa sama huono lämmönnousu [emoji22]. Onko toivoa? Kokemuksia muilla mittaajilla? Toivottavasti huomenna ois jo korkeampi tulos. Tää muuttostressi varmaan vaikuttaa kans tähän tilanteeseen [emoji35].

Pahoittelut negasta Toiveilija :( Mulla dpo10 tänään ja ollu ajoittaista kipua alavatsalla jo monta päivää, alkanut toiveet raskaudesta hiipua :( en tosin muista onko mulla aina tämmöstä ennen menkkoja mutta paras pitää jalat maassa :D

f9ec434c0f97a8d4b6c1b16cd830e422

Tässä käyrä [emoji22]

Herttarouva, ite vasta oon alottanu lämpöjen seurailun ja just latasin FF:n. Tietysti stressi vaikuttaa saamari naisella kaikkeen!! >:( Toivottavasti lämmöt nousisi huomenna niin saisit mielenrauhan! Yritä keskittyä muuttohommiin nyt, vaikka helppohan se on sanoa :/

Mä oon saanu mielenrauhan nyt loppukierrosta. Oon ihan varma että menkat alkaa kuitenkin, saa yllättyä sitten iloisesti jollei alakaan :D oon niin pessimistinen etten tosiaankaan usko että meillä ekasta kierrosta tärppäisi.

Herttarouva tuosta on tosiaan vähän kinkkinen homma tulkita onko dpo2 vai dpo3. Mut on tuossa silti selkeämpi nousu noiden kolmen viimeisimmän lukeman kohdalla että veikkaisin FF:n osuvan oikeaan.

Sehän on vielä ihan mahdollista että sulla nousee lämpö pikkuhiljaa asteittain.

Joo eihän tuosta voi päätellä mikä dpo on. Mulla nousee lämmöt hitaasti paitsi siinä kierrossa mistä raskauduin viimeksi tuli ihan selkeä nousu. Täytyy varmaan alkaa varailemaan jossain kohtaa aikaa gynelle jos ei muutamaan kuukauteen plussaa kuulu. Kun tietää että ongelmaa löytyy. Imetystä en kyllä raaski vielä kokonaan lopettaa. Sekin voi hidastaa mun tapauksessa raskautumista. Toivottavasti köyrä tosiaan huomenna ois korkeampi jo.
Se mitä mä tässä kierrossa jo alun perin ihmettelin, että miksi mun lämmöt alkukierrosta heittelee ja on normaalia ylempänä. Mulla on ovulaation jälkeen lämmöt 36.5-36.9. En sitten tiedä kun on ollut noita huonosti nukuttuja öitä tytön kanssa..ja stressiä [emoji35].

Muokattu viimeksi:
Hertta peukkuja että käyrä lähtee nousuun!

Mulla hidas nousu on aika tyypillinen, myös raskauskierroissa. Tässä esimerkkinä viime raskauden kierto.

Mulla nyt menossa ensimmäinen kierto kkm jälkeen. Saa nähdä kauanko menee että alkaa kroppa taas toimia entiseen malliin. Imetän myös, joka tuppaa noissa charteissakin kyllä siksakkina välillä näkymään.

b8f1355726b83eaafcf09f9913a59456

Eikös huonot unet, stressi ja imetyskin ole ihan mahdollisia syypäitä kaikki niihin lämpöjen heittelyihin ja korkeisiin lämpöihinkin?

Mulla on nyt parit viimeisimmät menkat alkaneet sellaisella hyvin niukalla tiputtelulla. Pari päivää tullut vähän vaaleanpunaista paperiin pyyhittäessä ja sitte alkanut vuoto kunnolla. Seuraavassa kierrossa olisi tarkoitus aloittaa Femar lääkitys ja se pitää aloittaa tiettynä kiertopäivänä. Myös ultraan pitää mennä juuri tiettynä päivänä. Joten laskenko siis kierron alkaneeksi siitä päivästä kun pieni tuhruttelu alkaa vai vasta siitä päivästä kun vuoto on jo selkeää? Kuten olen tähän saakka tehnyt.

Kiitos Roze kun näytit omaa taulukkoasi. Vielä ei siis kannata luovuttaa. Kyllä ne imetykset sun muut voi vaikuttaa noihin lämpöihin.
Babe mä laskisin ekasta kunnon vuotopäivästä.

ImageUploadedByVau Foorumi1480188900.140945.jpg

Ihan hyvä tehdä välillä näitäkin, toivotaan että joskus pärähtää plussa.

alinah ihan kuin näkisin tossa haalean punertavan haamun. Säkö et ite näe livenä mitään? Mikä dpo?

Ei näy mitään, mä siis odottelen edelleen menkkojen alkamista. Imetyksen lopettanut syyskuussa, pakko sit välillä pissii tikkuun..

Minäkään en näe alinahin tikussa valitettavasti mitään :sorry:

Babe, minäkin aloittaisin laskemisen niin, että eka kunnon vuotopäivä on kp 1 :)

Täällä ei kurjuutta kummempaa. Ei mitään oireita, mikä herättäis toivoa tähän kiertoon. Ainoastaan valkovuoto on ollut ovulaation jälkeen nyt runsaampaa ja kermamaista (pahoittelut detaljeista), mutta tätä on ollut usein aiemmissakin negakierroissa, joten arvelen ettei se tarkoita yhtään mitään. Jatketaan siis piinailua ja valmistaudutaan taas uuteen pettymykseen :sad001

Villisilmä kp 21/25-28, dpo 5-6

alinah: Minun silmiin ei erotu tosiaan kuin yksi viiva, mutta eihän se nega aina kerro totuutta, vaan voihan se vielä plussaksi parin päivän päästä vaikka muuttua, jos täti ei tuu ennen sitä. :) Mutta oon samassa tilanteessa kuin sinä, että odottelen menkkojen alkamista, kun nyt menossa kp 29/28-30 ja testasin itsekin negan.

Villisilmä: Eihän sitä tiedä, jos tulis plussa, vaikkei mitään ns. "raskaus oireita" olekaan. Ei minullakaan esikoisesta ollut mitään oireita oikeastaan, vaan oireet alkoi plussan jälkeen vasta. :) Tsemppiä kuitenkin piinailuun! ❤

Babe, minäkin laskisin ekasta kunnon vuotopäivästä.

Olen tosiaan nyt tällä viikolla alkanut mittailla lämpöjä ja ne on olleet aamuisin 36.0-36.1. Tänä aamuna kuitenkin 36.8! Ja tosiaan kp22/24-39 meneillään ja oviksenkin olin tunnistavinani jo kp11 :O Muita oireita menkkamainen kipu alavatsalla. Ja nyt kun mietin niin menkkakivut ei kyllä mielestäni ole ennen alkaneet aikaisemmin kuin vuoto... Mutta osaisko joku lämpöasiaa kommentoida, kuuluuko lämmönnousu näin myöhään loppukierrossa asiaan? :)

Takaisin