Raskaaksi 2016

Mä oon kans kuullu et tyttösiittiöt elää kauemmi ku poikasiittiöt :D et jos haluis pojan ni pitäis samana päivänä talletella kun ovis tyyliin :S

Kyllä tyttösiittiöt on kestävämpiä, mut hitaampia. Poikasiittiöt nopeempia, mut heikompia. Mä oon taas sit kuullu, että jos eka on vaikka poika niin todennäkösesti toinenki on. Tai jos tulee tyttö ekana niin sit tulis toinenki tyttö.

Joo just sillai mäki oon lukenu että 3-5pvä ennen ovista ku pupuilee niin ne kestävämmät tyttösiittiöt jää "henkiin" odottelemaan munasolua. Sit just jos samana päivänä heiluttelis peittoo ku on ovis ni nopeemmat poikasiittiöt kerkee ennemmin perille. Ja sit on kaikkii muitakin kikkoi mut en mä tiedä uskonko mä oikeesti niihin :grin Kokeillaan nyt tälleen rennolla asenteella.. Tää on kuitenkin melko varmasti meidän viimeinen lapsi (mies ei halua enempää) niin kokeillaan. Mut en mä sitä tyttöö niin palavasti halua et viittisin ihan 5pvä ennen pupuilla, kuulostaa liian pitkältä ajalta :grin epäilyttää et onko sit epätodennäköisempää se raskautuminen.

Toi on kans mielenkiintoista mitä Mintukka sanoi, että toka on todennäköisesti sama kun eka. Ja niinkin oon kuullut et mitä enemmän samaa sukupuolta olevia lapsia tulee yhteen perheeseen niin sitä todennäköisemmin tulevatkin lapset on sitä samaa sarjaa :grin Onko muilla tästä aiheesta jotain tietoa?

Meijä perhees on Tyttö, poika, tyttö, poika, poika, ja vanhempien sisaruksis menee samal tavalla vuorotellen

Mut toivon tosiaa et tyttösiittiöt ois vahvempii ni meille tulis tyttö meijä pikku Emilia.

Meillä on poika ni ehkä tyttö olis toiseks lapseks kiva. Vaikka sieluni silmin näen itteni kahden keskenään painivan rasavillin pojan äitinä... :shy:

Mutta siis jos pupuilee vaikka joka toinen päivä ni sithän vois oviksen aikaan olla "paikalla" niit hitaampia tyttöjä että "tuoreita" poikia ja sittenkö se on tuuria kuka sattuu hedelmöittämään jos on hedelmöittyäkseen?? :grin

Sattumaahan se loppujen lopuksi on aina, että kumpi tulee. :) Meillä on kaksi tyttöä ja jotenkin olen ajatellut, että loputkin lapset tulevat olemaan tyttöjä. Miehellä on ollut testosteroni tasoissa jotain häikkää tai siis että on liian vähän ja silloin mm on todennäköisempää, että saa tyttölapsia.

Lohduttaa voin, että kyllä nuo tytötkin tappelevat. Ainakin, jos on noin pieni ikäero kuin meillä.. :D

Minulla on synnytyksen jälkeen heitelleet kierrot miten sattuu. On ollut kaikkea 21-75 väliltä. Toki 6kk ehti olla myös hormonikierukka, joka omalta osaltaan vielä sotki lisää. Nyt on ensimmäinen puhtaasti hormoniton kierto menossa, tänään kp14. Ovista en ole tikuttanut, voi olla olojen mukaan jo mennyt tai juuri tulossa. Jännittää vain, että tasaantuuko kierto kuinka nopeasti ja mikähän nyt taas on pituus.. testiä en tee, ennen kuin on kp30, mutta sekin voi olla aikainen. En tiedä. Meidän piti niin mennä rennosti, mutta molemmilla on kyllä ollut kova yritys jo päällä. Ainakaan siitä yrityksen puutteesta ei siis ole kiinni, jos en raskaaksi tule.. :D Minun historiallani odottelen plussaa tosin vasta noin vuoden päästä. Henkisesti olen ainakin asennoitunut siihen.

Meillä on miehellä myös noita paineongelmia (sanoi joskus, että ei halua tietää, koska on ovis..) ja joskus yrityksen alkuaikoina kävikin lääkärissä ja silloin todettiin tuo liian vähäinen testosteronin määrä. Mies ei koskaan käynyt kontrollissa, vaikka piti, mutta raskaaksi on minut kuitenkin kaksi kertaa saanut, joten eiköhän tuo asia ole ainakin jossain määrin ihan ok. Mies söi jotain vitamiinivalmistetta silloin ja tuntui olevan apua. Valmisteen nimeä en enää muista..

Huonosti olen taas kärryillä, mitä täällä tapahtuu, mutta onnea kaikille plussanneille! Toivotaan loppukierron jännääjille tsemppiä ja paljon plussia! Pahoittelut uuteen kiertoon joutuneille.. Loppukesä on kaiketi hyvin hedelmällistä aikaa. Toivotaan siis paljon kevätvauvoja! :)

Miehellä on edellisestä suhteesta tyttö ja mun kanssa poika. Sekatyömies siis :rolleyes: Mulle ei oo mitään väliä sillä että kumpi tulis jos tulis. Nyt menossa dpo2 eli odottelua on ennenku näkee tuottiko ovisaikaan pupuilu tulosta. Ja en laittanu kirvestä sängyn alle vaikka miehelle niin vitsailinki. Meillä on diili. Jos tulis toinen poika, ois hänen vuoro antaa nimi pojalle sillä mä nimesin esikoispojan ja jos tulis tyttö niin mulla olis siihen "nimeämisvuoro". Sinäänsä noita ei lasketa. Ilmoitin jo suhteen alussa että jos meille joskus poikalapsi tulee niin hän saa mun papan nimen ja niin teimme.

Tässä ketjussa pyörii jonkin verran jo aikaisemmin lapsen saaneita, onko teillä tuntunut niitä kiinnittymiskipuja tai tullut -vuotoja? Jos ei sellaisia ovulaation jälkeen havaitse niin onko peli menetetty? :o

Inertia mulla nous kiinnittymispäivänä lämpöä. Normaali lämpö on 36,5 ja sillon nous 37. Tuntu ekana ihan siltä, että kuume nousee. Lihakset meni kipeeks ja ihmettelin. Sit älysin tehä testin ja se oli positiivinen. Mulla ei tullu kiinnittymis vuotoo tms. Mulla oli siis toi lämpö juttu esikoisesta ja nyt alkaneesta raskaudesta. :)

Inertia, minulla oli tyttöjen raskaudessa kaksi kertaa kunnon vihlaisu ja tuli vähän verta, mutta luulen niiden johtuneen oviksesta.. kaksi lasta sain. :confused: Ensimmäisessä raskaudessa taas ei mitään sellaista ollut, mutta voimakkaat raskausoireet alkoivat noin viikkoa ennen kuin kuukautisten olisi pitänyt alkaa. Se raskaus päättyi rv 8+4 kkm. Tytöistä ei ollut juuri edes oireita ennen rv6. Sen jälkeen niitä kyllä sitten riittikin.. :D Oksensin rv30 asti..

Takaisin