Raskaaksi 2016

Ny kyllä rasittaa kans ku se viime kierto veny, ni menkat alkaa 3-7 päivän päästä... ärsyttävää kun ei tiedä milloin ja jos se venyy taas lisää. Ei ainakaan oo yhtään mitään oireita mihinkään suuntaan. :(
Eikös oireettomuuskin voi olla yksi oire? ;)

Täällä saatu ovistestiin nyt illalla jo tasavahva viiva, lasketaanko ovulaatio siis tapahtuvaksi nyt tästä seuraavan 24 tunnin sisällä? Ja merkkaan huomisen dpo 0-päiväksi? Taidan testata vielä huomenna aamupäivästä, mutta onko sillä tuloksella sinänsä väliä, jos ensimmäisestä lh-huipun spottaamisesta lähtee aika juoksemaan :bookworm:

Eilen illalla heiluteltu peittoja, voi olla että tänään ei onnistu mutta huomen aamulla kai on vielä ihan hyvät mahikset? :rolleyes: Meillä kun mies kokee että ei voi monena päivänä peräkkäin hempeillä, on jotenki liian herkkänä paikat :confused:

Pelkään et ressi lisääntyy entisestään..vaik ois se varmaan ihan hyvä testaa se ovis :D ja oho onpas matalalla!

Inertia mulla laski viimeks heti alkuraskaudessa paineet tosi paljon! Eli mitä jos ois sulla sitä?:happy:

Huoh. Täällä nyt arvon. Tosiaan aivan selkeät ovislimat tuli ke illalla-to päivällä. Yleensä niitä seuraa jäätävät kivut ja usein oik. Puolella. Nyt tänään ollut täysin kuivaa mutta mitään kunnon kipuja ei näy. Pientä nippailua nivusissa ja välillä oik. Munasarjan kohdalla ihan hento nippasu ja alaselkä ollu ihmeen arka koko päivän..
Viimeksi kun oli tärpännyt alkoi alaselkä ja häntäluu kivut heti oviksen jälkeen :nailbiting:
Mutta, jatketaanko nyt tiheää pupuilua koko kierto loppuun kun esikoista yrittäessä aina noihin kipuihin asti yritettiin tiheemmin.. :wideyed:
Ja siis kun viime kierrossa oli ovis oudon myöhään kp 21 mutta nyt oon kyl ihan varma noista limoista et ois jo ollu?!

Nyt siis kp15.

Angii, tuo limailu ja sen jälkeinen kuiva kausi vois viitata siihen että ovis ois tosiaan jo menny?

Hei nyt menee ihan ot mutta onko täällä kellään ollu koskaan tulehtunu bartholinin/joku muu rauhanen alapäässä? Epäilen että mulla on joku rauhanen tuosta alhaalta häpyhuulesta tulehtun/tukkeutunu, kun siihen on tullu tuommonen herneen kokonen patti joka aristaa sitä enemmän mitä enemmän siihen koskee ja nyt vielä enemmän kun yritin kokeilla puristaa sitä tyhjäksi :facepalm: Viimeksikin oli vastaava ovulaation aikaan ja on noita ollu ennenki, mietin vaan, että oisko kellään mitään pikaista apukeinoa sen häivyttämiseen? :rolleyes:

Mulla on normaalistikin noin matala verenpaine ja siihen ei kyl auta mitään, meillä se on sukurasitteena.

Mulla on normaalistikin noin matala verenpaine ja siihen ei kyl auta mitään, meillä se on sukurasitteena.
Sä olet sitten toinen matalapainen! Kuten Villisilmä sanoikin, on ainakin varaa nousta :) Niin kuin ilmeisesti raskauden aikana helposti tapahtuu

Sori, et laitan vasta nyt kuulumisia, mut en oo ehtiny koneen ääreen aikaisemmin. :sorry:Tosiaan miulla oli se ultra aika 13.30, mut ajat oli myöhässä ja pääsin lääkärille vasta 13.50. Se oli pitkä 20 minuuttinen. :nailbiting: Lääkäri kyseli pikaisesti voinnistani ja kertoi, että ultra tehdään alakautta. Mie oikein tärisin ku pelotti mennä siihen sängylle. Mieheni tuli seisomaan viereeni ja mie otin häntä kädestä kiinni. Melkein heti kuvaruudulle ilmestyi meidän pieni.:) Siellä hän köllötteli, näkyi pää, selkä ja pienet käsien ja jalkojen alut ja mikä kaikkein tärkeintä, pienen sydämen syke näkyi.:Heartred:happy093 Oon niin onnellinen, että meidän pienellä on kaikki hyvin.:happy093 Ilon kyyneleet virtasivat poskillani.:) Viikot oli ultran mukaan 8+0( nyt menossa 8+4), mutta lääkäri sanoi, ettei tarvitse olla huolissaan, että kun on niin pieni vielä( 1.6 cm), on vaikeaa määritellä viikkoja tarkemmin. La-aika muuttui nyt 17.2-17. Kertoi, että np-ultrassa saadaan varmemmin viikot selville ja la-aikakin varmistuu tarkemmin. Tälläisiä kuulumisia miulla.:)

Ihanaa Taikatuuli <3 mulla tuli kyyneleet silmiin ku luin ku mietin sitä tunnetta ku ton saman toivottavasti ite joskus kokee :)

Ihania uutisia Taikatuuli! Onnellista odotusta.

Inertia mulla kans tipahti paineet alkuraskaudessa esikoista odottaessa.:oops:

Tiiamariia kyllä sä sen vielä koet! :)

Angii ei kai se pupuilu koskaan pahitteeks oo, joten ei kun peittoa heiluttelee!

ON Täällä toivotaan et ovis oli ilman havaittavia limoja, sillä talleteltu on ja huolella useana päivänä! Joten täällä piinaillaan ja toivotaan hyvää matkaa...:sign17:sign19

Siis kauhuissani odotan jos tästä viel laskis ku jo nyt kärsin huimauksesta yms

Taikatuuli, ihania uutisia siellä :) Pieni siellä kasvaa ja kehittyy, paljon onnea!
Villisilmä, onnea ovisplussasta! Sinuna laskisin huomisen 0 dpo :) onnea loppukiertoon!

Onnea Taikatuuli :)
Stemppiä kaikille jännittelijöille ja piinailijoille.
Itellä nyt dpo5. Nyt oon ollut ihan hirviän väsynyt,mut en saa nukuttua kunnolla. Tänään valvottaa myös se että rakas pikkusiskoni sai pienen tyttösen <3 itku silmässä katselen pikkuisen kuvaa,oon oikeasti ihan hirmuisen onnellinen,mutta pieni haikeus kuitenkin on taka-alalla...

Takaisin