Raskaaksi 2016

ja noihin kiinnittymistuntemuksiin liittyen,mä en oo koskaan bongannu niitä itseltäni.Nyt tästä kierroksesta osaan sanoo että 1.7 pe mulla alkoi mahaa vääntää niin että ajattelin et menkat alkaa pian,siksipä lähdin sinä päivänä vesijuoksemaan kun ajattelin että menkat alkaa enkä pääse ja toisaalta liikunta auttaa kipuihinkin. siittä viikon päästä oli yks ilta että oikeenkin sattui ja maha oli ku pallo.7.7 oli 1 tippa verta housussa.Siis oikeesti, piste verta.Nauroin sille.Mut luulin että menkat tulossa.Mutta ei.
Joten mitä tosta nyt pitäis tulkita?? kumminkin eilen + näkyi jo selkeesti,ei todellakaan mitään haamuiluu.

Kiitos heinukka! :) tosiaan en jaksa kyllä uskoa, että en kyllä oikeasti ole optimistinen vaikka toi viesti silleen oli arvioitu :D on ollu nii vähän tallettelujakin tässä kuussa.
Ei se määrä, vaan laatu.. :D Kaverini tuli raskaaksi kerrasta ja minä aloin odottaa kaksosia kahdesta kerrasta. Onneksi ei ollut enempää seksiä! :eek: :D

Ajna, kiinnittymisprosessi kestää oikeastaan sen ekat 12 viikkoa eli niitä tippoja voi kyllä silloin tällöin tulla. Plussa on plussa, onnea siitä :)
Elaffyllä ja ystävällä on todella ollut laadukkaat rakennusaineet :)

Kyl se aika usein on niin ainakin mun lähipiirissä ja mulla itsellä ollut, että sitte kun sitä vähiten odottaa niin sillon se plussa sieltä pärähtää :p

Täällä ei vieläkään plussaa. Viimeisimmästä raskaudesta aikaa kohta 12kk.
Miehellä 27.7 aika siemennestetutkimukseen.
viima kp 34/? Ja yk14.

Muoks. Iltälämpö vaginasta mitattuna 37.4
kuukautisista ei tietoakaan

Muokattu viimeksi:
Voi viima! Paljon jaksamisia. Hyvä että olette jo vienyt asiaa eteenpäin ja asiaa tutkitaan. Oletko nyt tehnyt testiä kun kerta kuukautisista ei tietoakaan?

Voimia Viima :Heartred Ja muillekin pettyneille pahoittelut! Koitetaan pitää mieli avoimena ja lippu korkealla, vaikka elämä välillä koetteleekin.

Tuulia kp 18/29 dpo 4

Kp1. Nähtävästi kellontarkka kehoni on jälleen kunnossa viime kierron kemiallisen jälkeen eli kierto 28 päivää.

Voimia viimalle!

Täällä dpo 9 ja eipä testissä juuri mitään. Joku epämääräinen väri läikkä tuossa alhaalla...

Liitteet

• _20160712_123717.JPG
    _20160712_123717.JPG
    303.6 KB · Katsottu: 185
Inertia keltarauhanen tekee joskus sellasia oireita ennen menkkoja. Periaatteessa siitä ei oikein voi päätellä onko raskaana. Keltarauhanen muodostuu aina ku munasolu irtoo ja sit jos munasolu ei hedelmöity niin keltarauhanen surkastuu pois. :) jos raskaus alkaa niin keltarauhanen ylläpitää sitä rv 8 asti kunnes istukka alkaa toimia.

On varmaan ovis nyt. Kaksin kerroin saanut kävellä koko iltapäivän, kun munasarjoja polttelee kaikki liike.. tänään on kp16, joten en oikein muutakaan syytä keksi kipuilulle. Kipuja on ollut jo pari päivää, mutta tänään todella kipeänä jomottelee..

Toivottavasti pätkis loppuviikko viitettä yllättää! :)

elaffy, onko teillä suvussa paljon kaksosia, onko teillä "riskiä" saada toinen tuplalähetys?

Takaisin