Raskaaksi 2016

Tässä kierrossa en oo saanut ovista tikutettua. Hankalaa kun aamulla olisi aikaa, niin silloin ei näy testeissä ja taas illalla joko menee niin myöhäiseksi tai oon juonut liikaa... :shifty: no talleteltu on kuitenkin joka toinen päivä. Mun mieskin jotain eilen illalla valitteli ettei pääse oluelle kun sovittiin eiliseksi seksipäivä. No sanoin ettei tää nyt pakollista ole mutta kaksi tähän tarvittaisiin. Ei sitten lopulta haitannutkaan ettei kaljalle päässyt. :grin Oireiden perusteella ovis on näinä päivinä. No parin viikon päästä nähdään tulokset. :facepalm:

Muokattu viimeksi:
Me yritettiin viime kierrossa tota joka toinen päivä mut siitä tuli miehelle hirvee ressi :(

Mä en oo kertonu miehelle millon on ovistuntemuksia. Noin joka toinen päivä kans talletellaan. Esikoista yrittäessä menin möläyttämään että nyt ois se paras päivä ja siitähän vaan tuli hirvee ressi miehelle että nyt pitää " onnistua" vaikkei aiemmin ollut mitään ongelmia ollut.. :grin:cool:

Enemmän minua ressais tuo seksi joka toinen päivä kun se että tikuttelee ovista :nailbiting: Vaikka kyllä sitä ovisaikaan usein mennään tuolla joka toinen päivä tai joka päivä halujen puolesta mutta tuo päivien laskeminen on jotain niin hirveätä :grin kun taas tuntuu että tuo oviksen tikuttaminen ennemmin vähentää kuin lisää omaa stressiä :rolleyes: Mieheltä kysyin tällä viikolla että stressaako sitä tietää että ovis viikonloppuna, kuulemma ei :grin

Meillä mies on erittäin tyytyväinen mahdolliseen ovisaikaan, kun joka toinen päivä saa heilutella peittoja ^^
Enkä mäkään kyllä valita! ;)

Kyllä ne verenpaineet voi tippua raskauden myötä lisää. Miulla oli ennen raskautta alapaine n. 60-70 ja nyt raskauden aikana vaihtelee 40-50 välillä.
Mataliin verenpaineisiin ja huimauksiin ohjeena "nouse hitaasti sängystä ja sohvalta" :D

Taikatuuli, ihania ultrakuulumisia, onnea!❤ :)

Plussatuulia tänne!! :)

Taikatuuli ihanat ultrakuulumiset. <3

Joo meilläkin tuo mies saa stressin ja paineita jos tietää millon ovis on lähellä. Ja piru vie se osaa arvata jo sen siitä kun mie houkuttelen tuonne sängyn puolelle. Ja arvata saattaa että kaikki menee tällöin niin mönkää kuin olla ja voi. Ja sit mies on niin pahoillaan.. Pitäis varmaan osata hetkeks jättää nää vauvahommat taka alalle. Mutta miten osaa, kun vauvakuume on niiin valtava. Ovis on mahdollisesti ma tai ti ja nyt tuntuu että sänky saap olla rauhassa... Huoh..

Janniliini, ikävää että sun aloite saa miehessä paineita aikaan, voisko sitä jotenki huijata että luulis olevan miehen ajatus eikä sinun :confused:

ON: Kp 13/27. Eilen illalla ovistestiin se tasavahva, ja koska en malta olla testaamatta, äsken oli sitten tummempi kuin kontrolli. Taidan laskea kuitenki tämän päivän ovispäiväksi. Talleteltu toissapäivänä ja tänään, nyt vaan toivotaan että joku siellä löytää perille :oops: :sign17 :sign19 :wav

Mäkin ilmoitin miehelle jo eilen että sunnuntaina on seuraavaa kerta :D

Ihanaa, Taikatuuli! :Heartpink Sitä omaa lasta vois tuijotella vaikka kuinka pitkään siitä ruudulta :Heartpink

Villisilmä (ja muut vastikään talletelleet) toivotaan että sieltä löytäis joku reipas uimari perille! :sign19:sign17

Harmi kuulla, että joidenkin miehille tulee paineita ja stressiä :sad001 Raasut :sad001 Meillä vähän sama kun Eltsillä, mies olis riemuissaan kun pääsis joka toinen päivä hommiin :grin Mä olen yrittänyt vähän ajoitella pupuilua siihen 3pvä ennen ovista, jos sattuis nappaamaan tyttö kiinni. Meillä siis kaks poikaa :Heartblue:Heartblue ja nyt olis kiva saada vielä tyttö niin olis molempia :Heartpink Mut jos, ja todennäköisesti kun :hilarious:, meille tulee kuitenkin poika niin ei haittaa :Heartblue Sit on kolme muskettisoturia kasassa :hello2

Villisilmä mulle tulee noita patteja joskus alapäähän. Ite oon vaan hampaat irvessä puristellu ne tyhjiks ja sit ne parantunu. Taitaavat olla jotain sisäänpäin kasvaneita karvoja.

Villisilmä, jos sitä ma tai ti yrittäis vihjailla miehelle sillee jotta hän tekis aloitteen, mutta jos jää kokonaan miun aloitteeks niin antaa olla. :/ en kuitenkaan halua että tämän takia tulee muuta ikävää parisuhteeseen. Annettava nyt aikaa ja tilaa tälle haaveelle. Ei se kukko käskien laula..

Haha joo mitähä munki mies sanois jos tietäis et raportointi foorumeille käy... :D :D

Heinukka: Mitä meinatko että paljon ennen ovista tulis tyttö? Ja oviksen aikoihin poika?? En oo kuullutkaan tämmöisestä että jotenkin pystyis vaikuttamaan

Vissiin tyttö siittiöt on hitaampia ja elää pidempää. Kun taas poika siittiöt on nopeita ja lyhyt ikäisiä

Vissiin tyttö siittiöt on hitaampia ja elää pidempää. Kun taas poika siittiöt on nopeita ja lyhyt ikäisiä
Just noin sen mäkin oon ymmärtäny! :) Muistan ysiluokalla kun biologian opettaja väitti, että he ovat sunnitelleet tyttö ja poikalapsensa juuri tolla tekniikalla, siinä onnistuen. Ite en vieläkään oikein tiedä, uskoako vaiko ei :D

Koeputkihoidoissa tulee paljon tyttöjä, eli tyttösiittiöillä on ehkä vielä parempi taktiikka päästä hedelmöittämään munasolu.
Meidän naapureilla on IVF-tyttö ja luomupoika, meille kans tulossa IVF-tyttövauva.
Selänteet suunnitteli nuorimman lapsen, tytön, ajoitustaktiikalla :)

Takaisin