J
Jasmin
Vieras
Ite valmistuin kun oli esikoisesta alkuraskaus menossa. Omi rankkaa käydä koulussa tekemässä päättötyötä ja oksennella samaan aikaan. Mulla vielä ala jossa pitäisi olla tekemissä liottimien kanssa. (tietenkään en ollut) ja seki hankaloitti asiaa.. No mut enivei.. Ite katsoin parhaaksi miehen kanssa tehdä tähän väliin lapset kun valmistuin ja miehellä vakityö (tosin hänellä todella hyvä palkka).. Nyt kerkeen olemaan kotona niin kauan kun ipanoita tehään ja töihin kerkeen vielä senkin jälkeen.. Mutta tuo on totta, että jos alkaa miettii millon olis hyvä tehdä niitä lapsia, niin sellasta hetkee ei oikeesti tule. Raha ei saa ollalasten hankinnan tiellä, olen minä sitä mieltä. Tässä yhteiskunnasss on kuitenki asiat sen verran hyvin, että jos rahahuolia on ja on lapsia hoidettava niin yhteiskunta ei jätä heitä pulaan.

uutena vuotena panikoin miehelle sitä että aletaanko me nyt oikeasti yrittämään. Pelottavaa ja jännittävää ja se tunne että se hetki mitä olen pyöritellä mielessäni jo pari vuotta oli nyt siinä. Kyllä se eipäs juupas taisto päässä laantui parissa kuukaudessa
Tsemppiä!
jos huomenna sitten aamulla. Kiitos tsempeistä.
Pelotti että mies ei haluakkaan lasta ja lähtee lätkimään. mistä lie moinen ajatuskaan mieleen tuli kun yhteinen päätös vauvva asia oli. Alkuraskauden ajan jännitti ja pelotti että mihin soppaan sitä on ihtesä laittanut.
ja ajatus vahvistui että todellakin haluamme lapsen. Ja nyt tämä tyhjän sylin tunne on niin valtava että haluamme molemmat kovasti vauvan.
Kp 13/27-28, Raskauskeijun herkällä testillä. Onko nyt siis dpo-1 ja huomenna dpo 0? Kannattaako nyt sitte enää jatkaa testaamista?