Raskaaksi 2016

Pahoittelut negoista, toivotaan että tulokset eri muutaman päivän kuluttua!!
Janniliini, meillä menöö hyvin, mutta vauva ei oo muistanu vielä alkaa potkia äitiä :) Mulla taitaa olla istukka edessä navan vasemmalla puolen, niin heikommin varmaan tuntuu liikkeet. Onneks on kotidoppleri :) meillä on Radi-neuvola ja lääkäri 23.6 ja r-ultra 5.7. Saa tässä vielä ootella, mutta kokonaisuutena menny toistaiseksi hienosti :)
Perheen beagle-kolmoset on kasvanut hyvin, painot on kolminkertaistunut 1,5 viikossa. Mutta ihan pikku vauvojahan ne vielä on, ei vielä oikein voi pennuiksi luonnehtia :)
Katjusha rv. 17+4

Minulla oli myös istukka edessä ja vaimenti tooosi paljon pojan liikkeitä. Ja ensikertalaisena kun ei täysin tiedä miltä sen kuuluu tuntua. Mutta kotidoppleri on kätevä. ;) Ihana kyllä seurata Katjusha miten sinulla nuo viikot etenee. :) Unohtamatta pieniä koira kolmosia. :)

Mulla kans istukka etuseinässä, mut mä tunsin liikkeet jo tosi aikasin! Ei siis mulla vaikuttanut tuntemuksiin lainkaan :) Ekat kuplinnat ja potkut tuntu ihan alavatsalla ja edelleen välillä sinne diggailee monotella, varsinkin virtsarakkoon......
Jennyhannele & Jäbä rv28+4 <3

Mulla aina ollut istukka etuseinämässä ja vaimensi todella liikkeiden tuntemista.
Esikoisesta tunsin rv 19 sellaista pikku kuplimista. Toisesta rv 17 kun tiesin jo vähän minkälaisia on.. Kolmannesta ja neljänennestä hennot perhosen hipaisut jo rv 14 alkaen kun makaili hiljaa sängyllä.

Ihan kohta Katjusha tunnet ne ja ne on ikimuistoiset ja sitten voit seurata niitä päivittäin ja tiedät että kaikki on hyvin.:Heartpink
Kotidobleri oli meillä kanssa ahkerassa käytössä.. :)

T. Enisa dpo 11/27

Ekassa raskaudessa tunsin liikkeet rv17 ja mulla oli istukka edessä. Oli tosi selkeät liikkeet. En tiedä vaikuttaako kohdun asentokin siihen kuinka liikkeet tuntee? Toisessa raskaudessa tunsin ekat liikkeet rv 14 sillon istukka oli takana... :)

Tultiin äskettäin vanhimman tytön kaa kuntosalilta. Ensimmäistä kertaa olin siellä tytön houkuttelemana, mutta ei jää kyllä viimeiseksi. Mukavaa oli ja tuntuu kun veri virtaa paremmin ja lämmittää lihaksia. Tosi varovasti tein vatsan-alueen liikkeitä, etten aiheuttaisi niillä haittaa.

Katjusha: Etkö sie todellakaan muista minnuu? Kirjoteltiin siellä viime vuoden samaisessa ryhmässä. Miulla on ennestään: -02 tyttö, -09 tyttö, -13 poika ja pieni enkeli :angel11+6, np-ultra 3.7-15.:sad010 Sie oot jo pitkällä ja kiva kuulla, et odotus sujuu hyvin.:happy093

Muurahainen: Kiitos!:Heartred Sitä mie toivon todella, että tämä pieni pysyisi nyt matkassa.:smiley-angelic001

Tuntuu tosi oudolta ku ei uskalla vielä ihan täysin iloita ku pelottaa niin paljon ,miten tässä käy.:nailbiting: Tää väsymys on kyl tosi erilaista ku viimeksi, et se oire ainakin tuo vähän lisää toivoa tähän tilanteeseen. Kai miun tosiaan on vaan uskaltauduttava tehä testi vaik sillo keskiviikko-aamuna. Ku ei tää stressaaminenkaan oo hyväksi pitemmän päälle. Yksi apteekin testi tuol kaapissa odottaa. Oon miettinyt et ostasin/tilaisin netistä viikkonäyttöisen digin, mut sekin tuo niin elävästi viime kesän testaillut mieleen ku silloinkin sain viimesellä digillä + 3 ja kaikki ei ollutkaan hyvin.:sad010Odottavan aika on pitkä, mut jos täs ny muutaman päivän viel odottaisi.....pitäisköhän testi tehdä viel aamuvirtsasta vai voisko tehä jo muulloin?

Niemja: Myöhän mentäs samoissa.:) Miul kk mukaan ois ny 4+6, la 14.2-17, hedelm. mukaan ois 4+3, la 17.2-17.

Muokattu viimeksi:
Taikatuuli, nimi on tuttu, mutta perhetilannettasi en muistanut! Olisko ollut mulla liian dramaattinen viime vuosi, että jäi rekisteröimättä - sorry!!!! Mulla meni maaliskuu ja heinäkuu niin sumussa (sattuneesta syystä), että muistini on tyhjä! Mutta hei, tästä tää taas lähtee :)

Taikatuuli mulla kk mukaan 5+2 la 11.2 ja oviksen mukaan 4+6 ja la 14.2 :) tuuhan turisemaan tuonne la-ryhmään ku uskallat!

Katjusha: Ei mitään. Nou hätä!:) Paljonhan meitä täällä on , niin kaikkea ei muista.

Niemja: Tuun mie, kohan saan selvyyden, et kaikki ois hyvin. Tarkoitus ois käyvvä varhaisultrassa n. vk7.

Kauheeta menkkajomottelua ja olin jo varma että lorahtaa mutta mitään ei tullut...ja se loppuikin kun seinään..:nailbiting: Outoa kyllä..
Tuo testi minkä tänä aamuna tein oli joku ulkomainen ja pitkällä googletuksella sain tietää ettei ole herkkä vaan suositeltiin tekemään vasta kun menkat myöhässä.
Yksi one step testi olisi...voi kun tekisi mieli tehdä se..siinä lukee 10 tuo herkkyys.. Mutta maltanko nyt vaan odottaa!!:grin:grin:grin

:banghead:Mihin joudunkaan tän malttamattomuuteni takia.

t. Enisa dpo 11/27 yk2

Enisa, mä en testannut ennen 14dpo mutta sillä one stepillä tuli kyllä selkeä plussa siinä kohtaa :) Toivotaan sinnekin parasta onnea!!!

Mä oon käyttänyt tuota apteekin ultra testiä sekin on herkkyydeltä 10. Negoja vaan antanut joten ajattelin kyllä suosiolla odottaa sinne dpo 14 asti. PC:n liuskojakin olis mutta tuskinpa ne mitään näyttää kun ei tuo herkkä testikään annan mitään.

No kai sitä toivoa vielä on kun kiinnittyminenkin voi tapahtua kaikkea dpo 6 ja dpo 12 välillä. Että jos onkin myöhäinen kiinnittyjä niin ei voi mitenkään vielä näkyä testissä näillä päivillä.

Pätkis dpo 11, kp25

Liitteet

• r-testi.jpg
    r-testi.jpg
    7.3 KB · Katsottu: 159
Mä täs just mietin et millase testin sitä sit apteekista hakis, mikä ois hyvä.. btw nii tuskaset pitsa ja suklaahimot jatkuu toista viikkoo et mä en ala. Itkupotkuraivari olo :D

Mulla alkoi ihan yhtäkkiä ihan kauhea ripuli... siis mitä ihmettä? :eek:
Justiinsa meillä oli 3viikkoa sitten koko perheellä mahatautia... Voiko se tulla taas uudestaan näinkin pian?

Mä hölmö menin nyt sitten testaamaan sillä herkällä testillä ja alle min sisällä alkoi näkymään vieressä myös punaista väriä. Nostin pystyyn testin tuon ajan jälkeen ja kyllä mielestäni siinä on erittäin haalea ja himmeä viiva. Rakossa oli n.2h
Yritin kuvata, mutta todella vaikeeta oli käännellä siihen kulmaan että mitään näkyisi. Mutta siis luonnossa viiva näkyi paremmin.. Mutta pelottavan himmeä on.
Nähtäväksi jää, tummuuko tuo vai onko vaan se kuuluisa viivanpaikka.

Näkeekö muut mitään vai onko tää toivominen jo sekoittanut mun pään...
Ja pahoittelen huonoa kuvaa, ja testi one step tuo herkkyys 10

Nyt siis dpo 11

t. Enisa

Liitteet

• image.jpeg
    image.jpeg
    4.8 KB · Katsottu: 188
Enisa: Kyllähän tuossa joku haamulainen on. Hyvin himmeä tosin... One stepit ei ole kovin luotettavia, antavat helposti "vääriä positiivisia" mutta pidetään peukkuja että tuo on ihan oikea haamu. :) Kokeile aamulla uudestaan jos sulla on vielä samaa testiä lisää. :)

Takaisin