Heipsis kaikille vanhoille tuolta raskaaksi 2015-ryhmästä ja tietenkin myös tällä puolella muille kirjoittaville. Täällä ollut aika erikoinen joulukuu enkä uskaltanut plussasta huolimatta siirtyä vielä odottajiin.. mulla tuli siis menkat joulukuussa myöhässä ja olivat tosi niukat, sain haalean plussankin noiden menkkojen jälkeen ja ajattelin että kyseessä olisikin ollu valemenkat. Aloin kuitenkin testailla ovistikuilla vuotojen jälkeen ja viiva lähti vahvistumaan, ajattelin tässä vaiheessa että LA olisi elokuussa ja ovistestit vahvistaisi raskautumisen. Noh, sitten kävikin niin että ostin useamman pregchek-paketin kaupasta ja en tiedä olivatko huonoa erää vai mitä kun eivät lähteneet imeytymään vaikka kuinka uitti tikkuja astiassa vaan vaati aina että painaa nestepäätä että lähti liikkeelle. Nää kaikki testit näyttikin sitten negaa, mutta ajattelin että ovat viallisia. Sitten kävikin niin, että ovistestit lähtikin haalenemaan kp 7 ja kp 8 jälkeen. Ja viikko siitä ei ovistesteihin tullut enää mitään. Koko joulukuun oli lämmöt kuitenkin koholla ja mietin että oonko nyt raskaana vai en, tässä välissä sain myös yhden haamun r-testiin. Noh, kp 17 alko ovistestit uudelleen tummumaan ja antanu plussaa sieltä asti, tein sofin r-testin jouluna ja anto jälleen hailakan plussan ja olo oli siinä vaiheessa aika varma että oon raskaana, varattiin yksityiseltä aika alkuraskauden ultraan 4.1. Uutena vuotena testi antoi jo vähän vahvemman plussan mutta omat ajatukset oli ihan sekaisin et mikä tää tilanne oikein on?! Lauantaina 2.1. Alko illalla tuikkiva kipu oikeassa munasarjassa ja aloin pelätä et onkin kohdunulkoinen raskaus.
Kipu tuli välillä ja lähti pois ja sain hyvin nukuttua. Sunnuntai iltana taas sama homma.
Eilen oli sitten se pitkään odotettu alkuraskauden ultra, jos olisi ollu kyseessä ne mun epäilemät valemenkat niin nyt olis ollu rv8+, mutta ovistestit ja r-testit kun oli käyttäyny niin oudosti en tiennyt enää missä mennään. Kerroin kätilölle koko tilanteen ja laski sit et joko olis just rv8+ tai sit rv4+5.
Ultratessa oikeesta munasarjasta löyty iso kysta, se selitti kivun jota oon tuntenu iltasin.. kohdussa limakalvot 7mm paksut ja pieni n.2-3mm raskausontelo. Sanoi että vastaisi tuota rv4+5 ja kontrolli pitää varata kahden vkon päähän.
Eilen (tiistaina) alkoi sitten järkyttävä vatsakipu, pahemmat kivut kun synnytyksessä. En pystyny ku makaamaan ja huutamaan sängyssä,
Mies soitti ambulanssin ja pillit päällä sairaalaan. Lääkäri ultras ja sano että kysta on puhjennut ja neste valunut kohtuun, siitä hetki niin valahti veret lattioille ja ultras uudestaan ja totesi myös raskauden menneen kesken..
Eilinen päivä meni ihan sumussa. Tästä kestää hetken nousta kohti uusia toiveita.. en kyennyt kuin itkemään koko eilisen. Onneksi mies tukena ja ystävät, ehkä elämä voittaa taas jossain kohin..