Raskaaksi 2016

Milttis, hei vaan, innostuin kovin kun huomasin tutun nimimerkin! En oo varma muistatko miuta viime keväältä kun ei kauaakaan keretty samaa aikaa siellä turisemaan, mutta mie ainki muistan siut hyvin! Edelleen toisinaan pohtinut mitä siulle kuuluu, mutta nythän siulle tuntuu kuuluvan todella hyvää! :) pikaista plussaa toivon siulle :)

Tervetuloa muillekin uusille ja pikaisia plussia :)

Viipsukka, onnea haamusta, toivottavasti tämä pysyy loppuun asti kyydissä :)

Syksyinen, enpä oo ikinä pohtinut tuota kemikaalijuttua sen enempää, mutta kyllä monet tekee samasta pissasta useammankin testin :)

Lauriina, ei välttämättä vielä näy, toisilla näkyy vasta esim dpo18 ja toisilla ei näy ollenkaan vissiin kotitesteissä raskaus. Toisaalta myös ovuloimattomuus tai stressi voi pidentää kiertoa ilman raskautta. Tsemppiä odotteluun!

Pc on todella hyvä ja luotettava r-testi. O-testinä itse käytin rfsu:n testejä ja toimivat oikein hyvin. Molempia saa prismasta. Rfsu:n testejä saa myös tokmannilta ja monista pienistäkin kaupoista.
Rfsu:n r-testit on olleet aivan surkeita, niihin elkää ihmeessä sortuko.

Kiitos. ❤ Naistenpolilla myös toivovat samaa ja neuvolassa. Ar-ultra napolla 25.1. Verokokeita ei nyt oteta. Etovaa oloa täällä on ja mun uusi paras ystävä on närästys. Viimeksi ollu 2012,, kun ootin kuopusta. Oireet on kyllä triplasti voimakkaamat kuin viime vuoden raskauksiin verrattuna.

Mulla ei oo kokemusta kuin apteekin r-testeistä ja joistakin liuskatesteistä. Testaan vain, jos menkat on myöhässä, viime kierrossa kp30 ja oikeastaan tiesin jo testin tekoon ryhtyessäni, että se on turhaa, mutta tein kuitenkin testin ja negaahan se näytti ilman mitään epäselvyyksiä ja menkat alkoi heti seuraavana päivänä. Mulla negat on olleet ihan selkeän negatiivisia ja molemmat plussat selkeitä plussia, haamuja en ole ikinä saanut millään testillä.

Onnea plussanneille! Ovat aina ihania uutisia kuulla :)

Niinhän tässä kävi että en oikein pysy palstan vauhdissa mukana. Että anteeksi jo valmiiksi kun kommentointi jää vähiin.

RouvaKettunen, meillä on lähes sama tilanne :) mulla on ehkä joku dpo 5-6 ja aika kuluu niiiiin hitaasti. Yks vanha testi kaapista löytyy, mut en kans haluis testaa vasta kuin menkat olisi myöhässä. Nyt kp 21 ja vasta kp 30 olisi testipäivä.... Mä en tiedä miten kestän :D

Täällä esittäytyy pikkukakkosesta haaveilija. Esikoinen syntyi 1/2014. Tärppäsi toiseen yritykseen luomusti. Toista on alettu yrittään 5/2015. Korkean iän vuoksi pääsin jo hoitojonoonkin julkiselle puolelle. Ensimmäinen aika sairaalaan on 18.1. Yritän olla nyt stressaamatta liikoja. Se on minun uuden vuoden lupaukseni.

Viipsukalle onnittelut, toivottavasti nyt pysyy loppuun asti ♡

Uusille tervetuloa!

Rohkaisee kyllä kuulla tarinoita siitä miten kierto alkoi ja ensi oli pitkät kierrot ennenku tasottu, ja raskautumiseen imetyksen aikana. Toivottavasti ittelläki tasottuis ja tärppäis pianki!
Ovistesti tänään hiukan haaleampi ku eilen. Olisko se aattovuoto ollu menkat ja ovis ajois? Ainaki tallettelut osu sitte kohdilleen jos oli ;) en vaan kyllä jaksa uskoa.

Niemja kp 33?/13?/??

Onnea plussista ainakin viipsukka!
Täällä alkoi tänään vuoto ihan kunnolla lasken kuitenkin eilisen kp1 kun silloin jo vähän tiputtelua.Tosin en muista oonko joskus laskenut niin että kp1 vasta vuodon alkamista seuraava päivä mut eilisestä helppo laskea kun oli maanantai.Nyt sitten odotellaan et minkälainen kierto tulee.Yritetään varmaankin ajoittaa n.2 viikon päähän talletuksia muutamana päivänä jos onnistuu mutta ovistikkuja ei vielä ole hommattuna enkä ihan heti aio hommata että pysyy vähän rennompana :)

nenna<3: Hei vaan. MInäki muistan sinun nimimerkin kyllä mutta ei tosiaan hirveen kauaa ehditty kai olemaan jutuissa kun minä sitten jo lähdi täältä. Itelläkin muutama tyyppi kenen kuulumisia oon miettiny tässä vuoden mittaan.

• Tykkään
Reaktiot: mh-
Milttis, enemmän tuttuja varmaan löytyy tuolta "ei tää voi olla näin vaikeeta" -ketjusta, jossa esim Larissa, Muurahainen, Pikku Minski jne turisevat enemmän kuin tällä puolen, mikäli heidät muistat :)

Nenna: Muurahaisen muista ja Larissankin. Tiedätkö mitä kuuluu Beislalle ja Pepelle? Vestan löysinki jo tuolta raskaanaolijoiden ketjusta ja synnyttänytkin on jo :) Silvkin näytti plussanneen. Mukava että porukka on plussannut kun se alkuvuosi oli muistaakseni melkoista negamyrskyä.

Milttis, Beisla pyörii tuolla pitkään yrittäneiden ketjussa ja Pepe synnytti juuri joku aika sitten pienen prinssin :)

Tervetuloa uusille :)
Pätkis :) Kärsivällisyyttä. Musta tuntuu että ovis "pakeni" kun sitä lähti testaamaan :D kerrankin tuli plussa just kp 17 kun mun kierto oli olevinaan 26. No siinä kierrossa kierto oli sit 30 pv ...
Sandy, oltiinko samoissa? Mulla on 5 tai 6 dpo riippuu kummasta ovisplussapäivästä laskee ;) tissit on hellänä mikä on hyvä juttu kun viime kierrossa jäi luteaalivaihe ihan onnettomaksi (eli keltarauhashormonit vajaaksi)
Baby dust to all - uusia plussia ketjuun!!

Mulla ainakin toi ovistestailu oli ensimmäinen ja viimeinen laatuaan mun elämässä! :confused: Sekoitti vaan koko hommaa ja aiheutti jo ressiä sekin kun niitä viivoja kyttäs... Meillä jo kaks lasta ennestään eikä niitäkään ole maailmaan saatu testien voimalla! :happy: Että tulkoon seuraavakin (jos on tullakseen...) ilman testejä... :joyful:

Juu, toi testailu taitaa olla pitkähermoisten hommaa, joten ei sovi mulle! :rolleyes: Toivon kyllä nyt (niinkuin varmasti me kaikki täällä palstalla olijat...) , että jotain ois tapahtunut tässä kierrossa... Jotenkin on niin erilainen olotila kuin nyt kkm:n jälkeen muissa kierroissa, en osaa sitä selittää, eikä ihan selkeitä oireita (ainakaan mitä ennen on ollu) ole kylläkään, mutta outo olo mahassa! :happy: Katotaan vaan niin mun säkällä on vaan tulossa joku vuosisadan ripuli tai muuta vastaavaa... :hungover:

Ansaki mikä kp menossa? Mulla noista testaamisista vielä raskaustestitkin aiheuttaa päänvaivaa. Nyt on enää 1 testi kaapissa ja uusia en hae, ellei oo paria kolmea päivää menkat myöhässä.

Mikäköhän hormoonipiikki mun eiliseen testiin piirtyi kun tänään ei ole niin selvää testiä kyllä tullu et aika taval saa tiirailla ennen ku saa viivaa näkymään... hmm...

No mut ehkä sit oottelen vuotoja jos ei muutamassa päivässä ala vahvistuun.. jotenki paska fiilis ku kerkes jo vähän innostumaan :/

Tuli mieleen kun Tein sen testipaketti tilauksen ja ei tullut vielä eikä olla loppu viikolla kotona.Äiti lupasi meidän postin kyllä hakea mutta meneeköhän ne testit pilalle pakkasessa?varmaan max.5h saattaa joutua olla postilaatikossa se kirje.Onhan ne hyvin pakattu mut kestääköhän kun pakkasta voi olla yli 20 astetta.Lämpiämään ehtii yli 3vko ainakin :D

Takaisin