Raskaaksi 2016

Piilo, voimia! Pahoittelut myös täältäkin. ♥ Jos haluat, niin tuolla on salainen keskenmenoryhmä, jonne saa tulla porisemaan.

Pahoittelut piilo! :(

Maiskukka toivottavasti oli huono testi! Mikä dpo sulla on nyt?

Voikun muurahainen testi näyttäis seuraavaksi jo plussaa! :)

Olipas kamala kokemus piilo, hurjasti voimia ♡

Helinäkeiju sama homma täälä, kaivoin sen negan testin roskista varmaan 2 kertaa ja tiirailin joka kulmasta mutta yhtä negana se koko ajan pysyi :'D

Ja muurahaiselle pahoittelut, aikaset dpot vielä että toivottavasti plussaksi muuttuis ♡

Maiskukalle toivottavasti kans tilanne selviytyis!

Täälä kp 34?/14 ?//??

Voimia piilo... hurja tilanne siellä ollut ja henkinen puoli tietysti vielä jatkuu pitkään. Paljon halauksia sinne!

Piilo89, voimia ja jaksamista!

Nyt kun ruokavaliosta on puhetta, noudatan itse vegaanista ruokavaliota :) Ihan ääritapaus en kuitenkaan ole. Jätin maitotuotteet pois vuosi sitten, sitä ennen olin laktovegetaristi. Olo parani ja olen energisempi kuin koskaan tätä ennen eli tämä nykyinen ruokavalio sopii mulle selkeästi. Ruokaremontin aloitin jo oikeastaan kuopusta odottaessa, kun mulla todettiin raskausdiabetes. Opin silloin, että pasta ja liian pitkät/lyhyet ateriavälit nostaa mulla verensokeria, joten vähensin pastan käyttöä tuntuvasti ja vaihdoin samalla pastan ja riisin täysjyväversioihin. Peruna ei sovi mulle kaikissa muodoissa, mutta se taas ei nostanut verensokeria merkittävästi. Ruokavaliomuutoksen myötä olen entistä tarkempi siitä, mitä syön ja teen kaikki ruokani itse. Myös lasten ruoan suhteen olen tarkka ja nuorimmaiseni on vauvasta lähtien ollut tarkka siitä, ettei hänelle tarjoilla valmisruokia :) Nykyään syön viidesti päivässä, käytän chia-siemeniä ja hamppuproteiinia/-rouhetta. Urheilen 3-4 kertaa viikossa, joten säännöllinen ruokailu ja veden juonti on tärkeää.

Piilo, pahoittelut :( on ollut varmasti järkyttävä tapahtumaketju :/. Voimia toipumiseen!!
TiikeriLuukaksen touhut kuulostaa terveellisiltä :) Mä oon saanut energiaa ruoanlaittoon, kun enää en puputa leipää ja jogurttia iltaisin, vaan teen päivällistä aina silloin tällöin. Olo on kyllä parempi eikä vatsa pömpötä :) aamuihmisenä itselleni tärkeimmät ateriat ovat aamupala ja lounas.

Piilo, pahoittelut ja valtavasti voimia sinne! :Heartred

On. Tänään kp 27/28 ja vaikuttaa siltä että täti on tulossa kyläileen. Alaselkää ja mahaa juilii sen mukasesti ja lämmötkin tuntuu olevan laskussa. Ihmettelen kyllä kun oon malttanu kerranki olla testaamatta .

Muurahainen, mä nään sun testissä ehkä jonku viivanpaikan eli toivotaan että ottais väriä kunnolla! :happy:

Maiskukalle toivon myös nyt pysyvää plussaa! Jospa olisi vain viallinen testi ollut se edellinen ja enskerralla tulisi sitten kunnon leffaviivat! :happy:

Jasmi mä en oo varma mikkä on dpo:t ku ei oo kierto alkanut km jälkeen..
Eka ovistuntemus on 16-18.12 ja tokat tuntemukset oli 29-31.12

Voi tietysti olla että on aikaistakin testailla mutta olot ja tuntemukset on nyt samanlaisia ku viimeksi raskauden alussa..

Kiitos kaikille kauniista sanoista ♡♡

Mun tarvis malttaa mieleni ja ootella ihan rauhassa... mut miten :/

Voimahalaukset piilolle ♡♡

On. Jee, vahvasti näyttäis siltä, että oma kierto lähtee pillereiden jälkeen rullailemaan. Kp1 siis alkamassa (tänään vielä kp26 - hirmuset alavatsakivut ja vähän rusehtavaa jää paperiin vessassa käydessä)! Jospa oviksetkin tulisi, en oo ainakaan tällä hetkellä niitä ajatellut käydä testailemaan.. katsoo sitten kesää kohti jos näyttää sille, ettei tärppää. Niistä näkee varsin sitten jos ovista ei vaikka tulekaan kierroissa.

Ei tulis mieleenkään miehelle tai kavereille tätä intoilla, tänne uskaltaa :D

Piilolle pahoittelut ja voimia!
Tuosta viivan tiirailusta.En oo koskaan ennemmin saanut minkäänlaista viivaa tai viivanpaikkaa,paitsi jos oon ollut raskaana.Mutta nyt sitten sain kahteen testiin sen viivan paikan,perjantaina ja sunnuntaina.Mutta maanantaina alkoi tiputtelu ja eilen kunnon menkat.Ja on muuten inhottavaa kun ei ole 2,5v aikana tullut kun muutamat kuukautiset ja nekin tosi niukat,kierukka siis ne piti poissa.Mutta täytyy taas tottua tähän ja toivoa ettei tarvii monia kestää ;)
Ja vielä testailusta muutenkin.Testasin esikoista odottaessa puolessa välissä kiertoa raskaustestin huvikseni kun kaverilta sellainen jäi ja siihen tulikin 2 viivaa.Siitä pian ultra,jossa ei mitään näkynyt mutta verestä otettu hcg koholla viikon päästä siitä uusi ultra edelleen ei mitään ja hcg oli laskussa oli ehkä jokin kemiallinen tms.josta en olisi koskaan tiennyt jos en olisi testannut,kuukautiset kun tuli ihan ajallaan.Tuo tapaus oli ihmeellinen ja miettinyt monta kertaa mistä oli kyse.Tuosta meni sitten n.4kk kun aloin esikoista odottaa.Mutta tästä syystä kun kierto nyt käynnistyi yritän olla testaamatta liian aikaisin se on sitten eri asia onnistuuko :)

Äääh omaa valitusta ja ällövaroitusta. Ajattelin että kuukautiskierto olis käynnistynyt nyt vuosi synnytyksen jälkeen. Mä en nyt pääse yli että miks hyyyvin niukkaa vuotoa oli vaan maanantain. Ja vuoto oli ensin kuin vaal.punaista ja sitten rusehtavaa. Ja loppui kuin seinään. Nyt googlettelin ja luin että oviksessakin vois olla tollaista. Ota selvää sitten :) voihan se olla että kroppa palautuu hitaasti ja on annettava aikaa. Ei pitäisi ajatella liikoja. Lisäksi lopetin ne minipilleritkin 4vk sitten.

Hätäpäissäni tein vielä negojen negankin tänään :D

Voimia piilo! Kamalan kokemuksen oot joutunu elämään ja varmasti tuntuu vielä pitkään pahalta. :( Pahoittelut. <3

Kp6 ja tädistä sentään on päässyt eroon. Tylsä tää alkukierto...

Kiitos kaikille ♡
Oli kyllä kokemus mitä en toivo kenellekään koskaan, ihan hirveä. Ja aikaa tosiaan vaatii käsitellä asia ennen kuin uskaltaa antaa itselle luvan uuden raskauden haaveiluun.
Toivon teille kaikille kuumeilijoille oikein paljon plussaonnea ja pysyvää sellaista!

TJOTTAILIJAT/YRITTÄJÄT:
Katjusha .....
Mymmelisti yk 41 / 1
Haikaranyytti yk 31 (ensimmäistä)
PikkuMinski 10/13 yk28
'muurahainen' yritystä 11/13 yk 23
Juliet yk20
Viipsukka yk18
Junibea yritystä 07/14
Hileinen yk 16
Ninukki yk13
Piipaa yk11
Emi00 yk11
Maiskukka yk10
Mrsc yk 10
Puhvis yk9
Minni2 yk 9
Viima♡ yk 9
Jasmi yritystä 3/15 alkaen
Jopsu yk 7
PiPaNat yk 6
Puikula yk 6
Helinäkeiju yritystä 7/15
Tyttötiikeri yk 5
Larppaaa yk5
Carolyn yk5
Mamma_88 Yk 5
Pätkis85 Yk 5
MaKa81 yritystä 8/15,yk 5
Kärpänen yk4
Nemira yk 4
Gatusa tjot yk 4
Senni_ yk4
Piia84 8/15 alkaen, kolmatta toivoen
Toinenpikkuinenko yk 4
iijamariija tjot 09/15
Norael yk3
Syksyinen yk3
RouvaKettunen yk 3
Vargynja tjotyk3
Sydänkäpynen yritystä 10/15, ensimmäinen toiveissa
AstaE yk3
Kirppu^ yk 2
Ansaki yk 2
Unajama Yk1
Rbck yk1
Mileim yritystä 11/15
Niemja tjot 12/15
Mauste yk1
diabolicat
Nyytikki2
Lauriina
yritystä 8/15, kolmas toiveissa
tiikeriLuukas tjot 5/15
Minttukarkki 8/14
Riiaba yk 21, ensimmäistä

PLUSSANNEET:

Nenna yk19 LA 08/16
Jennyhannele yk5 LA 09/16
Mantunen yk 1 LA 09/16
Lilium yk 1 LA
Kärpänen yk 4 LA 09/16
Manteli90 yk2 LA 09/16
Arwen yk6 LA 08/16

Voi Piilo, tsemppiä sulle toipumiseen ja parempia tuulia tulevaan! <3

On. Kp10/28-30 jo, tuntuupa että aika on menny nopeasti. :) Hormonit taas vähän reistailee. Mulla yleensä ollu kp18 paikkeilla ovis tuntemusten mukaan, no eilempä hulahti kananmunalimat, himotti ja muniksia särki :D ovistestit on matkalla jossain postissa.. Lisäksi oon itkenyt nyt 2 päivää tuota kiekkomestaruutta vaikka en oo ees fani :D En tajua mitä tämä on.. Mutta on taas mahtavaa olla nainen! :D

Voisiko joku kiltti laittaa minutkin listaan? Yk 6 meneillään.. :)

Lisäsin lipstikan listaan ja uudelleenjärjestelin hieman loppupäädyn tulokkaita :)

TJOTTAILIJAT/YRITTÄJÄT:
Katjusha .....
Mymmelisti yk 41 / 1
Haikaranyytti yk 31 (ensimmäistä)
PikkuMinski 10/13 yk28
'muurahainen' yritystä 11/13 yk 23
Riiaba yk 21, ensimmäistä
Juliet yk20
Viipsukka yk18
Junibea yritystä 07/14
Minttukarkki 8/14
Hileinen yk 16