Raskaaksi 2016

TJOTTAILIJAT/YRITTÄJÄT:
Katjusha .....
Mymmelisti yk 41 / 1
Haikaranyytti yk 31 (ensimmäistä)
PikkuMinski 10/13 yk28
'muurahainen' yritystä 11/13 yk 23
Riiaba yk 21, ensimmäistä
Juliet yk20
Viipsukka yk18
Junibea yritystä 07/14
Minttukarkki 8/14
Hileinen yk 16
Ninukki yk13
Piipaa yk11
Emi00 yk11
Maiskukka yk10
Mrsc yk 10
Puhvis yk9
Minni2 yk 9
Viima♡ yk 9
Jasmi yritystä 3/15 alkaen
Jopsu yk 7
tiikeriLuukas tjot 5/15
PiPaNat yk 6
Puikula yk 6
Lipstikka yk 6
Helinäkeiju yritystä 7/15
Tyttötiikeri yk 5
Larppaaa yk5
Carolyn yk6
Mamma_88 Yk 5
Pätkis85 Yk 5
MaKa81 yritystä 8/15,yk 5
Kärpänen yk4
Nemira yk 4
Gatusa tjot yk 4
Senni_ yk4
Piia84 8/15 alkaen, kolmatta toivoen
Lauriina 8/15, kolmas toiveissa
Toinenpikkuinenko yk 4
iijamariija tjot 09/15
Norael yk3
Syksyinen yk3
RouvaKettunen yk 3
Vargynja tjotyk3
Sydänkäpynen yritystä 10/15, ensimmäinen toiveissa
AstaE yk3
Kirppu^ yk 2
Ansaki yk 2
Unajama Yk1
Rbck yk1
Mileim yritystä 11/15
Niemja tjot 12/15
Mauste yk1
diabolicat
Nyytikki2

PLUSSANNEET:

Nenna yk19 LA 08/16
Jennyhannele yk5 LA 09/16
Mantunen yk 1 LA 09/16
Lilium yk 1 LA
Kärpänen yk 4 LA 09/16
Manteli90 yk2 LA 09/16
Arwen yk6 LA 08/16

Päivitetty omalta osalta yk 6.

Oi voi, täällä on niin paljon ihmisiä ja kauheesti kirjottelette, ei pysy perässä.. Seuraava muokkaaja voi mut poistaa listalta, liian kova meno meikäläiselle! Plussaonnea teille kaikille!!!

Onnea kaikille plussanneille! Toivottavasti se on tarttuvaa
On. Tilasin lauantaina ovistestejä eikä vieläkään ole tullut ma aamuna viimenen o- testi näytti negaa ja nyt ei oo ollu millä testata.. mitään tuntemuksia ei oo ollu. Joskus tunnistan oviksen, mut viime aikoina en tiiä onko ovista ees ollu. Limoista sen verran että miten erottaa onko ovislimaa vai siemennestettä? Mulla tallettelun jälkeen aina pari pv tosi kosteeta ja liukasta!

Huutelen tuolta kesäkuisista :)

Onnea plussanneet ja tarrasukkia matkaan :)

Pahoittelut Piilo :sorry: Ja kaikki jotka tädin olette kohdanneet tai negan.

Toivon kaikille paaaaaaljon plussatuulia! :wav

MaKa81, ihan samaa oon miettiny! Joskus seksin jälkeen tulee semmosta (ÄLLÖVAROITUS!) kirkasta limaa, oon olettanut että ovislimaa mutta joskus mietin että olisiko sittenkin jotain "kuivahtanutta" spermaa? :D Meillä kun lähinnä ovisaikoihin heilutellaan peittoja, en ole todellakaan mikään korkean libidon omaava :D

Muoks. Siis vaikka päivän pari seksin jälkeen tulee sitä limaa paperiin ;)

Voi Piilo89... Voimia kauheasti, meillä on aika samanlainen tilanne vaikkakin minulla tuosta hirveydestä on vuosi aikaa. Silti hyvin mielessä kaikki vaikka kovin sumuista oli silloin kun sattui, en kyllä kelleen tuota soisi :( Ajan myötä helpottaa ja uskaltaa antaa uuden mahdollisuuden raskautumiselle <3 On todella hyvä kun puoliso tukee sinua ja pystytte puhumaan, tapahtuma sattuu teihin molempiin <3 miehelläsi on varmasti ollut huoli sinusta ja myös suru raskauden keskeytymisestä. Itse muistan kun mies ei oikein tiennyt miten päin olisi kun oli niin huolissaan minusta ja suruissaan mutta yritti silti olla tukena eikä uskaltanut aluksi omaa suruaan ja huoltaan näyttää mulle. Tsemppiä ja voimahalauksia, voin tässä sanoa että tiedän jotenkin miltä tuntuu <3

Ja voisiko joku myös minut listaan lisätä vaikken vielä ihan selvillä mun kierrosta sunmuista olekaan?

Huh kun ootte olleet ahkeria kirjoittamaan. Pahoittelut tädeistä ja onnittelut plussanneille!
En nyt taas saa tehtyä tota listapäivitystä, mut joku vois lisätä mulle yritystä vaikka 1/2015 alkaen...en nyt tarkkaan muista milloin esikoisen jälkeen alkoi menkat ja siitä kyllä suoraan alkoi yrityskin. Yk:ja on siis muutamia jo takana mut niin myös keskenmenoja...

Nyytikki2 kp7/26-28

Onko täällä muuten muita hoitsuja? Lähi- tai sairaanhoitajia. Itse oon lähihoitaja ja tässä yövuorossa tuli mieleen että ku töissä tulee oltua nuiden erinäisten ihmisruumiin erittwiden kanssa tekemisissä ja kaikki niistä ei suinkaan oo aivan hajuttomia ja miellyttävän näköisiä niin mitenhän sitten jos raskautuu niin töissä nuo pakolliset työyehtävät hoitaa jos kovinki on sitten yökkärefleksi herkässä :D onko kokemuksia?

Voi Piilo ♡

Milttis, täällä tuleva lähihoitaja. Opiskelen työn ohessa ja viimeisiä viedään.. viimeistään syyskuussa olis tarkoitus valmistua. Mutta ei siis kokemusta tuosta kun ensimmäistä lasta yritetään nyt.

On. Rinnat edelleen arat. Jonkum verran ollut repäisykipuja ja pientä jomotusta alavatsalla, mutta ei sen kummempia oireita. Jotenkin itse kuvittelisin että jos olis tärppi käynyt, niin olis vähän enempi oireitakin. Piinaillaan.

Dpo 8, kp 20

Lähihoitaja täällä myös! Mulla eritteet yms ei ole ongelma ollut mutta noi fiilispuolen jutut kyllä! Siis kun on itkuherkempi niin tulee sitten itkee tillitettyä myös kaikkien asioita, myös vanhusten... :oops:

Alalla kanssa :) mulla ei ne eritteet haitannu esikoista odottaessa, mutta huono olo tuli seistessä (toimenpiteissä). Pyörrytti, heikotti, silmissä vaan sumeni. Ja voi kauhea sitä hikoilun määrää ensimmäisen kolmanneksen (jolloin olin ihan jäässä koko ajan) jälkeen. Hyvä antaa potilaille kotihoito-ohjeita, kun tärisee ja hikoilee minkä ehtii :D

Täällä testattu tulkinnanvaraton nega tänä aamuna. Toki tiedostan, että toivoa on niin kauan kun menkat alkaa, mutta kyllä tässä pikkuhiljaa suuntaa itseään kohti uusia pettymyksiä, koska olo ei ole mitenkään erilainen kuin edeltävissä negakierroissa. Eli ei oireen oiretta. plaaaaaaaahhhhhh!!!!!

Ylihuomenna testaan seuraavan kerran jos ei menkat ehdi alkaa ennen.

syksyinen dpo 12, kp 27/27, yk 3

Ihan vinkkinä et mulla oli samoin esikoisesta. Jos jouduin seisomaan, alkoi heikottamasn. Tähän auttoi vatsatanssiharjotteet, joita tein aina ku jouduin seisomaan.

Piilolle voimia :(

Syksyinen, pahoittelut negasta! Kurja juttu :( se on kyllä jännä, että vaikka kaiken tekisi "oikein", ei raskaus ala kuitenkaan. Jotenkin aina kiinnostaisi tietää, missä oli vika ihan konkreettisesti.

Täällä alkaa olla noin viikko oviksesta. Vlopulla tuli yllättäen paha VTI ja alkuviikon olin kuumeessa. Lämmöt kyllä olleet koholla muutenkin. Tissit vähän arat ja turvonneet. PMS tyylinen mieliala pukkaa päälle. Onko täällä muuten muita, jotka kärsii henkisesti pahoista PMS:stä? :D Mietin vain kauhulla sitä, jääkö se mieliala pitkäksikin aikaa päälle jos vaavi saakin alkunsa..

Pahoittelut piilolle onnea plussanneille
Yk 6 lähtee ( kp7/25-28 )käyntiin... Nämä kuukautiset oli taas mitä kummallisimmat... Pelkkää kirkasta jota hulahteli aina kun teki jotain. Olin kuitenkin jo ihan varma ennen kk että nyt tärppäs,mut ei. Rintakipu on jatkunut jo 4 viikkoa,vihlomista ja välillä tuntuu kuin vanne puristaisi. Muniksissa tuikkii päivittäin,huono olo koko ajan. Mikä ihme mua vaivaa?

Marsa80, ja ei plussaa näyttänyt? Joskushan niitä tarinoita kuulee, että kuukautiset tavallaan jatkuu vaikka olis raskaana
Katjusha 7 dpo täällä nännit on kummallisen arat kolmatta päivää. En oo tällaista ennen huomannut. Hmm... Ehkä nuo käytössä olevat miljoonat konstit todella tekee jotain hormonitoiminnalle :)

Takaisin