Raskaaksi 2016

Jopsu: Pikaista plussaa myös teille!! :Heartred Noi kavereiden raskautumiset kyllä saa oman yrityksen tuntumaan niiiin paikallaan junnaamiselta.:confused: Ja aina kun niitä kuulee, mulle ainakin tulee oikein veitsenisku sydämeen, vaikka sitten olenkin onnellinen heidän puolestaan. P.S kaksi lähintä ystävää raskaana, molemmat aloittaaneet yrittämisen meidän jälkeen...:mad:

Onnea kärpänen!! Saatko laitettua kuvaa?

Varovaiset onnittelut Lilium!

Syksyinen: melkein koko kierto joka toinen päivä pupuilua tuntuu meillekin paljolta, siksi mäkin tikutan ovista! laughing7

Maiskukka: alemmassa kuvassa näkyy hailakka viiva

Ansaki: Pahoittelut negasta :crybaby2

Mantunen: Varovaiset onnittelut! :love7 Kuva ois kiva!

Helinäkeiju: Pahoittelut! Nyt vaan tätiä kylään ja uuteen kiertoon!

ON: Mulle kurvas tänään täti kylään, kuten jo fiiliksistä ajattelin. Tammikuussa sitten seuraavat tsäänssit. Kierto jäi kuitenkin 29 päivän pituiseksi, joka sinänsä hyvä, ettei venynyt megapitkäksi. Niiden päättymistä on aina niin turhauttava odotella kun haluaisi jo uuteen kiertoon ja yritykseen. Siinä oli siis mun kolme clomikiertoa, seuraavaksi luomuna mennään. Eikös ensimmäinen luomukierto clomien jälkeen ole hieman toivorikkaampi kuin muuten, näin muistelen kuulleeni...

Niin, ja saapahan juhlia uutena vuotena!! :happy093

-Juliet kp 1, yk 21

Voi että ompa täällä taas kirjoteltu! :shy:

Onnea plussanneille! :cat: Tervetuloa uusille ja pahoittelut tädin kohdanneille.

ON Kp 21/24-26 olo tasasen etova, rinnat muistuttelee itsestään välillä, väsyttää ja on flunssa. Tekisi mieli jo testata kun tädin pitäs tulla 1.1.-3.1. kylään.
Noista ystävien raskautumisista, mun sisko joka ei koskaan oo halunnut lapsia päätti sitten tehdä uusimman miehen kans (seurustelua takana ehkä 3kk) pikkusen ja onnistuivat sitten raskautumaan samantien. Oon ilonen mutta silti...:sad001 tuntuu kamalalta olla tällänen sisko.

Ny mää kadehdin jo niitäkin joilla on uus kp alkanu, tää on niin pahinta kun ei tiedä mitä tapahtuu tässä! Vatsaa turvottaa nyt ja vessassa saa ravata ja vv edelleen runsasta, mutta siinäpä ne onkin. Voi täti, tuu sää nyt ees kylään! :mad:Voi kun on paljon täällä plussanneita! Onnea teille kaikille! :) Kyllä määkin vielä! :sour:

Tervetuloa uusille, onnittelut plussanneille ❤ ja tsemppiä tädin kohdanneille!!

Noista kavereiden vauvauutisista..poika sai uuden serkun joulun alla ja niin kauhean onnellinen kuin olenkin heidän puolestaan, niin silti olen vähän onnessani että poju vielä yskii eikä ole pikkuista päästy katsomaan..etenkin kun mieleen tulee että omassakin mahassa voisi tälläkin hetkellä vielä olla vauva.

Eipä tässä tosin montaa päivää enää ole että r.testin uskaltaa tehdä..maha on ollut jotenkin oudon oloinen. Niinkun joku sitä venyttäisi. Ja valkovuoto on jotain ihan älytöntä?? Tein kyllä jo eilen iltana testim minimaalisella pidätyksellä ja siinä oli viivanpaikka näkyvinään..mutta niin on kyllä käynyt ennenkin

Onnea kärpänen ja Lilium :)

Hyvä että Helinäkeijun tilanne on ehkä selkiämässä, harmi kun ei verikoe plussaa tuonut :( Uuteen yritykseen toivottavasti pian :) Tosin toivoa on niin pitkään kunnes täti kurvaa paikalle :wink Outo kierto päättyy tavalla tai toisella.

Täällä kierron käynnistymistä odotellaan, tai plussaa... Pari viikkoa sit tuntu jotai nipistelyä mahassa, ovis ?? En oo koskaan ovistuntemuksia miettiny joten en tiiä miltä sen pitäs tuntuu. Viime viikolla parina päivänä kramppaili maha ja luulin jo et viimein ne kauan odotetut kuukautiset tulis, mut ei. Tänää vatsa ihan sekasin ja tässä jo elättelen toiveita ylläriplussasta :rolleyes:

Mä en kyllä tajua miten noita kuvia tänne lisätään...kännykällä siis. Kun klikkaan tuota kuva-kuvaketta,niin se pyytää jonkun Image-URL:n ja ei tää kännykkä näköjään lataa tiedostojakaan tänne. Voin kyl valita oikeen kuvan, mut eii se mihinkään ilmesty :(

20151229_000548.jpg
Voi puuh...onnistuiko nyt? Kun olisin kysynyt, et näkeekö joku mun testissä jotain tossa mis pitäis olla testiviiva (joo mä tosiaan marssin tänään 20.55 Prismaan hakemaan Pregcheckin testin). Tehty vaan 1,5h pidätyksellä ja dpo8-9?

Muokattu viimeksi:
Carolyn mä ymmärrän sua, itte en henkiläkohtasesti ymmärrä tuota että heti tehdään vauva uuteen suhteeseen, mun mielestä lapsi kuuluu tehdä vakaaseen suhteeseen joka on jo turvallisella pohjalla. Mulla serkku teki samalla lailla, olin justiin saanu keskenmenon ku hän hehkutti mulle raskauttaan ja oli nähny miehen 3 kertaa (viikkoja kerralla koska mies on ulkomailta), oli siinä vaikea iloita sen puolesta. Nyt oon oppinu olemaan onnellinen mutta siltikään en kiirehtimistä ymmärrä.

Nyytikin testis näkyy jotain, aamulla uusiksi!

Joo en malttanut odottaa aamuun. Onneksi paketissa on vielä se toinen testi ja jos se näyttää negaa niin ehkäpä sit olis järkevintä testata tosiaan hiykan myöhemmin :) Oon vaan ihan liikaa täällä Teidän seurassa, kun tuo testailuinto tarttuu :)
Tänään oli taas päivällä ihan hassut tuntemukset...vähän kuin menkkajomotuksia, mut sit ei kuitenkaan ihan samanlaisia. Miehelle totesin,kun oltiin aleostoksilla ja tuntui mahassa sellasta polttelua, et tuntuu siltä et menkat alkais, vaikka niiden pitäis alkaa vasta 2.-3.1. Odotin, et se olis todennut, et oonkohan mä raskaana...mut ei, hän vaan kysyi illalla, et joko ne sun menkat alkoi. Ei varmaan enää uskalla puhua raskaudesta, kun on noi kaks km:a lähimuistissa.
Oireita voisin jo alkaa luettelemaan, mutta jokaiselle on luonnollinen selitys; väsymys kun on tullut lomalla valvottua, palelu kun lämmitys ei näköjään toimi samaan tahtiin kuin sään kylmeneminen, huimaus kun on syönyt taas epäsäännöllisesti ja juonutkin liian vähän.... :)

Ilmottaudun mukaan tuolta 2015-puolelta! Yk 6 alkoi tänään ja tuskastuttaa, pillerit lopetettu häiden jälkeen 8/15.

Olette kerenny jo 52 sivullista puhua vaikka vuosi ei oo alkanutkaan :D en siis lukenu kaikkea läpi. ;)

Lipstikka kp1, yk6.

Juliet höh :( harmi että ei tästä kierrosta tullut teille tärppiä :( teilläkin jo pitkä yritys takana mutta ei muuta kuin uuteen kiertoon se on aina uus mahdollisuus! Pidän teille peukkuja että tulee hedelmällinen kierto ;)

Carolyn varmasti tuntuu tosi pahalta:( tsemppiä sinne! Luulen että mikä tahansa asia tuntuu pahalta kuulla muiden onnistuvan jos itse vasta yrittää :(

Toinenpikkuinenko toivottavasti siellä pieni pitää majaa mahassa! Tsemppiä piinapäiviin! :)

Nyytikki aika pienet dpot siellä vielä! Ehkä ei vaan näy vielä testissä :) parin päivän päästä vois jo olla vahvempi viiva! Tsemppiä sinne! ;)

Lipstikka pahoittelut tädistä! Tsemppiä uuteen kiertoon! Eiköhän laiteta plussaa tulemaan ;)

Ninukki pahoittelut ja paljon paljon tsemppiä uuteen kiertoon! Mennään muuten melkein samoissa kp :ssä ;)

Ansaki mikä kp sulla?

Helinäkeiju onko tullut selvyyttä tilanteeseen?

Icequeen tsemppiä piinapäiviin! :)

Täällä ei mitään oireita vielä huomenna teen ekan ovistestin ja katsotaan jos huomenna tai ke sais miehenkin kellistettyä ;)

Jopsu kp 8/25-28 yk 7

Nyytikki2, kyllä mun kännykällä siinä haalea haamu näkyy. :)
Tässä vähän muokkasin sun testiä ja siis ihan selkeästi mun silmiin sun haamu piirtyy, toivottavasti viiva vahvistuu! :)
ImageUploadedByVau Foorumi1451350505.409506.jpg

Carolynille tsemppiä, tuntuu kyllä todella kurjalta tilanteelta. Tää ei oo yhtään sama asia, mutta mulla oli km keväällä ja 2 päivää sen jälkeen yksi mun kaveri tuli meille kylään ja kertoi olevansa raskaana. En ollut kertonut hänelle km:sta enkä siinä tilanteessa kertonutkaan. Iloittiin vaan hänen onnesta kun heillä oli pitkä yritys takana hoitoineen päivineen. No syksyllä sain sit toisen km:n joka ajoittui lähes päivälleen taas juuri siihen kun tää ystävä sai vauvan. Tässä kohtaa sitten jo kerroin, et mulla on ollut hiukan huonompaa tuuria raskauksien kanssa.

Huomenta kaikille :) Mitäs mieltä ootte, joko uskaltaisi laskea plussaksi, kuvassa ylempi tältä aamulta ja alempi eiliseltä mistä kuvan laitoinkin:
ImageUploadedByVau Foorumi1451366221.486666.jpg

Nyytikki2, kyllä minäkin tuosta haalean haamun erotan! Peukut pystyssä että vahvistuu :)

Lilium dpo 13

Muokattu viimeksi:
No kyllä tuo Lilium on hienosti vahvistunut eli onnea ja tarrasukkia :) Ehkä mäkin maltan odotella viel noille dpo:ille ennen ku testaan seuraavaksi koska...
...On. Äsken testattu tyylipuhdas nega...ellei se sitten yliajalla kehittele tuolla vessan kaapissa mitään haamua.

Hei voitaisko laittaa aina viestin perään mikä kp ja dpo meneillään? Oli ainakin tuolla La11/15 ryhmässä käytössä ja sen avulla pysyi kärryllä paremmin toisten tilanteesta.

Kp23/28, dpo8-9?

Takaisin