Raskaaksi 2016

Tänään aamulla testattu toinen haamu. Kuvaa en saa laitettua kun on liian isoja tiedostoja nää mun puhelimella napatut kuvat (?). Viisas odottaisi ylihuomiseen ennen uutta testausta, mutta todennäköisesti kaivan digin kehiin jo huomenna :joyful:

Mantunen kp 27/28 dpo 12

Pystytkö mantunen muokkaamaan kuvan kokoa tmv? Varovaiset onnittelut.:) Digi ei vissiin ihan hirveen herkkä testi oo eli ei kannata pettyä jos ei heti näytä positiivista...

Muokattu viimeksi:
Lilium tuo on selkeä plussa,onnea!!!:)
Nyytikki testissäsi näen haamun,uutta vaan tälle aamua tekemään,aikaiset dpo.t vielä. toivotaan vahvistumista:)
Mantunen pidän peukkuja viivan vahvistumiselle,jänniä aikoja
Juliet, pahoittelut tädistä mutta jospa olisi oikein hedelmällinen uusi kierto,pidän peukkuja!!
Niemja mikä siellä on tilanne??
Carolyn ja iceQueen lähettelen plussatuulia täältä,tsemppiä piinapäiviin!!!
Toinenpikkunenko plussatuulia sinne teille,lupaavt oireet on!!
Jopsulle mukavia ovispäiviä,peitot vaan heilumaan,jospa tämä olisi teidän kierto
Ansaki mikä tilanne,onko mitään tietoa tädistä??

ON: Ei täti sitten saapunutkaan,neuvolaan soitettu ja 2vk pitää odotella josko täti tulee,sitten tehdä raskaustesti ja jos nega niin aloittaa terolutit, jos vuoto alkaa tässä välillä niin kp 15-24 syödä terokuuri ja jokatapauksessa jos en sitten raskaudu heti terokuurin jälkeen niin ottaa uudestaan yhteys neuvolaan niin suunnitellaan jatkoa ja kait joku perustutkimus. Toivon koko sydämestäni että tämä viime ovisplussa olisi ollut uusi ovis ja tärppi kävisi tästä kierrosta, kivut vähän pistää miettimään kun suvussa (mm. siskolla) pahaa endoa että eihän se nyt sieltä ala ilmestyä tai jotain muuta vastaavaa,mut onneksi nyt tutkiivat jos ei tärppää..

Helinäkeiju kp 43/ dpo?? 3

Helinäkeiju, :Heartred. Toivotaan, että nyt olisikin ollut se ovulaatio ja saisitte plussan parin viikon päästä!!! Täältä iso plussapuhallus sinne, jos vaikka auttais! Mulla tuli silloin pitkän kierron (ja samantapaisten oireiden) jälkeen kanssa mieleen, että voisko olla merkki endosta tai jostakin, lääkäri ei ultralla löytänyt siis silloin pco:n viittaavaa, mutta endoa meilläkin suvussa (isoäidillä ja tädillä). Toivon kyllä teille niin plussaa!

On. Eilen kaksoishormonitesti (ovis) näytti tyhjää pylpyrää... Mutta talletteluja silti jatkettiin eilenkin, eikai siitä haittaakaan ole ja tuleepahan harjoitusta :wink. Tänään testailen ovista taas tuossa reilun tunnin päästä. Oon tehnyt nyt noi kaksoishormonitestitkin 4h pidätyksellä, vaikka ne kai pitäisi tehdä aamupissasta niin kauan että saa sen vilkkuvan hymiön (joka viime kierrossa aiheutti pientä hämmennystä :hilarious:). Btw, täällä alkaa nyt todenteolla uusi elämä ja toivottavasti huomattavasti hoikempi elämä myös, jospa kilojen pudottelu auttaisi tässä plussaamisessa! Tai ainakin vähentäisi itsesyytöksiä sen suhteen... :)

Sydänkäpynen kp 11

Mulla kp 37/28 tänään, Jopsuko sitä kyseli. Eikä tänäkään aamuna mitään uutta tilanteeseen...

Paljon onnea kaikille plussanneille, ainakin lilium viimeisimpänä! :)

Nyytikki, digit on sen verran raakoja raakkaamaan, ettei siihen välttis tosiaan sitä plussaa tule vielä noin pienillä dpo:illa. Mutta siun eilisessä testissä kyllä olon näkevinäni jonkun viivasen, väristä en kyllä ole varma.

Ansaki, typerää kun se täti panttaa nyt tuloaan, jos ei kerta raskaana olla ni sitten suvaitsisi tulla niin pääsisi edes uuteen kiertoon ja uutern yritykseen. Tsemppiä!

Juliet, niin mie ainki oon kuullut että clomien taukokierrossa ois tärpännyt. Clomit kun varastoituvat kehoon, niin taukokiertoki on parempi kun täysin luomu. Eli plussaonnea! :)

Helinäkeiju, no johan sielläkin pitkittyy kierto :/ toivottavasti täti tajuaa tulla pian. Ja toivottavasti ei kyse endosta ole, onneksi tutkivat :)

Mantunen, toivottavasti viiva vahvistuu!

Kaikille muille pahoittelut tädeistä, ja kaikille plussatuulia!! :)

Omanapailumasisteluviesti:
Minä niin toivoin punaista joulua, mutta eihän se täti tullut. Eilen tuli 1,5v synnytyksestä täyteen eikä kiertoa kuulu eikä näy. :<

Imetän edelleen, että miulla se on vissiin hieman turhankin tehokas ehkäisytapa...

Kaveri, joka sai esikkonsa meiän jälkeen, sai juuri eilen pikkukakkosen. Haluaisin olla iloinen ja onnellinen heidän puolestaan, mutta tuntuu kovin ontolta.

Lankku: Kurja tilanne sielä, toivottavasti pian täti saapuisi! Mä ymmärrän ainakin hyvin ton fiiliksen. Viime kesänä kun plussattin, myös mun todella läheinen ystävä plussas. Meillä meni kesken 14+ ja hänellä kaikki hyvin. Tottakai olen onnellinen heidän puolesta, mutta kyllä se alkuun pahalta tuntui nähdä häntä. Nyt onneksi osaan jo olla niinkuin ei mitään oliskaan. Mut hän kyllä huomasi mun välttelyn ja meille synty siitä vähän kinaa väleihin. Nyt onneksi kaikki hyvin ja hänellä menossa viimeinen kolmannes :)
Tsemppiä sinne!
Jennyhannele ja Papu 4+4 <3

Sydänkäpynen, mä niin kyllästyin niihin kaksoishormonitesteihin, kun vilkkui 6-7 päivää :) päädyin perustesteihin, ja on selkeämmät tulokset kuin uskoinkaan ;) tosin ei vielä tällä viikolla näkynyt kun haaleeta, mutta kyllä se sieltä vielä pärähtää to-pe!!
Katjusha kp 11

Lilium, kyllä tuon plussaksi voi laskea! Onneksi olkoon! :)

Helinäkeiju, voimia sinne piinaavaan kahteen viikkoon, toivottavasti aika menee nopeasti!

Sydänkäpynen, käsitin että sen takia aamun ensimmäisestä pitäisi testi tehdä, koska muuten ei testi huomaa kohonnutta estrogeenihormoonia. Ja näin se vilkkuvanaama ei välttämättä tarpeeksi ajoissa ilmesty.
Mulla ainakin painon pudotus on lyhentänyt kiertoja. Viime kesästä olen nyt -9kiloa tiputtanut. Joten tsemppiä sinne! :)

Muurahainen kp 14, dpo 2, yk 23

Katjusha, joo mä nyt oon vähän hämmennyksissä tässä tän kaksoishormonitestin kanssa.. Eilen tuli siis puhdas pylpyrä ja tänään tuli suoraan pysyvä hymiö :wtf Eli nyt siis vissiin olis ruvettava tositoimiin :sex Täytynee tehdä himassa vielä toisenlainen ovistesti. Oon ehkä sitten aloittanut liian myöhään tän testailun kun ei tullut vilkkuvia yhtään, mutta en nyt osannut odottaa että ovis osuisi kp 11-13...? Outoa. No kai nää mun kierrot on edelleen sekaisin. Tai jotain.

Ja pahoittelut tästä tähän väliin omanapailusta..

Kp 11, dpo -1?

muoks. Ja kiitos muurahainen tiedosta, selvensi asiaa. Siis siksi ei nyt vissiin tullut yhtään vilkkunaamaa, olin vähän liian myöhässä näiden testien kanssa nyt tässä kierrossa.. Lyhyt kierto ilmeisesti nyt tulossa... Kai.

Sydänkäpynen: Se on edelleen ihan normi rajoissa, jos pysyvä hymy tulee suoraan tyhjän pylpyrän jälkeen. Mulla kävi niin parikin kertaa ja en oikein jaksa niitä enää käyttää, kun ovat kalliita eivätkä tuo mulle ainakaan mitään lisähyötyä..

Mrsc, mäkin oon aatellu siirtyä normitesteihin mutta kun nuita on edelleen jäljellä niin oon aatellu käyttää ne pois kuleksimasta.

Hyvä juttu että ollaan nyt sit puuhasteltu eilen ja edellispäivänä :) ; )

Mulla kans ollut vaan ihan liuskaovistestejä käytössä, hyvin ovat toimineet!

Omanapailua: Ensimmäinen oksennus saapui meille! Hyhhhh... Huomenna alavatsan ultraus, jännittää kun lupasvat kohdun tilan katsoa myös :) tuskinpa siellä vielä mitään kummosia näkyy. Kuhan selventyy, että on kohdun sisäinen yms.. Munasarjan takia siis ultraavat. :)

Jennyhannele ja Papu rv 4+4.

Mun arvo oli hcg arvo oli 3..
Ei kuulemma pitäis kotitestissä näkyä mitään.. apteekin testi ei oo koskaan ennen antanu turhia viivanpaikkoja mutta nyt on siis eka kerta sellastakin koettu..

589be013d8b324681eee196003397065

Ovistesti näyttää tänään tältä ja sekä apteekin että pregcheckin testi antoi haamun..

Pikasee kommentoin välii..
Maiskukka oisko siulla ovis? Ovisaikaan oon itse saanu haamuja r-testeihin..

No ku mietein et voisko rtesti reagoida ovikseen antamalla haamun mut tuntuu hassulta..
Mut ollaan joka toinen päivä talleteltu nyt kahen viikon ajan jo ja tänään ois taas tallettelupäivä

Takaisin