Raskaaksi 2016

ansaki,kylläpäs meillä on nyt ihme kierrot menossa,jospa pian ratkeaa tämä tilanne molemmilla... kerkesin jo olla niin raskaana tässä välillä,ja innostuttiin asiasta,nyt meinaa harmittaa.. ja samalla ihmetyttää kun ei oiken tiedä mikä tämä on..

Jopsu, kiitos, kyllä tuli ovis hyödynnettyä oikein kunnolla. :) Peitot heilui dpo -3, -2 ja -1 ja tuolloin -1 kolme kertaa. :) ja vähän puoli vahingossa oviksen cb:n kaksoishormoonitestillä bongasin, minullahan ei KOSKAAN ovis ole ollut näin aikaisin.

Tähän asti ovis ollut kp 17-24. Mutta minulla todettiin muutama kuukausi sitten pcos ja nyt on muutama lääkitys siihen + lisäksi olen vetänyt sokerit ja vehnäjauhot ihan minimiin, niin paino on nyt tippunut kesästä -9kg. Luulen, että se on aikaistanut ovikseni. :)

Kärpäselle onnittelut plussasta! :)

Lilium, hienosti vahvistuu viiva sullakin! Tarrasukkia matkaan! :)

Maiskukalle tsemppiä verikokeisiin!

Ansaki, pahoitteluni negasta! :(

Muurahainen kp 13, dpo 1, yk 23

Maiskukka saattaa km vielä näkyä testissä, mutta toivotaan parasta!

Onnittelut plussista!

Toivottavasti tämä olis muurahaisen kierto ;) ainaki kaikki olis kohdillaan!

Ansaki ja helinäkeiju, kumpa ny tulis selvyyttä teidän tilanteisiin! Inhottavaa tuollanen epätietoisuus.

Täälä epäilisin olevani raskaana jos en tietääsi mahdottomaksi, samoja oireita ku viime raskaudes. Kotona on yks testi vielä että jahka kotiudun nii sen vois huvikseen pois tehdä.. En vaan jaksa uskoa. Epäilen että kohtuun on jääny materiaa mikä vuotelee tai jotaki. Ärsyttävää.

Niemja kp26?

Maiskukka oliko sulla siis keskenmeno (anteeksi kun en muista)? Jos oli, niin voi vielä 3 viikon päästä näkyä testissä. Mulle neuvottiin tyhjennyksen yhteydessä, että 3 viikon kuluttua testi, ja jos on vielä positiivinen niin viikon kuluttua pitäisi testata uudestaan. Mm.sekaannusten vuoksi kehoittavat odottamaan negatiivista testitulosta ennen uutta yritystä. Ei muuta kun testaat parin päivän päästä uudelleen! Ja negatiivinen testitulos km jälkeen on hyvä uutinen, tarkottaa että kohtu tyhjentynyt niin kuin pitää! Voimia sinulle!

Tässä just kuumemittari kainalossa kirjottelin, ja lämpö noussu 37,3! Tiedä sitten onko flunssaa, joka on kiusannut nyt viikon, vai jotain muuta.. Näistä lievistä menkkajomoistakaan ota selvää, onko täti vai vauva tulossa:bored: Onko muilla alkuraskaudessa noussu päivälämmötkin ja kuinka paljon?

Mantunen kp 26/28 dpo 11

Mantunen joo oli :)
Verikokeiden tuloksia saa kuulemma huomenna kysellä neuvolasta kun lähtevät tänään sairaalalle..
Luulen että tää tulos on vanhaa hormoonia vielä mut toivon kuitenkin muuta :')

Ostin kyllä pregcheckit kaupasta.. hih...

No niin soitin neuvolaan ja siellä myös mietti että mikä tämä nyt on,(joku kiertohäiriö ehkä) labraan lähden nyt verikokeen antamaan ja huomenna saan tulokset,ja mietitään neuvolan kanssa että mikä on jatko,laittaa lääkärille tiedot menemään,ehkä on ollut kiinnittyminen joka sitten ei pysynytkään matkassa. Eli luultavasti huomenna saan luvan aloittaa terot. toki toivoisin koko sydämestäni että pieni siellä olisikin,mut mahikset on varmasti niin peienet ettei kannata turhia odotuksia luoda. Pääasia että tilanne selviää.

Mulla oli siis normilämpö 35,4 ja ovulaation jälkeen 35,9. Siitä se nousi 36,6 asteeseen mutta uskoisin liittyneen flunssaan, joka oli kaksi viikkoa kolkutellu oven takana ja sitten se jouluaattona paukkasi päälle. Onneksi nyt jo paljon parempi olo. Tosin tartutin sen anopille... En nyt tiiä mikä on lämpö tällä hetkellä.

Onnea plussasta kärpänen! ^^

Liliumille varovaiset onnittelut. Mäkin nään tossa tän päiväsess haamun. Näyttäis ihan väriäkin olevan. :)

Tsemppiä Helinäkeiju ja ansaki epäselvään tilanteeseen. Kurjaa tommonen kun kierto temppuilee eikä tule selvyyttä mihinkään suuntaan. :( Hienoa että sulla tutkitaan Helinäkeiju.

Joku kyseli kiertojen käynnistymisestä imettäessä/sen jälkeen. Mulla oli ekan kerran jotain vuotelua kun poika oli puoli vuotta. Seuraavia sai sitten odottaa kunnes 11kk iässä (elokuussa) tuli ihan kunnon vuoto. Siitä seuraava päälle 40 päivän päästä ja sitä seuraavaa sai odottaa lähemmäs 70 päivää (jälkikäteen olen miettinyt että noiden kahden välissä ollut tuhru saatto kummminkin olla täti). Varsin epätasaista siis. Syyskuusta alkaen olen tiputtanut kerran kuussa yhden imetyskerran pois niin että nyt imetän illalla ja yöllä kun ennen sitä imetin 6 kertaa päivässä joskin poika tuntui itse olevan hylkäämässä yhtä imetyskertaa jo ennen kuin jätettiin kokonaan pois.

Minulla kierto käynnistyi esikoisen kanssa kun hän oli 3kk ja täys imetyksellä. Samantien oli tasainen ja normi kierto. Toisen jälkeen kierto käynnistyi vyöhyketerapian jälkeen, 8kk synnytyksestä ja imetin silloin edelleen muutaman kerran/pv. Samalla tavalla samantien normi kierto.

No niin kävin omakannasta katsomassa ja hcg arvo oli alle 1 eli ei raskaana ainakaan olla..jospa saisin jonkun vastauksen nyt kuitenkin huomenna neuvolalta,että miten ihmeessä on positiivisia nämä ovistestin olleet useaan otteeseen,joku kiertohäikkä varmaan,mut jospa nyt ees ois joku mahis tässä kierrossa,JOS tämä parin pv, takainen oli ovulaatio niin peittoja ainakin heiluteltiin joka päivä :grin ja jospa kierto normalisoituu pian. kohti uuttavuotta siis.. (edelleen hämää ne minun tuntemukset, no onneksi nekin nyt sit helpotti:p)

Muurahainen eihän se tosiaan aiva mahdotonta kyllä oo mutta epäilen silti :D Melki tekis mieli huvikseen testailla mutta en porukoilla viitti :D

Helinäkeiju kurja juttu, toivottavasti lääkäri osaa sanoa jotaki ja saat menkat :)

Toivotaan haamulaisille vahvistumisia!

Onnea kärpänen ja lilium! ;)<3 paljon vauvaliimaa sinne!!

Muurahainen hienoa! Vitsi pitäis iteki saada tota ruokavaliota korjailtua mutta ku oon niin herkkuperse :D
Tsemppiä loppukiertoon!

Helinäkeiju höh :( toivottavasti saat nyt kierron päätökseen tavalla tai toisella !! Tsemppiä<3

Mantunen onnea! Laitathan kuvaa sit meillekkin tutkailtavaksi ;)

Mulla ei mitään kummempaa huomenna alan ovista metsästämään :D

Jopsu kp 8/25-28 yk 7

Onnistui sittenkin oman nimen lisäys...ja yhä hämärät tuntemukset mahassa vaikka vasta dpo8-9 ja kp21-22/28. Tekis niin mieli testata jo... :)

TJOTTAILIJAT/YRITTÄJÄT:

Katjusha
Mymmelisti
yk 41 / 1
Haikaranyytti yk 31 (ensimmäistä)
PikkuMinski yk28
'muurahainen' yk 23
Hileinen yk 16
Salamanteri yk 14
Ninukki yk12
Piipaa yk11
Maiskukka yk10