Raskaaksi 2016

Tosta stressaamisesta munkin pakko kommentoida. Mulla oli kans tuskasempi olo, jos piti rajottaa ajattelua ja haaveilua. Siks tästä palstasta tuli ihan henkireikä mulle.

Just tässä oottelen, et soittasvat neuvolasta takasin. Edelleen koko vartalo kutiaa ja viimeyönä pääs itkukin sen takia, kun ei saanut nukuttua.

Plussatuulia!!
Jennyhannele ja Papu rv4+4 <3

Katjusha, samoissa näköjään mennään nimittäin täällä kans eilen alkoi nuo ovisenteet (limat jne). Jospa päästäis molemmat tällä viikolla tosi toimiin :wink

Jennyhannele, ikävän kuuloinen tuollainen kutina. Toivottavasti saat siihen avun.

Helinäkeiju, kuinka voit?

On. Täällä tosiaan jälleen tämä oviksen metsästys aluillaan. Ladytimer ennustaa mulle ovista lauantaiksi eikä se viime kierrossa ainakaan monella päivällä heittänyt sen ennuste eli päästään aloittamaan uusi vuosi sitten pupuilun merkeissä. Tänään aloitan tikuttamisen varmaankin ja eilen aloitettiin talletukset... Saas nähdä miten tässä kierrossa käy. :nailbiting:

kp 10

Onnea plussista! :) Ja hei tosiaan toivoa on ennenku menkat alkaa.Tiedän erään jolla näytti testit vasta vko:lla 9.Itsellä siis edellisistä näkynyt aika pian että uskoisin nytkin toisilla vaan se hormoni kehittyy erilailla.

Onnea lilium ja kärpänen plussista!

Helinäkeijua ja ansakia jännätään yhä... toivottavasti pian ratkeaisi mysteeri, toivottuun suuntaan tietysti :) varmasti tosi raastava tilanne, tsemppiä molemmille!

Jennyhannelelle peukut pystyssä, että kutina saadaan piakkoin kuriin!

On. Nyt kp 17/27 ja dpo 2. Peittoja onnistuttiin heiluttamaan dpo -3 ja dpo -1, toivon kovasti, että nämä riittävät... Täytyy kyllä sanoa, että itselle tuo oviksen tikuttaminen toi rentoutta lisää, kun sai "varman" tiedon, että ovis ainakin tapahtui. Viime kierrossa yritettiin mennä menkkojen loputtua jokatoinenpäiväpupuilu-meiningillä pari viikkoa, mutta siinä oli ihan liikaa seksiä meille :D ei enää kumpikaan ollu hirveen innoissaan oletetettujen otollisten päivien aikaan.. nyt oli paljon hauskempaa :)

Syksyinen mie sain kans korkattua tän yrityskierroksen eilen, kun näin ovislimaa (oudon aikaisin). Siinä kohtaa ei sitten voi pitkittää! Vieraita tulee to, joten otetaan ennen sitä sitten ainakin joka toinen päivä :) Toivoisin ovista kp 16, on vähän ongelmia ollut ja epäsäännöllisyyttä - siispä tuohon pistän toivoni!!

No täällä nettiä tutkin ja neuvolaan yritin soitella,mut eivät vastanneet,uusi soittotunti on vasta klo 12 niin sitten heti soitan ja kysyn neuvoa. Tänään tosiaan ovistestit negoja kun testasin liuskalla ja digillä taas aamupissasta.Raskaustestit ovat jo loppu,ja en tiedä viitsinkö lähteä kaupasta hakemaan kun olettaisin että ovistestit olisivat vielä plussalla jos raskaana olisin. Mahatuntemuksetkin ovat hävinneet,lämmöt on kyllä koholla vielä ja valkovuotoa on.

Netistä sain sen kuvan että kaksi ovista voi tulla kierrossa, muttei näin pitkällä aikavälillä, vaan korkeintaan parin pv.n erolla. joten tosi ihmeissäni olen kun sekä digillä että liuskalla sain molempina aikoina ne plussat.
Olisin tästä päätellen siis olettanut että tämä olisi sitten varhainen keskenmeno kun oli niin isot tuntemukset,mutta kun mitään vuotoa ei ole,niin ihmeissäni olen edelleen o_O

Helinäkeiju: On kyllä kummallinen tilanne, toisaalta kun vuotoa ei ole niin ainahan on vielä joku hiven toivoakin jäljellä. Epätietoisuus on kyllä kamalaa, toivottavasti saat selvyyden asiaan!

Oon menossa tänää kyl verikokeille mutta aattelin et teen ton vikan testin pois kaapista mut nyt oon ihmeissäni et siitä on huomenna 3 viikkoa kun kohtu tyhjentyi niin voiko vieläkin tulla haamua testiin..
Siis en tiä kui hyvin se kuvassa näkyy mut kuvassa oleva testi on yks ja sama.. ylempi ilman salamaa ja alempi samalla..
ba969e333303a3878919453dd100aa21

Takaisin