Raskaaksi 2016

Onnea Mansaki!!!
Pahoittelut tyttötiikeri ❤

Olin ajatellut etten testaa kuin vasta ensi ma-ti, mutta nyt ei millään jaksaisi odottaa niinpä meinasin uskaltautua testaamaan jo perjantaina vaikka sitten tulisikin pienoinen pettymys.

Toinenpikkuinenko kp 22/27-28 dpo 8

Toivottavasti en nyt ketään loukkaa kun laitan vielä tämän kuvan tänne... Nyt menossa menkoista laskettuna rv 5+0 ja tänä aamuna näin :)

Nyt taas jälkikäteen jotenkin hävettää kuinka pian tämä raskaus alkoi... En ehtinyt oikein tätä raskaaksi 2016 -palstaa montaa hetkeä seurata. Olin aiemmin syksyllä siellä raskaaksi 2015, mutta otin taukoa kun liikaa pyöri mielessä... Ja sitten kun tässä kierrossa taas päätin "palata", niin johan tuli plussakin.

Siksi nyt plussaamisen jälkeen on ehkä vähän vaikea kommentoida kaikkien juttuja, kun en oikein ehtinyt käymään tutuksi. Tiedän kyllä miten merkittävältä se vertaistuki tuntuu, kun saa jollekin ajatuksia purkaa ja joku niihin kommentoi :)

Plussatuulia kaikille! Onnea ovikseen!

Liitteet

• IMG_5174pieni.jpg
    IMG_5174pieni.jpg
    179.2 KB · Katsottu: 230
Sandy, kyllä mä ainakin ilolla katson tuollaista kuvaa ja iloitsen sun puolesta. Sun onni ei ole multa pois. Toivotaan, että raskaus sujuu hyvin. :)

Sandy, on vain mukava nähdä täällä plussatestejä! Eikä ole väärin tai keneltäkään pois, että toisille se plussa tulee helpommin :)
Minullakin kaksi ensimmäistä raskautta alkoi melkein itsestään, ja tiedän olleeni onnekas. Ehkä nyt vähän liikaa toivoin, että kävisi taas helposti, mutta niin ei tapahtunut, ja on vaikea hyväksyä asiaa, otin ehkä vähän turhankin raskaasti. Silti luen hyvällä mielellä muiden onnistumisista!

Täällä perhosia vatsassa ja housussa:wink
Mulla vatsa ollu löysällä joka ikinen aamu reilun viikon..löysin vahingossa eilen piilosta raskaustestin ja tein tänä aamuna ja mun silmään siinä on haalean haalea viiva kun vääntää ja kääntää sitä valossa.. testaan pe uudelleen..

Muokattu viimeksi:
Dpo 13. En ehtinyt aamulla testiä tekemään joten pitänee odottaa huomiseen jos maltan. En tiedä näkyiskö kuitenkaan mitään jos illalla tekee testin.
Menkka tuntemukset poissa mutta en tiedä en plussaankaan usko. Tulee varmaan nyt pitempi kierto kun ovis oli vasta kp18.

Pätkis dpo 13, kp32/30-32.

Moikka tytöt,
Toivotaan niitä r-plussia siis ketjuun. Kenenkään ei kyllä pitäisi ilman tiirailumahdollisuutta ilmoittaa nähneensä toisen viivan testissä :wink
Meikäläisellä on varmasti suurin ovulaatiotiheys joukossamme, sillä täällä on TAAS ovulaatio meneillään. Nyt tuli niin ajoissa, ettei ehditty edes korkata kiertoa, kun näin kuumemittarissa ja aamun ovistestissä värähdyksen (aamuisin ei pitäisi edes testata, mutta niin vaan tummui testiviiva o-plussalle). No, tällä menolla kun kierrot huitelee 22-23 päivässä, niin mulla ehtii olla 16 ovulaatiota tänä vuonna :yuck: En tiiä, onko tässä mitään järkeä, mutta niillä mennään, mitä annetaan. Jos luteaalivaihe on yhtä lyhyt kun viimeksi - kierron pituudeksi tulee tällä kertaa huimat 22 päivää.
Katjusha kp 10 / 23-30

Pitihän se tikku käydä kastamassa heti ku pääsi kotia. :grin
Täysin puhdas nega.
Jos huomenna aamulla on vielä nega niin voiko siihen sitten jo luottaa? Sillon olis jo dpo 14.
Ei jaksais kyllä mitään turhia toiveita pitää yllä tyyliin toivoa on kunnes täti kurvaa paikalle jne.

Rupeaa kotikonstit loppumaan. Enää pre seed ja geleet kokeilematta.

Pätkis: mulla esikoisen aikaan testiin tuli plussa vasta viikko sen jälkeen kun menkat oli myöhässä :D

Täällä ei tätiä näy vielä kp. 28 mutta vielä ainakin pari päivää saa odottaa.

Ooh oottepa kerenny juttelemaan :D Onnea plussanneille! :) Tosiaan mustakin on kiva nähdä plussia, se antaa mielestäni jollain tapaa toivoakin :) Mulla olis noi testit tuolla, mutta ajattelin että testaan lauantaina jos menkat ei ole silloin vielä alkaneet. Edelleen semmoinen samanlainen olo, kuin normaalistikkin tähän aikaan kuusta.
Esikoisesta plussasin vasta 6+0 illalla jolloin tuli vaaleanpunainen viiva ja seuraavasta aamupissasta kontrolliviivan värinen :D En siis tiedä yhtään kuinka äkkiä mulla se plussa näkyisi.
Ihanaa loppupäivää kaikille! Mulla on ollut tänään kivaa kun koko päivä on ollut tekemistä eikä ole kerennyt miettimään oireita/oireettomuutta :)

Dimsku kp 26/26-27, dpo 12, yk 3

Sehän tässä onkin, kun heti alkaa tunnustella oireita kun ei ole muuta tekemistä. Ja sitten niitä bongaa jos jonkinlaisia...tänään mulla tuli epämääräinen kivistys nivus/lantionseudulle ja totta kai se johtuu kiinnittymisestä tms.
Pää alkaa tehdä tepposia :)

Ja hei kyllä me ttykätään tiirata niitä haamuja sun muita eli kuvia kehiin vaan, kiitos :)

Ny olis kp20/26-28, dpo6?

Hupsis, puhelimella kun käyn näitä lueskelemassa niin näköjään töppösormillani ruutua selatessa painelin noita kuvioita tekstien alapuolelta :D ainakin merink90 tekstiin sain tuon jakoavaimenkuvaa painettua, sorry siitä, ei pitänyt :'D

Näin viime yönä unta, että synnytin poikavauvan tietämättä edes olleeni raskaana, ja vauva painoi vielä syntyessään 4860g tarkalleen :D unessa päivittelin vielä sukulaisille, että kun enhän minä edes tiennyt olevani raskaana, ja kukaan ei ollut sitä minusta huomannut. Olin ihan normaalin kokoinen unessakin (oon siis n.154cm pitkä/lyhyt ja normaalipainoinen) ja mietin et oishan tuon kokosen vauvan pitänyt ulospäin näkyä :D toivottavasti ois enneuni kaikilta muilta osin, paitsi vauvan koon osalta.. hih :p

Mileim kp15/26, yk2

Muokattu viimeksi:
Ilman muuta on kiva lukea plussista ja onnistumisista! Itsekin 3 ensimmäistä lasta heti tärpänneenä (eka kierto, kuparikierrukalla ja minipillereillä raskautunut) odotukset oli korkealla heti yrityksen alettua.. ehkä siksikin pettymys on ollut niin kova jokaisen kierron jälkeen..

Viime yönä uneksin että tein positiivisen testin ja aamulla kun heräsin oli pakko tehdä apteekin testi kaapista odottamasta. Sehän oli niin nega kuin olla voi nyt sitten odotellaan vaan jälleen uuden kierron alkua..

Hirmu kp30/25-35 yk7

Nyt mä jäin oikein pohtimaan tuota kipua. Onko jollain muulla ollut alkuraskaudessa (nyt tai aiemmissa) jo ennen plussaa jotain oireita vatsan/alaselän puolella ? Mullla nimittäin polttelee alaselkää vähän kuin olis iskias mut tasaisesti koko alaselkä (iskias ollut toispuoleisesti joskus) ja saman laista polttelua on ihan alavatsalla...?

Nyt mä jäin oikein pohtimaan tuota kipua. Onko jollain muulla ollut alkuraskaudessa (nyt tai aiemmissa) jo ennen plussaa jotain oireita vatsan/alaselän puolella ? Mullla nimittäin polttelee alaselkää vähän kuin olis iskias mut tasaisesti koko alaselkä (iskias ollut toispuoleisesti joskus) ja saman laista polttelua on ihan alavatsalla...?

Mulla on nyt just samanlaisia kipuja mutta samoin joka kierrossa, kylläkin yleensä keskellä kiertoa ja nyt vasta näin lopussa.
Sitä en muista yhtään miten alkuraskauksissa kun viimeisestäkin jo lähemmäs 5 vuotta

Merink90: Muuten kyllä sais kuvaa mutta mies oli siivonnu vessan tänään ja heittänyt kaikki ylimääräsen roskiin,ja niin tää raskaustesti osottautui ylimääräiseks :/ Mutta laitan pe kuvan jos se jotain näyttää. Toivotaan etten nähnyt tän aamun testissa omiani :D

Takaisin