Raskaaksi 2016

Minun mielestä kaikissa ohjeissa lukee se aika jonka jälkeen testitulos ei ole enää luotettava ja voi näyttää mitä vain. Eikä se aika ole kovin montaa kymmentä minuuttia...

Laittaisin siitä kuvan jos pystyisin siis... Kun tarvisin tyttären apua siihen, mutta en halua nyt tässä kohtaa heidän tietävän JOS vaikka olisinkin....

PiPaNat vastaskin jo... No unohdan siis koko jutun, kun tosiaan aamulla katsoin sen n. kolmen minuutin päästä ja nyt sit tajusin sen vasta. Voi plääh...

Ansakille tsemppiä aamun testailuun! :)
Milloin muut testailee? :) itse ajattelin olla hätähousu ja testata jo lauantaina (silloin kp25).

Tyttötiikerille voimia, ei ole ollenkaan helppoja tuollaiset tilanteet. Toivottavasti asiat järjestyy. :Heartpink

Mä oon ajatellu maanantaina testata, eipä se nyt ois ku kp24 ja dpo 10 että vois koittaa venyttää jos pystyy oleen testailematta :D

Hei kertokaapa mulle et millon mun kannattaa oikeesti testata. Kierrot on yleensä 24-27 päivää mut nyt muutamana kuukautena pysynyt tuolla 27 päivää. Ovulaation kuitenkin tikutin ja vahvimman plussan sain kp 10 jo ja myös oireet oli ovulaatiosta sillon :P
Eli testaanko nyt dpo mukaan vai kierron mukaan kun nyt ois vasta kp 19 mut jo dpo 8 (?) sitä perjantaita oon aatellut tosiaan testipäiväksi mut onko se sit liian aikaista?

Mäkin mietin perjantaita ekaks vaik silloin vasta kp22/26-28 dpo8, kun viikonloppuna olis tiedossa juhlintaa mut ehkä voin muutaman lasin ottaa kuoharia joka tapauksessa (muuten en juo ollenkaan alkoholia riippumatta sitten olenko raskaana vai en...en siis juo ollenkaan) ja kun tuskin viel tuossa kohtaa testissä näkyy niin haen testit vasta alkuviikosta, josko kp26 testais jos ei oo tätituntemuksia.

Tänään testattu nega kp 31/ 28-30 kolmen tunnin pidätyksellä (olen töissä enkä jaksanut pitkittää enempää). Minne lie täti eksynyt, kun ei ole mitään olojakaan, paitsi eilen mitattu 37 asteen lämpö ja hienoinen rintojen aristus? Ärsyttää, että kierto venyy näin pitkäksi, kun viimoisesta Terostakin on jo kohta viikko aikaa.

Muille parempaa onnea kierron jokaiseen vaiheeseen! Itse väistyn nyt takavasemmalle ja tulen takaisin vasta sitten, kun jotain tapahtuu.

Plussatuulia kaikille! Uskaltauduin tekemään raskaustestin ja plussahan sieltä pärähti! Vähän on epäuskoinen olo, Kävin monta kertaa katsomassa tikkua uudelleen, mutta kaksi viivaa oli ja pysyi. Onneksi on muitakin oloja, väsymystä ja pahoinvointia, niin helpompi tämä on uskoa. Väitän kyllä, että tiesin kohta hedelmöittymisen jälkeen olevani raskaana, niin nopeasti alkoivat oireet, vaikka sanotaan ettei oireita voi silloin vielä olla :) Toivottavasti kaikki jännäävätkin saisivat plussan: ainakin AsteE:n ja ansaki:n oireet kuulostavat lupaavilta (ja oliko muitakin?). Myös hormigalle ja tuulialle tsemppiä, ehkä se plussa vielä ilmestyisi testiin!
Ja eipähän haitannut imetys raskautumista, vaikka lääkäri sitä epäili :) :) :)

Listaan voi siis lisätä: Manski yk 1/ la. 28.9.

Onnea Mansaki!!

Täällä mennään oireettomana. Väsymystä on, mutta voi johtua aamu heräämisistä. Rinnat hieman kipuilevat ja pissillä saa ravata, mutta ne viittaa tädin tuloon molemmat.

Meinaan testata varmaan ma/ti sit jos tätiä ei kuulu.

Tuulia, toivottavasti täti on eksynyt lopullisesti ja huomenna (tai tänään) näkyy plussa! Tuut kyl heti kertoo kun jotain tapahtuu! :)

Muidenkin testejä odotellessa :)

Ja onnea Manski! :) Tervetuloa syyskuisiin!

Minttukarkki, jos sulla on paljon testejä, niin mikäs estää :) ns väärän negatiivisen saaminen on tietyst riski ja plussa näkyy myöhemmin. Toiset on saanut hennon plussan dpo 10 alkaen, itselläni dpo 12 ja melkeinpä menkat saa olla jo alkamassa...
Plussatuulta!

Paljon onnnea manski! Niin mukavaa, että tänne kuitenkin tulee plussia :)
Minäkin olen raskautunut aikoinaan imettäessä.

Kiitoksia kaikille :Heartred

Joko ansaki testasi uudelleen?
Pätkis myös?

Muidenkin piinailijoiden testejä odotellessa :), ja hätähousutestaajat, älkää sitten pettykö, jos tulee nega, se ehtii vielä muuttua :wink.

Tuulia, ymmärrän turhautumisen hyvin :sad001

On. Tässä kierron tylsimmässä vaiheessa mennään. Mä vihaan menkkoja. Nytkin vielä pahimmat päivät edessä, joudun syömään lääkettä, kun vuodan niin paljon. Ja vahvoja lääkkeitä myös särkyyn. Niin mielelläni olisin ollut ilman näitä pitkään. Mut minkäs teet. Jos sitten vaikka ystävänpäivänä plussais (en usko). On pakko olla realisti senkin suhteen, kun näemme miehen kanssa vain viikonloppuisin, mitään tärppipäiviä on siis turha edes miettiä. Nyt voi ainakin huoletta nauttia muutaman lasillisen viiniä viikonloppuna :oops:.

Onnea Manski! En testannu, kun aamulla olin niin väsyny herätessäni ja ehin käydä pissalla ennen kun tajusin. (miten ihmeessä voin unohtaa sen....) :meh: Voishan sitä yrittää päivällä kokeilla, kuinkas pitkään kandeis olla käymättä veskissä? Tai sit ootan huomiseen aamuun, sillon vois näyttääkkin jo selkeämmin ehkä. :)

Takaisin