Raskaaksi 2016

Mukavaa, että tänne tulee uusiakin, kun osa siirtyy odotuspuolelle :)

ansakin testiä täälläkin odotellaan :)

Tuulia, hyvä, että kierto lopulta alkoi, siis kun ei plussaa tullut.
Mä täällä katselen, montako päivää tiputtelee, ennen kuin hanat oikeasti aukeaa. Välillä menee jopa viikko. Ei kai tässä muuten hätää, mutta haluaisin nopeasti uuteen kiertoon, Maha on kyllä kipeä. On kai tämä järjetöntä, jos tiputtelu lasketaan mukaan, saattaa menkat kestää pitkästi toista viikkoa :oops:

Onkos sulla hormiga jotain hoitoa ollut tuohon tiputteluun? Meinaan eikös tiputtelu useimmiten johdu huonosta keltarauhasesta? Ja usein vissiin siihen syynä haasteet ovulaatiossa? Kauheeta, en haluu masentaa, onko aikaisempien raskauksien aikaan tiputellut? Mulla oli just edellisessä negakierrossa tiputtelua pari päivää ennen menkkoja. Koskaan ennen ei ole sitäkään ollut. Itse epäilen etten ovuloinut ollenkaan, tai ei ainakaan ollut ovistuntemuksia missään vaiheessa.
Tsemppiä kuitenkin uuteen kiertoon! :)

ansakin testiä minäkin odottelen :)

Pahoittelut Tuulia uuden kierron alusta, mutta positiivisia tuulia!

Merink, plussatuuliua sinnekin!

Hui, täällä on kyllä huima kirjoitus tahti!

Vaveli, onko sulla mikä dpo meneillään? Kuulostaa kyllä lupaavilta oireiluilta :wink

Täälläkin odotellaan ansakin testiä!

Onkos sulla hormiga jotain hoitoa ollut tuohon tiputteluun? Meinaan eikös tiputtelu useimmiten johdu huonosta keltarauhasesta? Ja usein vissiin siihen syynä haasteet ovulaatiossa? Kauheeta, en haluu masentaa, onko aikaisempien raskauksien aikaan tiputellut? Mulla oli just edellisessä negakierrossa tiputtelua pari päivää ennen menkkoja. Koskaan ennen ei ole sitäkään ollut. Itse epäilen etten ovuloinut ollenkaan, tai ei ainakaan ollut ovistuntemuksia missään vaiheessa.
Tsemppiä kuitenkin uuteen kiertoon! :)
Mullahan on aina ollut tosi epäsäännöllinen kierto. Nyt joulukuussa gynellä sain reseptin teroluteihin ihan tiputtelun takia (ei raskauteen liittyen). En ole niitä kuitenkaan vielä edes ostanut :oops: kirjoitin täällä joskus, etten edes tajunnut yhteyttä näissä asioissa. En mä masennu :), huomaan kyllä jonkinlaisia ovisoireita yleensä, ja käyn kerran vuodessa yksityisellä gynellä, jossa myös ultrataan, ja on näkynyt myös ovulaatio. Että ainakin välillä se tapahtuu.
Ei oikeastaan ole aiemmissa raskauksissa tiputellut. Ekassa oli jossain välissä vähän vuotoa.

Jotenkin raskautumisesta on tullut vaikeaa salatiedettä :sad001

Verikoe on hyvä :) ja sit kun sillä varmistuu missä mennään ja jos ei ole raskaana voi pyytää esim. Terot kierron käynnistykseen jos liian pitkäksi menee :)
Toivotaan että olet raskaana :)

Onnea Sandy!

Tervetuloa joukkoon Birita!

On. Kp25/28-30, dpo 7 ja mielikuvitus laukkaa edelleen ;) kerroinkin aikaisemmin miten ihan selkeästi tunsin vihlaisun kohdussa dpo5 ja sain hurjia vilunväreitä. No eilen puski flunssa päälle ja en VOI olla ajattelematta etteikö sekin jotenkin liittyis kiinnittymiseen, näitä tarinoita kun on kuultu että kiinnittymisen aikaan keho laskis puolustustaan ja monet on napannu jonku taudin sillon. Kohtua kivistää.. Jotenki musta tuntuu että tuun tippuun tässä yk6:ssa kovaa ja korkealta!

En saa kuvaa! :sour: Kun mulla ainoa mahis siihen on se, että pyytäisin meidän lapsia laittaan mutta en halua tässä kohtaa niiden tietävän asiasta mitään, kun viimeksi tyhmänä ehdin heille kertomaan asiasta ja tulikin km. En halua heidän joutuvan enää kokemaan samaa tilannetta...

Voi harmi ansaki!!Toivotaan parasta.

Jännäillään tulevat päivät yhdessä! Sain myös jonkin haaleista haaleimman haamun/viivanpaikan näkymään aamulla...jännittää ja pelottaa eikä malttais odotella. Eilen tuli vähän vaaleanpunaista vuotoa ja tänään ihan vähän haalean ruskeaa, eli jotain kuivunutta. Toivon niin että vuoto pysähtyy tähän!!

MrsBee kp 24?/25-32, dpo 10, yk 5, yk 1 km jälkeen..

P.S. Kuvat on "plussa vai ei" ketjussa.

Ansaki ihana asenne sulla :) Toivotaan, että olet raskaana! Kyllä me sinun silmiinkin uskotaan, ei se kuva mikään pakollinen ole.

Lipstikka, pidetään peukkuja, ettet tipu! Jokainen kierto on mahdollisuus ja musta kuulostaa kyllä tuo sinun tilanne lupaavalta!:) Koskas meinaat testailla?

Sydänkäpynen, mietin että testaisin sunnuntaina (ehkä turhaa kun vasta dpo10?) jos ei täti tuu ennen sitä. :)

Viivoille vahvistumisia ansaki ja MrsBee! :)

Toivon myös viiivoille vahvistumista ja MrsBeelle samaten! Typerää kun pitää testata näin aikaisin, ei jää kun tyhmä fiilis itelle ja jos sattuukin oleen kemiallinen... No maltettava on, vaikka mikä olis! :wacky: Nyt ei kuitenkaan ole kuin päivien odottamisesta kiinni että varmistuu! :rolleyes:

Tää kierto on kyllä ollut mulla poikkeava, koska ei ole nyt yhtään tullut mitään ylimääräisiä tiputtelujakaan kun kaks aiempaa kiertoa tiputtelin viikon välein, se tietysti vissiin kertoo kierron tasoittumisesta... No eteenpäin vaan nyt hyvillä mielin! :happy:

Lipstikka, mähän sain ensimmäisen (ikinä) plussatestin dpo 9, tosin testi olikin erityisen herkkä. Jostain luin myös, että kun alkio kiinnittyy alkaa hcg:tä heti erittyä (yksilöllistä toki), eli kaiketi on ihan mahdollista saada plussatesti jo dpo 10, jos kiinnittyminen on tapahtunut esim silloin dpo 5. Korjatkaa jos oon väärässä. Innolla odottelen testiäsi :)

Viivoille vahvistumista mrsBee! (Ja ansakille myös, jos en jo toivotellut :grin)

Lähetteen verikokeisiin sain ihan yhdellä puhelin soitolla! :happy: Siellä on nyt valmiina, mutta menen varmaan vasta ma aamusta kokeisiin! Huomenna en ehdi... Pahus! No maanantaina sen pitäis ainakin näyttää jo selkeästi raskautta jos on näyttääkseen! :cool:

Takaisin