Raskaaksi 2016

Onnea plussista!!! Niistä tulee niin hyvä mieli,ehkäpä ittekkin saa vielä sellaisen jossain vaiheessa tehtyä ;)
Omia oloja: dpo 8, kp 20/25-27... Viime yönä sain haukkoa happea kun vatsassa viilsi niin hirveän lujaa,tätä kesti noin 15 min. Rintoja viiltelee hetkittäin ja vatsa on kuin rantapallo. Voi kun nyt ei tippuisi korkealta ja lujaa...

Ajattelin siis testailla huomenna aamulla nyt sitten, en viitsinyt päiväpisuleista ottaa testiä kun en tiennyt kuintenkaan sen tarkkuudesta! Mutta kertokaas onks mahdollista tavallisella puhelimella (antiikin aikainen nokia jossa sentään kamera...) otettua kuvaa saamaan mitenkään koneelle? Jos sattuiskin että ois vaikka kaksi viivaa niin uskallanko tulla sitä tänne kertomaan kun en kuvaa saa... :wink

no nyt mulla on ollut tämän illan lievä huono-olo...älkäää vaan sanoko että tästäkö se alkaa vaikka ei testi oo näyttänyt ku haaleeta.. en usko,toivottavasti on jostain muusta johtuvaa,en kyllä kaipaa raskauspahoinvointia..

Hirmu mulla on normikierrossa kyllä kivistelyjä ennen menkkoja, mutta tää on kyllä eri tyyppistä...turvotuskin on mahassa lisääntynyt, mutta olen varmaan syönyt jotain mikä saa mahan pömpöttämään. Kovasti tekis mieli testailla jo mutta ei näillä päivillä oo järkeä. Kaapissa on kyllä jäljellä ovistestejä...mites oliko joku saanut selkeetä plussaa sellasella raskautta testaillessa? Ja eiks se testaus sit olis parempi tehdä aamupissasta? Mä oon oon kyllä luullu et ne testsa eri hormoneja...

Nyytikki, kyllä voi testata ja plussaksi kelpaa vaan tosi plussa eli vahva testiviiva, kuten oviksestakin :) ehkä testaisin aamulla niin sais hyvän tuloksen :)

laitanpa tännekkin että nyt ne ihme kivut on yhtäkkiä aikalailla loppu.Siis viime viikon alussa jo alkoi pientä nippailua muniksissa ja menkkajomon tyyppistä ja sitten voimistui niin että eilen tuntui ihan kunnolla,mutta niin ettei mitään särkylääkkeitä kuitenkaan tarvinnut.Voiko ovis oireilla noin kauan?Jotenkin toiveet korkealla vaikka vasta ensimmäinen yk varsinaisesti,katsotaan tippuuko korkealta.

Tsemppiä kaikille joilla oireita,toivotaan että muuttuu plussaksi!

Hei kaikille! Oon jo jonkin aikaa seurannut / lueskellut täällä ja tarkoitus oli vasta sit kirjoitella kun oon kaikki lukenut. Mutta mulla on kysymys johon tarviin nyt vastauksen ja myöhemmin kerron sit itsestäni taustaa lisää. Mulla on nyt menossa kp14 ja tein ovulaatiotestin tikulla. Mun ongelma on että onko nuo viivat tasapaksut? On ollu flunssaa ja pientä riitaa niin on jäänyt tallettamiset vähiin. Anteeksi tällainen hätäinen huutelu väliin. Paitsi että en osaa lisätä kuvaa tähän mun puhelimesta. Ehkä näköjään muutenkaan käyttää. Voisko joku neuvoa tietämätön

Birita mulla tuli tänä aamuna tämmöinen, jonka tulkitsen plussaksi. Olisi varmaan jo eilen ollut vaan en ymmärtänyt niin aikaisin lähteä testaamaan. Kohonnut aamulämpö todistaa mulla, että on tosi kyseessä
Taustalla näkyvät testit ovat myöhemmin tänään eli heikkenemään päin (negoja)
Katjusha kp 10

Liitteet

• ImageUploadedByVau Foorumi1453318987.893505.jpg
    ImageUploadedByVau Foorumi1453318987.893505.jpg
    81.2 KB · Katsottu: 191
Nyytikki: mulla ne jomotukset kanssa tulee ja menee. Kannattaahan se testi tehdä ja laita kuvaa tulemaan :) eilen illalla oli kovat tuntemukset, aamulla ei mitään ja nyt taas iltaa kohden sellaiset menkkajomot iski. Jännittää niin paljon!

Nyytikki2, mulla oli just tässä plussakierrossa alaselkäsärkyä ennen plussaa, semmoista menkkamaista jomotusta. Sain sitten ekan haalean plussan kaksi päivää ennen kuin menkkojen piti alkaa. Näiden kahden seuraavan päivän aikana tuo selkäjomotus muuttui tosi ilkeäksi ja edellisenä iltana ennen kuin menkkojen piti alkaa, tunsin mahassakin kovaa jomotusta, melkein supistusten kaltaista tunnetta... Oikeasti pelotti kovin kun olin jo saanut plussan, mutta periaatteessa menkat saattoi kuitenkin alkaa ajallaan ja ns kemiallinen.
Ilokseni kun heräsin seuraavana aamuna, silloin kun menkkojen olisi pitänyt alkaa, niin huomasin HETI ettei enää jomota :) Eikä menkkoja tullut :) Nyt menossa rv 5+0 eikä mitään särkyjä viikkoon :)

Katjusha, jäin miettimään sitä että tiedätkö että varmasti ovuloit? Ettei ole vaan lh-piikki? Tai kyllähän sä varmaan ovuloit, muutenhan kierrot yleensä venyy. Mikähän siinä sitten on että kroppasi "käyttää" munasolut noin vauhdilla?
Toivottavasti ehditte nyt tämän hyödyntämään :) Luin jostain keskustelusta että olet kaksonen? Voikohan se jotenkin selittää nopeaa ovulointia? Että sen sijaan kun irtoisi kaksi munasolua yhtäaikaa, niin irtoaakin aika perätysten? AIka hatusta keksitty selitys mulla :)

Katjusha mulla oli viivat samanlaisia kuin toi sun alimmainen testi. En vaan nyt näköjään osaa sitä kuvaa tähän lisätä. Kiitos kun vastasit

Ansaki, yleensä noissa kuvissa on se ongelma että ovat liian isoja. Mä otan aina "oikealla" kameralla ja siirrän koneelle ja sit pienennän että saan tänne lisättyä :)
En siis osaa neuvoa miten saa kameralla kuvia kun en osaa itsekään :grin

Birita, tervetuloa mukaan :) Ja jos oli tänään tuommoiset viivat kuin katjushalla, niin nyt vaan nopeasti vällyjen väliin! Tilastollisesti parhaat päivät raskautua ovat päivä ennen ovulaatiota ja itse ovulaatiopäivä eli -1 ja 0 dpo (days past ovulation). Ja ovisplussahan tulee keskimäärin 1 vrk ennen munasolun irtoamista. Nyt siis sopu taloon ja oletko kuullut sanonnan "nuha lähtee nussimalla"? :wink:wacky: Sit olis mitä jännätä parin viikon päästä :)

Kiitos Sandy valokuva ohjeistuksesta! :) Eli oli miten oli niin kuvaa en tule ikinä tänne saamaan... Mutta jännityksellä taas huomiseen! Selkä ja alamaha kiusannut täällä kans tänäänkin, eilen oli ehkä astetta pahempi, mutta nyt taas illasta niin kipuilevaista! Enkä tiedä onko mikään oire, mutta jessus tätä ilmavaivojen määrää! :dontknow

Nyytikki mulla oli plussakierros sitä kipua, ja nyt taas. Koko alamaha ja selkä kipiänä, semmosta jomotusta.
Ja nyt kans ilmavaivoja on, mitä oli esikon plussas. Ja kauhia napostelun tarve. Veikkaan että kuvittelen kaiken ja kierto ei oo edes käynnistyny..

Niemja dpo9?

Sandy, me ollaan identtiset ja äidillänikin oli aikanaan vaikeuksia tulla raskaaksi, että uskon kahteen munasoluun vain ikäni perusteella. Joo, lämpöjä ja ovistestejä olen käyttänyt - enkä tiedä ovuloinko oikeasti. Muutama vuosi sitten ennen IVF:iä mitään vikaa minusta ei löydetty. Meillä on ensisijainen lisääntymismuoto lahjamunasolu-IVF ja sitäkin kautta tulokset olleet heikot. Merkittävin ongelma meille on, että alkiot eivät tartu.
No, tänään lämpö taas alle 36,5 joten seurailen tilannetta jos se olikin väärä hälytys.
Katjusha kp 11 / 22-30

Onnea plussista ja haamuista! Ihanaa, että näitä ilouutisiakin satelee aina vähän väliä!

Täällä nyt vihdoin kp 1 tiputtelusta päätellen, eli ei venynyt kierto kuin yhdellä päivällä, joka kyllä otti sekin vähän luonnon päälle. Mutta nyt siis lähdetään uusin toivein kohti tulevaa ja nautitaan kun sen aika tulee.

Tuulia : pahoittelut tädin saapumisesta :(

Täällä ei oo muuta oireita kuin ilmavaivat. Ärtyisyys kylläkin. Menkkakipujakaan ei ole. Näin unta, että menkat saapui, mut en ainakaan vielä vuotanut.
Usko on kyllä mennyt, ja odotan vain tädin saapumista :(

Takaisin