Raskaaksi 2016

Onnea Minnille!

Ennen esikoista söin ehkä 12 vuotta Meliane-pillereitä ja plussasin yk 4, ennen kakkosta Napsun muutaman kuukauden joitain pillereitä (en muista nimeä), yritystä tuli 18 kiertoa. Koska kolmonen oli jo silloin toiveissa, en aloittanut mitään hormonaalista ehkäisyä. 4.ihan tosissaan yrityskierto on nyt menossa, mut eipähän ennen virallista yritystäkään estetty raskautta, joten huomasinpahan vaan tänään et taas on puolitoista vuotta lapsi saanut tulla. Niinpä tilasin Raskauskeijusta ison kasan kaikkia mahdollisia testejä!

RouvaKettunen, jospa se haikara pölähtää teille(kin) pian kuitenkin.
Testaus on ihan mukavaa (?) "ajanvietettä". Itse lähden testailemaan tuossa ehkä ylihuomenna. Valkkari on muuttunut jo liukkaammaksi ... Hmm.
Katjusha kp 9 / 23-30.

No negahan se testi oli, plää.. :/

No nyt on vasta dpo 12. Vielä on toivoa..

Kauhea hätähousu oon. :D eka ja toka raskaudessa tein testin vasta ku menkat oli jo toista viikkoa myöhässä. Että eipä oo yhtään tietoa koska vois olettaa plussan näkyvän.

Simpsakka, mä kävin just eilen yksityisellä tarkistuttamassa paikat kun oon jo huomannu itessäni liian kovia masennuksen merkkejä ja vaipunu jo ihan johonki toiseen maailmaan, pillerit lopetin siis kesäkuussa. Mutta kaikki oli onneks kunnossa ja oviskin oli ainakin tässä kierrossa tapahtunut. Kyllä se mieltä rauhoitti ja sanoisin että jos mietityttää niin kannattaa käydä! :)

Jännät ajat täällä monella muullakin käsillä, toivotaan nyt paljon plussia ja ruuhkaa syyskuisiin! :)

Kp18/24/32 dpo4 yk8

Me mennäänkin Hamman kanssa ihan samoissa. Täällä kans kp18/24-31 ja dpo4 :)

Mä meinasin, et joutuu ehkä lauantaina jo testailemaan, kun olis yhdet kekkerit tiedossa, joissa tarkoitus vähän alkoholia ottaa. Pienethän noi dpo:t on vielä siinä vaiheessa, mutta eihän sitä koskaan tiedä! ;)

Äsken tuli viesti, että Gelee Royalet ja foolihapot olis noudettavissa. Ne siis ensi kierrosta käyttöön, jossei nyt plussaa tule!

Oireita ei (ainakaan vielä) ole suuntaan tai toiseen. Mulla yleensä alkaa aika reippaasti ennen menkkoja kaikki mahdolliset oireet, joten ehkä tää oireettomuus myös lupailee hyvää? No, otetaan kuitenkin ihan rennosti, ettei sit ota päähän, jos täti taas saapuu :)

Minnille superpaljon onnea!!! <3

Joo mäki ajattelin tässä, että jos täti saapuu vielä kylään niin sitte varaan ajan gynelle.. toivotaan vaan nyt ettei sitä tarvis tehä

Pikainen omanapailu:
Pidätte mua varmaan hulluna (ehkä itseki pidän vähän) :D mutta uskon että mulla on kiinnittyminen meneillään! :D tänään siis dpo5 ja ollu vähän menkkatyyppistä jomotusta. No töiden jälkeen palelin ku horkassa, kahen peiton allaki vielä paleli. Tää kesti n. tunnin. Yhtäkkiä tunsin niin terävän ja tarkan kivun kohdun kohdalla, ihan selkeästi pystyisin vaikka kynällä merkkaa missä kohtaa :D iha ku joku ois sukkapuikolla pistäny. Mittasin kans lämmön, oli noussu muutamalla kymmenyksellä. Olenkohan sekoamassa? ;D

Lipstikka kp 23/ 28-30, dpo 5

Tervetuloa joukkoon mukaan Simpsakka! :) Tänään ollu ihan kamala päivä! Aamulla siis testasin negan, mutta tän päivän aikana on kyllä ollu niin ihme tuntemukset että vallan! Maha on kun neulalla tökittäis, siis ihan alamaha! Ei menkka tunnetta vaan jotain outoa! Ihan kippuralleen joutunu pariin kertaan meneen! Ja ylösnouseminen ja liikkuminenkin sattunu aika ajoin. Ja nyt rinnatkin kipeämmät (ei siis ihan pahimmat mahdolliset) kuin aiemmin... Mitä ihmettä ny tapahtuu!?! :yuck:

Lipstikka juur kirjoitin kun sun viesti tuli, mutta mulla hyvin paljon samanoloista, mutta en ajatellu kiinnittymiseks... Voisko olla? :excited001

Ansaki: omalta kohdalta voin sanoa että rationaalinen puoli minussa ajattelee että tuskimpa, mutta toivossa on hyvä elää :D

Täällä todennäköisesti ollaan lähellä tärppipäiviä, on vähän sellasia tuntemuksia että saattas ovis olla.. (Palelee, kipeä olo = lämmöt saattas olla vähän koholla, nipistelee/juilii/kutittelee tms. alavatsaa, aivastuttaa ihan koko ajan, nenä ollut parina aamuna tukossa..)
Ja miehen pentele pihtaa! :mad:
Noh, katsellaan.. Muutaman viikon päästä sitten ollaan jännän äärellä, ehkä :p

Mileim kp 14/26, yk2

Tää oireiden metsästys tässä pahinta on! :sour: Alkaa olemaan jo hulluuden rajoilla, ainakin itsellä! Tissitkin varmaan kipeet jo siks kun on pakko niitä puritella että tietää onko ne kipeet vai ei... Oho, hiukan hankalasti selittey, mutta ymmärrätte varmaan! :wink

Mä olen huomannut, että noin vko oviksesta tulee "kaikki raskauden oireet" : väsyttää, palelee, huippaa ja vähän etoo varsinkin iltaisin yms. Ekoina yritys kiertoina olin varma tärpistä mutta nyt olen tulkinnut niin että kun estrogeeni tipahtaa ovikseen jälkeen niin se tekee oireet. Siks en nykyään jaksa innostua mistään oireista (tai yritän olla innostumatta) vaan odottelen tätiä...

Täälläkin oireita : Alamahaa nippailee jonkun verran ja yleensä seisoessa.. Tissit on arat ja tuntuu painavilta.. Tiiä sitten onko tää kuvittelua vai johtuuko tästä että oon vielä sairaana.. Kuume on onneks jo laskussa ja nuhakin hillitympi. Kurkku kivut kadonneet ja ainut et aivastelen kokoajan ja voisin nukkua kokoajan :) :P
Teen raskaustestin perjantaina vaikka saattaakin olla vielä liian aikaista mut viikonloppuna ollaan lähössä reissuun niin tietää ottaako alkoholia reissussa :)
Kp 19/27

Olin tulossa kirjoittamaan tänne oireista, hauskaa huomata, että niin monella muullakin on! :D täällä maku- ja hajuaisti korostunut (on muutenkin hyvät), väsyttää, alavatsakipuja/-jomottelua, ryöpsähtelevää vv. Näitä ainakin :D toivottavasti kaikki oireet meillä kaikilla olisi raskauteen liittyviä! <3
AstaE 21/28/yk3

Seuraava joka päivittää listaa niin voisi minut sieltä napata pois. Meillä tuli nyt sellainen tilanne että vauvahaaveet siirtyy hamaan tulevaan ja mies muuttaa ainakin joksikin aikaa pois, että saadaan miettiä asioita ja jatkoa rauhassa.
Plussapuhureita teille kaikille!

Kuinka kauan voi testi näyttää oikein? Siis tarkoitan että aamulla kun tein testin niin en nähny mitään, mutta nyt kun katsoin sitä ( jäi hyllyn päälle... ) niin siinä näkyi haamu? Voiko siihen mitenkään olla järkevää selitystä? Vai onks se vaan joteskin kuivunu niin olis virheellinen... Taas tää on niin typerää toive ajattelua... :meh:

Takaisin