pilvikirsikka
Foorumin legenda
Syyskuunmammat 2015
Joulukuun äidit 2019
Helmikuiset 2022
Huhtikuiset 2024
Pikakysymys: montako paristoa cb:n digissä on? Kaksi?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nii toi se just onkin niin perseestä
Vaiks olis mustaa valkoisella että ei onnistu omin avuin ni vuosi pitää yrittää ja odottaa turhaan ennen ku saa apua.
Hei,nyt oikeesti kaikki plussanneet sanokaa että jollaki teilläki ois ollu omituisen tuntoiset silmät oireena.. :O siis, ku musta tuntuu, et mulla joku sumuverho silmissä ja en saa tarkennettua kunnolla näköä. Keksinkö mää vaan? Vai onko tää jotain muuta, mistä mun tarvis olla huolissaan? Muistaakseni mulla oli myös eilen silmät tämmöset...
Oon siis kyllä tietoinen että raskaus voi vaikuttaa näköön mutta että näinki aikaseen. Mullakin luultavasti nyt jotain dpo8 :)Jennyhannele, mahtavaa, et tää ei oo ihan kuviteltua kokonaan, mutta toivon, että tää on oikea oire jostain eikä vaan jotain muuta :-) milloin sulla alko se oire? Ku en oo edes vielä plussannu, ehkä nyt dpo 8 tai 9 :-\
Pauliinas,mulla koko päivän siis silmissä tuntunu tää ja muistaaseni jo osittain eilenki. Väsyny en silti koko päivää oo ollu. Tuntuu ehkä vähä just siltä ku tosi väsyneet silmät tai ois itkeny koko päivän..
Aiemmin ollut vuosia tjot ajatus, mutta nyt varsinainen yrittäminen alkoi, eli yk 1 ja esikoista toivotaan kovasti jo. Ovis oli 14.11. ovistestien mukaan. Nyt nännit kipeät neljättä päivää ja mies uskoo tissien suurentuneen! Todella jännää aikaa, en malta oottaa mitä tuleman pitää... Vähän aikaa pitää vielä malttaa mieli.:arghh: