Raskaaksi 2016

Pilvikirsikka, en oo ihan varma (arvelen 1 kpl) mutta sulla loppuu testitikut moneen kertaan ennenku digilukijasta paristo.

Ei mä sillä kysyin, kun avasin sen testin ja kaikki levis lattialle ja ettei kukaan vaan syö niitä! Kaksi löysin eikä imuriinkaan löytynyt enempää. Oon ollut ihan täystuho tänään :rolleyes:

Pilvikirsikka: Kaksi oli! Ja siitä aasinsiltana: muistakaa irrottaa paristot ennenkuin heitätte digit roskiin :happy:

Nii toi se just onkin niin perseestä :(
Vaiks olis mustaa valkoisella että ei onnistu omin avuin ni vuosi pitää yrittää ja odottaa turhaan ennen ku saa apua.

Kunnalliselle pääsee kyllä aiemminkin, mutta siihen tarvitaan diagnoosi. Eli jos sulla on tosiaan jotain ovishäikkää, niin sen perusteella luulis jo pääsevän. Tsemppiä! :)

Hei,nyt oikeesti kaikki plussanneet sanokaa että jollaki teilläki ois ollu omituisen tuntoiset silmät oireena.. :O siis, ku musta tuntuu, et mulla joku sumuverho silmissä ja en saa tarkennettua kunnolla näköä. Keksinkö mää vaan? Vai onko tää jotain muuta, mistä mun tarvis olla huolissaan? Muistaakseni mulla oli myös eilen silmät tämmöset...

Mulla oli tollasta koko ensimmäisen kolmanneksen, todella rasittavaa!! Johtuu siitä, että verenkierto kiihtyy ja sen vuoksi silmän limakalvot turpoaa. Mä en voinut käyttää piilareita ollenkaan koko alkuraskaudessa. Joillainhan tuo kestää siihen asti että lopettaa imetyksen, syyskuisissa meitä oli muutamakin joilla kyseinen ongelma. :s

MHx3 mulla on ainakin väsyneet silmät ja se tekee just sen ettei jaksa tarkentaa kunnolla ja kaikki on sumeeta. Olen ymmärtänyt tämän johtuvan iästä (yli30) että laseja pikkuhiljan kaipailen. Ei ole tutkittu kummemmin. Muistaakseni alkoi oireilla kun esikkoa aloin odottaan...

Jennyhannele, mahtavaa, et tää ei oo ihan kuviteltua kokonaan, mutta toivon, että tää on oikea oire jostain eikä vaan jotain muuta :-) milloin sulla alko se oire? Ku en oo edes vielä plussannu, ehkä nyt dpo 8 tai 9 :-\

Pauliinas,mulla koko päivän siis silmissä tuntunu tää ja muistaaseni jo osittain eilenki. Väsyny en silti koko päivää oo ollu. Tuntuu ehkä vähä just siltä ku tosi väsyneet silmät tai ois itkeny koko päivän..

Mamman haave, mullakin on ollu nyt useamman päivän samanlaista tunnetta silmissä! En osannu kyllä aatellakaan että vois mikään raskausoire olla! Mutta kiva jos ois :joyful: Oon siis kyllä tietoinen että raskaus voi vaikuttaa näköön mutta että näinki aikaseen. Mullakin luultavasti nyt jotain dpo8 :)

Jennyhannele, mahtavaa, et tää ei oo ihan kuviteltua kokonaan, mutta toivon, että tää on oikea oire jostain eikä vaan jotain muuta :-) milloin sulla alko se oire? Ku en oo edes vielä plussannu, ehkä nyt dpo 8 tai 9 :-\

Pauliinas,mulla koko päivän siis silmissä tuntunu tää ja muistaaseni jo osittain eilenki. Väsyny en silti koko päivää oo ollu. Tuntuu ehkä vähä just siltä ku tosi väsyneet silmät tai ois itkeny koko päivän..

Jossain siinä plussauksen korvilla se alkoi. Mä plussasin jo dpo9! :)

Voi ihanaa plussanneet! Onnea teille sydämen pohjasta!! Toivon terveitä vauvoja ja helppoa raskautta kaikille!

Toivottavasti Babe saatte selvyyttä teidän tilanteeseen ja pääsisitte julkiselle jatkossa, mikäli tarvetta vielä on!

Mulla on ihme bioloogis-historiallinen olo :D Miten ihmeellistä että meidän naisten kroppa voi tuottaa kaikenlaisia eri oireita/merkkejä ja miten erilaiset ne tänki palstan perusteella voi olla eri naisilla!
Ja pohdiskelen myös mitenköhän entisaikaan on suhtauduttu lapsensaantivaikeuksiin :/

Täällä kp 23/31-32 yk2 ja dpo 7. Tissit ovusta lähtien tosi arat ja nännit myös vähän kipeytyneet. Siskolla kaikissa kolmessa raskaudessa arat rinnat alusta alkaen. Flunssan oireita, närästystä mahallaan. Ei kiinnittymiseen viittaavaa vuotoa tai alavatsakipuja. Viime kierrossa samaan aikaan oli paljonkin kipuja. Saapa nähä mitä tapahtuu! Korkeelta taas tiputaan jos täti tulee :O

Hitsit kun mä jo luulin että tänään ois menkat vihdoinkin alkanut, mutta ei ilmeisesti. Yöllä me miehen kanssa puuhailtiin ja puolen päivän aikaan kun heräsin huomasin että vähän tuli semmosta niukkaa veristä vuotoa tai enemmän se oli vaaleanpunaisen sävyistä. Mutta sekin loppui heti siihen parin pyyhinnän jälkeen...

Onnea plussanneille! :)

Auttakee hyvät naiset ja sanokaa onko mulla vielä mahiksia tästä kierrosta. Tiistaina viimeksi talleteltu, keskiviikkona lähdin reissuun ja palaan kotiin vasta huomiseksi. Eilen eli torstaina ovistestiin tasavahvat, ja tänään perjantaina testiviiva kontrolliviivaa vielä vahvempi. Tänään jomotellut vasemmalta. Onkohan mitään mahiksia että munis ois vielä hengissä huomenna kun päästään taas tositoimiin? Vai oisko siellä voinut joku sisukas säilyä tiistailta asti? Laskenko nyt dpo 0 tälle päivälle vai vasta huomiselle? o_O

Toivo alkaa hiipua, vaikka kuukautisten oletettun alkupäivään on vielä 3 päivää :( Oireita on kyllä edelleen mutta mietin, että ylitulkitsenko niitä ja ne ovatkin ihan tavis pms-oireita

Muokattu viimeksi:
Upee ketju! Ilmoittaudun mukaan jännäileen. :happy: Aiemmin ollut vuosia tjot ajatus, mutta nyt varsinainen yrittäminen alkoi, eli yk 1 ja esikoista toivotaan kovasti jo. Ovis oli 14.11. ovistestien mukaan. Nyt nännit kipeät neljättä päivää ja mies uskoo tissien suurentuneen! Todella jännää aikaa, en malta oottaa mitä tuleman pitää... Vähän aikaa pitää vielä malttaa mieli.:arghh:

Tervetuloa Toiveilija90! :) Noiden oireiden seurailu on jännää kyllä ja hienoa oli lukea, kun siellä on mieskin noin innokkaasti mukana. :)

Takaisin