Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kunnalliselle pääsee kyllä aiemminkin, mutta siihen tarvitaan diagnoosi. Eli jos sulla on tosiaan jotain ovishäikkää, niin sen perusteella luulis jo pääsevän. Tsemppiä! :)
Kyllä pitäisi päästä, ihan jo Kelan sivuillakin tuo asia komeilee:
Sanoi että lääkäriltä voisi jotenkin "anoa" aikaisempaa pääsyä tutkimuksiin yksityisen diagnoosin perusteella, mutta en tiedä jaksanko alkaa siihen rumbaan vai onko helpompaa vain odottaa pari kuukautta ja kysyä sitten uudestaan
Ilmeisesti siis pco ei niiden mielestä mene kategoriaan "lapsettomuutta aiheuttava perussairaus" 
No nappasimpa mukaan yhden rfsun raskaustestin kotoa (tiedän, malttamaton luonne) ja tein sen heti alkuyöstä (laimea pissa) Testiajan sisällä ei tullut mitään ja jatkoin yöhommia. Katselin testiä uudestaan parin tunnin päästä ja siinä nökötti hailakan hailakan hailein roskishaamu! :banghead: apuaaa, mua jännittää niin etten kestä! Teen seuraavan testin kyllä viimeistään tiistaina 
Voimahalaukset kaikille tärppiä odottaville. Ja onnea plussanneille ja tervetuloa uusille. Täällä ollut hetki hiljaiseloa. Mulla menossa kp 14 ja tänään irtosi limatulppa. Joo kuulitte oikein [emoji5]. Ennen ovulaatiota joiltakin irtoaa sitkeä limaklöntti pois. Mulla tullut tämmönen parissa kierrossa [emoji16]. Anteeksi jos oli hieman yksityiskohtainen juttu [emoji4]. Ehkä joku muukin on huomannut tämmöisen [emoji16]. Täällä vielä ovisplussaa odotellaan.