Raskaaksi 2016

Tässä olen testaillut muutaman päivän vahvistuuko viiva niin kyllä siltä näyttää :)

Liitteet

• IMG_20161117_085303_675.JPG
    IMG_20161117_085303_675.JPG
    345.3 KB · Katsottu: 227
Onnea kaikille plussanneille! <3 toivon, et kohta tuun minäkin perässä plussajoukkoon!

Mulla täällä olot jatkuu,kovia menkkamaista kipua vatsalla ja ohut valkovuoto (tuntuu välillä et hulahtaa jotain housuun),sit mulla silmät jotenki sumeet, en saa tarkennettua kunnolla näköä :-D (mikä lie muka oire tämäki) :-)

Silkkitassu pahoittelut tädistä .

Mamman haave x3 ja Heipsu :welcome

Katjusha joko H-hetki on kohta käsillä? Millaset olot?

Lauraaps onnea plussasta! :woot:

Pullanmuru hienosti on viiva vahvistunut onnea! :)

Lissufin kyllähän siellä viiva näkyy onnea! :woot:

Omassa olossa ei oo mitään ihmeellistä. Päänsärkyä normaalia enemmän mutta se voi johtua tästä 13kk ikäisestä parturista joka kurmottaa päänahkaa ja sen kantamisesta aina vain toisella puolella. (En osaa vaihtaa puolta tuntuu nii luonnottomalta).

PauliinaS kp19/30-31 yk3 dpo3

Ai kauhee, mulla oli eilen 21-01 hirvee migreeni. Koskaan ennen ollut migreeni kohtausta, ihan oksu lensi. Kivaa tästä teki se että piti vielä tuo esikoinen pistää nukkuu ja kun ei heti suostunut unille!

Hei,nyt oikeesti kaikki plussanneet sanokaa että jollaki teilläki ois ollu omituisen tuntoiset silmät oireena.. :O siis, ku musta tuntuu, et mulla joku sumuverho silmissä ja en saa tarkennettua kunnolla näköä. Keksinkö mää vaan? Vai onko tää jotain muuta, mistä mun tarvis olla huolissaan? Muistaakseni mulla oli myös eilen silmät tämmöset...

Onnea plussasta lissufin! :)

Mamman haave Ei ole itellä tullut tuommosta oiretta koskaan, enkä ole tuosta myöskään kuullut/lukenut...

Terve!! Onnea plussanneille <3

Täällä piinailen edelleen, on niin jotenkin erikoinen olo ja eilisiltanakin oksu nousi kurkkuun ja pikkasen yökkäsinkin ja paleli hirveesti. Ja myös eriskummallisesti mun vasen rinta on turpeempi ja kipeä edelleen, oikee ihan normi. Tää on aivan tuskaa odotella että menkkojen ajankohta lähestyis. Menkkakrampit kyläilee ja tuntuu että kohta ne alkaa taas. Aaargh

Osaako joku sanoa että voiko yksityinen lääkäri kirjoittaa lähetteen kunnallisen puolen lapsettomuusklinikalle? Meille ollaan siis tehty perus tutkimukset yksityisellä puolella mutta varsinaisiin hoitoihin meillä ei siellä olisi varaa.

Onnea plussanneille ja tervetuloa uudet!!!

Babe, mä sain yksityiseltä lähetteen julkiselle kun oli yksi lapsi jo, mut toisen jälkeen ei julkiselle oo enää asiaa!

Kiitti Pätkis85 ja RouvaKettunen. Meillä on se tilanne että tammikuussa mies menee uuteen siemenneste analyysiin ja mulla kai tätä jonkinlaista ovis ongelmaa vielä selvitellään. Meillä on tammikuussa yrittämistä takana 7kk, eli turha toivo kai vielä tuolloin yrittää julkiselle puolelle? :(

Nii toi se just onkin niin perseestä :(
Vaiks olis mustaa valkoisella että ei onnistu omin avuin ni vuosi pitää yrittää ja odottaa turhaan ennen ku saa apua.

Lissufin hiano haamu :happy:!!!!
Voi hitsi mikä aaaalto :smiley-bounce016 kaikki ny kyytiin vaan!!!!!!

Katjusha tsemppiä buustit sinne viimeisiin hetkiin, ei mee enää kauaa :love017

Mammanhaave en koskaan tuommoisesta oireesta ole kuullut :bored: pitäisikö käydä lekurilla kysyyn!?viittaus ihan johonkin muuhun...

Babe Jospa se plussa tupsahtaisikin ennen kuin ennätätte päästä edes hoitoihin :) toivon niin!!!!

Kiitos kaikille onnitteluita :Heartred ette arvaakkaan kuinka suuri vertaistuki olette olleetkaan!!! Nyt vain toivon että pikkuinen on oikeassa paikassa ja kaikki olisi hyvin :love7

Murkku kävin vähän sun blogissa niin ihana kun sun massu jo kasvaa :love7

Takaisin