Raskaaksi 2016

Kävin lukemassa Iinalisan blogia myös, olen niin pahoillani tilanteestasi.. Voin vaan kuvitella kuinka kamalaa on menettää omat lapsensa toivon todella että pian saatte oman pienen nyyttinne:Heartred

Täällä edelleen odotellaan, menkkakipuja on mutta toistaiseksi pysyneet pois.

Sun ei tarvitse olla pahoillasi. Me enkä minä voinnut ohjata elämää, en voinnut päättää kuka syntyy ja kuka kuolee. Keskenmeno ja kohtukuolema on rankkoja asioita, mutta me ei mahdeta sille mitään. Kyllä he minua jossain tuolla odottavat :) Ja myös asiaa ajateltuna, siihen suruun kuuluu myös sen lapsen menettäminen, mutta myös niiden omie suunnitelmien ja toiveiden menettäminen. Mutta suru ei koskaan katoa, se vain muuttaa muotoaan. Ja tässä 2 kk keskenmenon jälkeen uutta yritetään :) Pidetään meille kaikille peukkuja ja saadaa plussia!

Iinaaliisa, kävin myös lukemassa hiukan blogiasi...kirjoittaminen on varmaan hyvä kanava purkaa ajatuksia. Itse olen kokenut 3 keskenmenoa, joista ensimmäinen kaksosraskaus meni kesken 9-10 viikolla. Kaksi jälkimmäistä sattui viime vuoden puolella...toinen keskeytyi rv8 ja toinen taas rv10. En tiedä auttaisiko näin useamman kuukauden jälkeen enää asioiden kirjoittaminen...ehkä vaan avaisi haavoja uudelleen. :(

Iinaaliisa, kävin myös lukemassa hiukan blogiasi...kirjoittaminen on varmaan hyvä kanava purkaa ajatuksia. Itse olen kokenut 3 keskenmenoa, joista ensimmäinen kaksosraskaus meni kesken 9-10 viikolla. Kaksi jälkimmäistä sattui viime vuoden puolella...toinen keskeytyi rv8 ja toinen taas rv10. En tiedä auttaisiko näin useamman kuukauden jälkeen enää asioiden kirjoittaminen...ehkä vaan avaisi haavoja uudelleen. :(

Joo kirjoittaminen on mulle sellanen asioiden purkamistapa, mutta tosiaan sä olet kokenut noinkin monta keskenmenoa niin se just saattaa vaan avata haavat uudelleen. Kirjoittaminen ei välttämättä kaikille sovi tietyissä tilanteissa :/ Jos saa kysyä niin oletteko käynneet tutkimuksissa miksi noin monta keskenmenoa on tapahtunut :o?

On: Täällä on inhottavia kipuja meneillään :/ Luulisin että ovis on kohta puoliin.

No ei ole tutkittu. Ensimmäisen km:n jälkeen tuli "onnistunut raskaus" ja nyt välissä kaks km:a joten seuraavaa raskautta seurataan sitten alusta tarkemmin...

Onnittelut tonttu♡

Muurahainen nuo sun selvät viivat on kyllä ihme juttu! Ookko puhunu niistä lääkärille?

Iinaliisa mikä blogi? Mäki haluaisin lukia :)

Nyytikki toivotaan plussaa ♡

Mä en oo tänne juurikaa kirjotellu mutta eipä oo kirjoteltavaakaa. Viimeks ollu "menkat" 26.1, negatestin tein 26.2. Lääkärin mukaan kierto yrittää käynnistyä verivuotojen perusteella mutta jumis kroppa on. Vyöhykkees oon käyny joskos se auttais, ainaki hormonit on sekasi sano terapeutti :D mutta siis seuraavia menkkoja odottelen, tai vois se plussaki tulla ;) mies on onneks aiva täysillä mukana ja puhuttiin jo että tehdään 3 (mun puolesta enempiki vois tehdä) lasta ja kaikki saa tulla heti ku on tullakseen joten nyt vaan ootellaan että tää toka sais alkunsa :D

Tulin omanapailemaan että nyt elellään kp15 ja on aikamoiset jomot oikealla alavatsalla, että olisikohan ovulaatioaika. Mies tuli kaadettua sänkyyn heti kun jomot alkoi. :D edellinen kerta oli pe-la yönä. Niin toivon että olis ovis!

Voiku olis! Päästään samaan aikaan jännäilee :) Itsellä tänää ollu semmoset kivut ja kp 14 nyt kun yö vaihtuu aamuksi :)

Mitä jos niitä kipuja on niin meinaako se sitä että ovis on tulossa vai tapahtumassa? :o

Luulisi että se munasolun irtoaminen aiheuttaisi ne kivut? Pakko myöntää että en ole kyllä ihan varma vaikka esikoista yritettiinkin niin kauan. Ehkä se voi olla ihan yksilöllistä, jos joillain alkaa kivut jo ennen irtoamishetkeä ja toisilla taas just silloin. Täytyy varmaan selvittää asiaa :D

Huomenta

iinalisa: itselläni ainakin ihan järkyt oviskivut aina ennen munasolun irtoamista, niistä olen tiennyt aina että ovulaatio tapahtuu.. Ei ole tarvinnut tikutella. Kannattaa ehdottomasti talletella juuri kivun aikoihin :love017

Anteeksi omanapaisuus

Oon ihan ymmälläni, eilen illalla tuli hieman tuhruvuotoa, mutta hanat ei oo auennut kunnolla... Mulla alkaa yleensä kerralla tuo vuoto. Menkkakipuja on ajoittain

Tilasin ajan varmuudeksi gynekologille kierron puolenvälin tienoille, tietää ainakin että kaikki on kunnossa kun pian yrittäminenkin käynnistyy.:love2

T. Enisa kp 28/27

Tulin vaan ilmoittamaan, että nyt ne hanat sitten aukesi ja täti löysi minut :(
Onhan mieli vähän maassa, vaikka eihän tässä edes onnistumisen mahdollisuutta edes ollut... Mutta jotenkin sitä jo toivoi.

Nyt jään odottelemaan gynekologin vastaanottoa 16.3

Iloista viikkoa kaikille

Toivotaan, että meitä plussanneita tulis nyt kunnon ryppäänä niin että pääsis muutkin siirtyyn pikkuhiljaa noihin raskaus ryhmiin :)

On: en vielä uskalla lisätä itseä plussanneisiin.. Neuvolaan hätähousuna soitin, aika vasta 15.4, en malta odottaaa.. Viikkoja ois nyt 4+4. R-testi tummenemaan päin mut kai sitä pitää tikutella sinne asti nii saa mielenrauhan..

Tylsää, Enisa! Olkoon ens kierto sitten The KIERTO!

On: kp 27/26-28, tätimäinen olo, mut vielä ei vuoda. En testannut tänään kun oon niin varma negasta. Huomiselle viimeistään odotan menkkojen alkua. Keskiviikolle säästin yhden testin kuitenkin :facepalm:

Harmi Enisa tädistä :/ Toivotaan että ei löydä luokses ens kerralla!

Rouvakettunen: En millään kestäis sun tilannetta :D Mä olen hirveä himotestaaja niin heti kun on dpo 9 niin r-testit kehiin, mutta tapansa kullakin :)

On: Kipu on loppunu mutta alaselkä on niin kipeä :( ja kp 14 tänään. En oikein tiedä mistä päivästä alkaen pitäis laskea dpo't :eek:

Iinaliisa, mä oon myös himotestaaja, ehkä neljä negaa jo tässä kierrossa, joten nyt saa riittää pariksi päiväksi! Silti pitää koko ajan käydä vessassa tarkastamassa ettei täti oo tullu. Eilen lueskelin koko illan netistä millaista valkkaria pitäis tulla ennen menkkojen jos olis raskaana. Jollain tavalla on mielessä jatkuvasti raskausjutut ja toive plussasta elää vaikka järki sanoo ihan muuta!

Onnea tontulle plussasta, kyllä ne viivat sieltä tummuu!

Pahoittelut heille joilla uusi kierto pyörähti käyntiin ja tsemppiä testaamaan pääsyä odottaville!

Täällä Unajaman ja iinaliisan kanssa samansuuntaiset hetket, kp 15/27-30. Itselläni tavoitteena tässä kierrossa saada tikutettua ovis ekaa kertaa, eilisessä testissä testiviiva vielä haaleampi kuin kontrolli, joten jännityksellä odotan tän päivän testiä, jonka pääsen myöhemmin tekemään. Kierron kivoimmat talletuspäivät siis menossa :p

Mitä tämä taas on... voiko johtua teroista?
Kp18 ja pari päivää tullut ihan ministi ruskeaa tuhrua ja nyt yhtäkkiä kirkasta verta... ei pikkuhousuun asti vaan pyyhkiessä.

Taitaa olla tämäkin kierto yrityksen suhteen turha..

-Hirmu yk9

Takaisin