Raskaaksi 2016

Pahoittelut Milttis ovuloimattomuudesta :( toivottavasti kierto ei sen takia kauheasti veny ja pääset uuteen kiertoon ja yritykseen!

Möh, ei täällä saa tota perhesuunnitteluneuvolan ajanvaraustätiä kiinni että saisi sen ultran varattua, soittoaika on 12-13 tai 12-14 ja nytkin yli puoli tuntia jonotin enkä saanut kiinni, ei voi töissä hirveästi pidempään luurissa roikkua. Ensi viikolla uusi yritys!

Nyt alan viettämään mukavaa syntymäpäivää perheen kesken mökkeillen :) mukavaa viikonloppua kaikille!

Meiltä jää tää kierto nyt sitten yrittämättä. Ei tässä nyt mitään ehkäisemään ruveta mutta ei yrittämällä yritetä. Pitää saada levätä vähän. Otti niin koville tuo pitkä kierto ei jaksa taas uudestaan jännittää. Muutenki mies tietää että jos tässä kuussa tärppää laskettu aika menis joulukuulle ja se on sitä niin vastaan että ei halua viettää joulua synnärillä :D kuopus syntyi joulun aikaan...

Muurahainen Niin piti sanoa että kävin lukemassa blogiasi. Tuli kyyneleet silmiin kun noin pitkä yritys takana.. Toivon todella että saatte pienokaisen. Olin näkevinäni siinä viimeisimmässä testissä myös haaleaa toista viivaa.

Enisa, kiitos kun kävit, voih ei ollut tarkoitus kyllä kyyneleitä aiheuttaa... Näille asioille, kun aina vaan ei voi mitään.. :(
Huomenna testaan taas uudestaan, jänskättää kun ei tie uskoisko noihin negoihin vai siihen hailuraan mikä tuli... Vahva fiilis silti siitä, että ei täällä vieläkään raskaana olla...

Muurahainen dpo 11, yk 25

Heippa!
Turisin aikoinaan tuolla raskaaksi 2015-ryhmässä ja olen jatkeskellut ei tää voi olla näin vaikeeta-ryhmässä säännöllisen epäsäännöllisesti. Tulin nyt ensimmäistä kertaa kurkkaamaan tänne ja huomasin Milttiksen! Mitä sulle kuuluu? ❤️
Täällä on myös muutama muukin tuttu nimi. Kertokaas kuulumisenne? ❤️
Syrämellä, Myy82

Moikka kaikki, mä tyhmänä kävin raskaaksi 2015 ryhmässä kesäkuussa muistaakseni ilmoittamassa plussastani. Silloin oli vaan pakko päästä jonnekin kertomaan ja kirjottelemaan. Kun ei tietenkään asiaa voinut tutuille vielä toitottaa tai suvulle.

Ei tietenkään kukaan mua tiedä kun en sit pahemmin sinne jäänyt kirjottelee kun hakeuduin heti oman lasketunajan ryhmään.

Sen verran kerron että meillä oli 2 vuotta takana ennenkuin tulin raskaaksi. Mulla oli kyllä niin epäsäännölliset menkat enkä uskonu että voisin saada lapsia, mut yks viikonloppu sit mies totes että entäs jos mä oonkin raskaana ja viikolla sitten ostin digitesti... Nyt mun kainalossa sitten tuhisee 5vko 4 pv vanha poika! <3

Hirveesti plussatuulta tänne teille. :)

Myy82 kiva kuulla susta. Mulla alkoi vauvan yritys uudelleen 1,5 kiertoa sitten. Löysin kesällä miehen ja hänen kanssa nyt yritetään ja haaveillaan talokaupoista parhaillaan. Yk2 menossa. Viimekierrossa tuli ovis muttei tärpännyt ja nyt ei tule hyvin todennäköisesti ovista tulekaan. Uutta kiertoa ootellessa. Hankalaa tuon pcon kanssa kun tuntuu että joka kiertoon vaan pitäs lisätä lääkkeitä että ovuloisin. Laihduttaa pitäisi. Metformiiniakin aloin syömään uudestaan niinnettä saa nähdä mikä apu niistä on. Viimeksi "siistivät" 3kk:ssa munasarjat melko hyväksi pienistä rakkuloista mutta kierto ei tasaantunut sitten kuitenkaan. Jospa niistä nyt olis apua.

Esikko1, ovulaation tulemattomuus todettiin gynellä ultrassa. Kp14 tehdyssä ultrassa ne oli kyllä 2pientä johtofollia mutta kp nähden pienet ja eilen ultrassa ne oli edelleen niin pienet ettei ne enää tähän kiertoon ehdi kypsyä. Ja jos ehtisivät niin olisivat jo niim vanhoja ettei ne olis enää kovin laadukkaita ja hedelmällisiä. Eli lääkärin näkemys oli että ei taida ovis tulla.

Muurahainen: nämä on vaikeita asioita, tunnistin vain itseni kirjoituksissasi :( Meillähän esikoisen yritys kesti reilun vuoden ja onnistuimme lopulta vasta hoidoilla. Loput 3 lasta tulivatkin sitten ihan itsestään :)

Innolla odotan miten käy nyt viidennen kohdalla..

On: täällä odottelen menkkoja alkavaksi, kohta pitäisi lorahtaa.. Pieni toivonkipinä tuolla elää en voi itelleni mitään että entä jos sieltä yksi olisi päässyt livahtamaan...tosin aivan toiveajattelua tämä nyt on, mutta minkäs sitä itselleen voi.. Jätin jopa viinilasillisen eilen juomatta.

En osaa kommentoida ovuloimattomiin kiertoihin, itselläni on aina ollut lähes kellontarkka kierto. Mutta eikös sitä hoidettu tehokkaasti clomifen lääkkeillä. Vai muistanko ihan väärin?

Mukavaa lauantain jatkoa :)

T. Enisa kp 26/27

Ihanaa Milttis, että löysit rakkauden ja aloitte yrittämään pikkuista ❤️ Inhottavaa, kun pco noin kiusaa! :mad: Toivottavasti Metaformeista olisi apu! Jos kerran tämä kierto jää ovuloimattomaksi, niin toivon, että pääset pian uuteen kiertoon ❤️ Onko teillä jo tietty talo, josta haaveilette vai etsittekö vielä?

Myy82 ollaan katselemassa sopivaa ja huomenna mennään katsomaan yhtä joka on tosi kivan oloinen vaihtoehto. Tänään käytiin huonekalukaupassa katteleen mahollisia uusia huonekaluja niin mies tuumas myyjälle että eiköhän tässä kohta palata asiaan vaikka vielä ei mitään ostetakaan :) Niin että eiköhän tässä kesään mennessä päästä kunnolla omaan kotiin. Mä muutin tähän miehen omistusasuntoon ja osa mun tavaroista on vielä varastossa ku täällä ei tahdo olla tilaa ja on tää kuitenki enempi miehen asunto kuin yhteinen niin ihana päästä sitten omaan yhteiseen :)

Muurahainen mäkin kävin lukemassa blogias ja voi miten pitkä matka teillä on takana mutta mä kyllä nuissa sun testeissä nään kahta viivaa joten jospa nyt ois teiän vuoro saada se plussa ja sitten se ihana käärö vihdoin! <3 ootko tänään testannut? :)

Voi että, kun saatais taas plussia ketjuun. Murkun tilannetta seuraan silmä kovana... Ja yritän tiukasti pysyä erossa raskaustesteistä. Olen lukenut monien IVF-kiertolaisten onnistumiskokemuksista, ja moni on pettynyt kotona liian aikaisen testailun kanssa ja yllättänyt positiivisesti verikokeessa, 17 dpo tienoilla. Eli ei kannata kiirehtiä!
Katjusha 9 dpo, 4 päivää siirrosta, vielä 9 päivää verikokeeseen...

TÖRKEÄÄ OMANAPAILUA TIEDOSSA:
Apuaaaa!! Iltapissasta tein testin ja selkeä haamu jossa väriäki, ihan sekaset fiilikset nyt kyllä.. Laitan aamupissatikusta huomenna kuvaa! Oireilua ei vieläkään ole muutako väsymystä alkuviikosta ja tänään yks päivä, oon laittanu sen ihan töiden piikkiin.. Määä en voi uskoa tätä! Melkein kahden vuoden jälkeen ensimmäistä kertaa ees haamu, antaa kyllä toiveita kunnon raskautumiseen :)
Tänään siis kp30/30 dpo14, toivottavasti ei ala menkat huomenna..

Edit: lisätty sana väsymystä

Minttukarkki, tuolla plussa vai ei ryhmässä on kuva tämän päivän testistä. En tie oliko siinä viivaa vai ei... Vahva epäily et negoja ne on vaikka hailuroita tuleekin, onhan niitä jo useampia tullu tässä yrityksen aikana, silti tässä edelleen yritellään... :( huomenna testaan taas..

Katjusha, menispä nyt nää päivät nopeasti siellä, odotan jo niin kovasti sun testitulosta :)

Tonttu, laitathan kuvaa haamusta :)

Tässä ois iltapissatikusta kuva, ilman pidätystä. Toovottavasti kuvassa näkyy sama mikä livenä, viikkoja ois nyt 4+0

Liitteet

• IMG_20160305_220907.JPG
    IMG_20160305_220907.JPG
    369.2 KB · Katsottu: 187
Tonttu92, kyllähän siinä näkyy :joyful: Viiva on paikallaan
Onpa piinaavaa, tässä kun itse mietin, miten siirtää testaamista mahdollisimman pitkälle. Tulos on tuossa haalea mutta olemassa vaikka olet sinnitellyt ihan testipäivään...!

Katjusha,
Määki mietin alkujaan vaa uus työ vei ajatukset niin etten aamusin muistanu.. Mieli teki testata iltasin ku tätä foorumia luki vaa kyllä sitä jotenki maltto, tieten ku oireilua ei ollu nii jotenki vahva fiilis ettei ole edes tärpänny ja se autto pitkittämiseen.. Jospa se ois aamulla tumma ku yön pidättelee :) pidän peukkuja et sinnekki plussa pärähtää!

Takaisin