Raskaaksi 2016

Kimppaan sua kissankulta! Tänään kp 13 ja tälläinen viiva. Odotan myös tummenemista. Josko huomenna...
ImageUploadedByVau Foorumi1457365131.601615.jpg

Hirmu: täällä samaa, kp 17 ja eilisestä jo tuhrua/verta. Nyt dpo 5 vasta :( Aloitin itse lugesteronin viime kierrossa ja nyt 2 kpl ehtinyt ottaa, en tiedä voiko mitenkään johtua niistä vai jostain muusta. Aiemmin ei tällaista välivuotoa ole ollut.

Mrsbee Kerrohan jos selviää mitä se on.. mulla kolmas Tero otettuna tälle kierrolle. Ihan näyttäis että menkat alko nyt..

Mä tunnustaudun myös himotestaajaksi vaikka tässä kierrossa oon vannonutkin että en testaa :P tietenki sit jos kierto venyykin pitkäksi ;)

Onnittelut tonttu :)

on: kp5/30-34(40). jotenki jäi masis päälle. jostaki pitäis löytää sitä uskoa taas. nyt vaan tuntuu siltä että tekis mieli lyödä hanskat tiskiin. ehkä pitäis kokeilla niitä cb:n kaksoishormoni ovistestejä. nuo one stepin liuskat on ihan sekundaa.
eikä pitäis googlettaa. saa vaan tehtyä itellensä turhia diagnooseja/pelkoja.

Oon tilannu raskuskeijusta sofin testejä ne oli ihan ok. Mutta viimeksi oli sellaisia joissa lukee vaan one step. Osa niistä oli viallisia. Osa niistä keräs sitä väriä testiviivan reunaan. Oli vaikea tulkita tulosta..

Tänään kp 5 ja huomenna on se munasarjojen ultra. Pystyykö se antaa mitään osviittaa milloin ovis ois tulossa yms.?:D ja tietääkö kukaan tehdäänkö se alakautta vai vatsan päältä ku kylläpä nolottaa ku värkki vuotaa vielä :(

Joo mulla teki kyllä samaa... Mutta oikee ovis plussa oli kuivuttuaankin nii tumma että pysty oleen varma. Osa oli tosi tummia testiajalla että luulin olevan plussa mutta kuivuttuaan ei ollu enää kuin toinen reuna testiviivasta tumma...

Veikkaisin että alakautta ultraa. Folliultra ainaki tehdään alakautta. En osaa sanoa voiko noin aikaisella kp:llä sanoa vielä oviksesta mitään.

Mulla kun munasarja ultrattiin, tehtiin vatsanpäältä :) tutkittiin siis onko jotain vikaa, kun oli keskenmenoja niin monta.

Ja oon tosi hoikka nii ar ultrakin näky vatsanpäältä mutta sai tarkemman kuvan alakautta :D toivottavasti ei tarvii sorkkia ku vielä vuotaa vähän :(

En tiedä johtuuko kierron ajankohdasta, esikoisen iästä vai mistä mutta mulla menee ihan kauheen helposti ton 2-v kanssa nyt hermot...siis ihan pienestä alkaa vanne kiristää. Hermot on menny kyllä aiemmunkin mut ei näin pienistä. Onneks olen siis saanut nieltyä pääosin kiukun, vaikka muutama kirosana on lipsahtanut suusta kun toinen tekee just sitä mitä on kieltänyt.
Joku oli toisaalle foorumiin kirjotellut, että ennen on ollu tasanen luonne, mut ennen plussaa olis ollu hermot tosi kireellä. Hah hah...löytyi siis uusi oire jota voin tutkailla tässä viikonpäivät ennen ku menkat alkaa.
Tihentynyt pissaamistarvekin "tuli bongattua" kun en normaalisti käy öisin vessassa ja viimeyönä sitten kävin ekaa kertaa taas aikoihin...
Ja kylmä on ja väsyttää...tosin vähän flunssaa tuntuis pukkaavan.
Ilmavaivojakin on...takana toki viikonlopun herkuttelut.
Rinnat on arat, mutta kai sillä "vaivaamisella" mitä tallettelujen yhteydessä on ollut ne kipeeksi tuleekin :)
Arghhh...nää on kyllä ihan vihoviimeisiä nää kierron viimeiset päivät kun keksii kaikki höpöhöpöoireet (joille kaikille on looginen selitys).
Ja kp oli siis 18/24-28

Nyytikki2 kyllä kuulostaa tutulta tuo oireiden ilmestyminen kierron loppuvaiheessa. Mulla kyllä monesti ne katoaa sitten päivää kahta ennen tädin saapumista :)

Mitenhän noiden Terojen kanssa pitäis toimia kun kesken niiden syönnin alkaa menkat?
Taidan ihan oikeasti luovuttaa.. kierto oli sitten 17 päivää.
Eli kp2 yk 10

Täällä dpo 1 ja aamulämmöt hurjasti noussut. Eilen oli 35,3 (ovispäivä) ja tänään 36,4 (dpo1) :)

En tiedä johtuuko kierron ajankohdasta, esikoisen iästä vai mistä mutta mulla menee ihan kauheen helposti ton 2-v kanssa nyt hermot...siis ihan pienestä alkaa vanne kiristää. Hermot on menny kyllä aiemmunkin mut ei näin pienistä. Onneks olen siis saanut nieltyä pääosin kiukun, vaikka muutama kirosana on lipsahtanut suusta kun toinen tekee just sitä mitä on kieltänyt.
Joku oli toisaalle foorumiin kirjotellut, että ennen on ollu tasanen luonne, mut ennen plussaa olis ollu hermot tosi kireellä. Hah hah...löytyi siis uusi oire jota voin tutkailla tässä viikonpäivät ennen ku menkat alkaa.
Tihentynyt pissaamistarvekin "tuli bongattua" kun en normaalisti käy öisin vessassa ja viimeyönä sitten kävin ekaa kertaa taas aikoihin...
Ja kylmä on ja väsyttää...tosin vähän flunssaa tuntuis pukkaavan.
Ilmavaivojakin on...takana toki viikonlopun herkuttelut.
Rinnat on arat, mutta kai sillä "vaivaamisella" mitä tallettelujen yhteydessä on ollut ne kipeeksi tuleekin :)
Arghhh...nää on kyllä ihan vihoviimeisiä nää kierron viimeiset päivät kun keksii kaikki höpöhöpöoireet (joille kaikille on looginen selitys).
Ja kp oli siis 18/24-28

Täällä aika sama kun sinulla: pari päivää sitten alko rintoja aristaa, kuvottavaa oloa ollut jo "kauan". Haju sekä tunneaisti hyvin herkät. Jännittää, tuleeko täti vai ei ;) komppaan siinä että kuvittelen varmaan vaa... 27/26 menossa (jos nyt kierto ennallaan)

Noni pienen tauon jälkeen vois kertoa kuulumisia. Lukenu oon ahkerasti teijän juttuja mut kommentoiminen nyt jääny. Elikkäs multa nappastiin se kierukka pois sillon helmikuun alussa puolessa välissä kiertoa, no kk vuodot alko "normaaliin" aikaan(veny pari päivää) ja nyt oli sit eka kierto jossa vois ees tärppää. Ovista en lähteny tikuttaa mut tais olla tossa viime viikon maanantaina.. mut meillä tallettelut jäi kyl välistä periaatteessa :dead: joten tässä kuussa ei tärppiä tule ollenkaan.. Elikkäs uuteen kiertoon pitäis päästä sunnuntaina tai viimeistään ens viikon keskiviikkona jos kierto sattuisi oleen sama ku kierukan poisto kierto, joka veny siis kp31:bored: toivon kyllä et kierrot tasottuis heti siihen normaaliin 28 :angelic: toiveajattelua kylläkin..

Vaikka tiiän et täs kierros ei tärppiä voi tulla ni johan pää keksii kumminkin kaikkee jännää kropassa.. :wink meinaan menkkakolotusta ollu täs nyt muutamia päiviä ja tissit kipeet jota ei siis koskaan oo :joyful: joten mitä tästä opimme.. pitäis olla miettimättä :smiley-bounce012

Tsemppiä kaikille :Heartred

Takaisin