Raskaaksi 2016

Mä tässä tajusin että jos tästä kierrosta ei tärppiä tule niin laskettu aika menee 2017 :( mutta jos nyt ois oikean pituinen kierto laskettu aika menisi esikon syntymäpäivälle melkein :D oon jotenkin aina halunnu että eo ois ainakaan samassa kuussa syntyneet lapset mutta nyt on oikeestaan ihan sama kun on niin kauan jo joutunu odottamaan plussaa :(

Varovaiset onnittelut Tonttu92, kyllähän siinä hienosti toinen viiva näkyy ja aamupissistä varmaan jo vahvana.

Katjusha: teilläkin pitkä matka jo takana päin, toivon todella että tärppi tulee nyt tästä siirrosta.

Testasko Muurahainen uudemman kerran vielä?

On: itselläni on sekavat tunteet nyt.. Yleensä pupuiluun jälkeen menkat alkaa seuraavana aamuna.. Mutta nyt ei niin käynytkään.
Tässä odotellaan, tänään täysi tuo kiertoni. Kyllä jännitys nyt taitaa tehdä vaan kepposiaan :happy090
Ilmoittelen jos täti löytää tänne.

T. Enisa 27/27

Oi Tonttu92, hyvältä näyttää! Testailitko tänä aamuna lisää? :)

Itselläni tylsä vaihe, kp7 menossa. Täti olin monta päivää myöhässä, outo (ihan korkasta limaista verta, yleensä enemmän tuhrua) ja lähti jo parissa päivässä pois. Sen jälkeen kun on ollut vielä huonoa oloa ja kuvotusta nii kävi jo valemenkatkin mielessä, mutta rintojen arkuus lähti tädin mukaan niin en oo viitsiny edes testailla. Harvinaista kai se muutenkin.

Nyt tehdään tosiaan jouluvauvoja :D

minäpä päivitin myös meidän matkan, jouduin tosin kysymään mieheltä miten tuo allekirjoitus lisätään Mutta hyvinpä tuo nyt näkyy :)

Tässä aamupissatikku, kovasti vahvistunu eilisestä.. Kuitenkin aika haalia vielä, mietinkin että oiskohan mulla ollutkin ovis myöhemmin ku laskujen mukaan? Tikutellut siis en vielä ole ja täysin laskurin mukaan oon dpot laskenu.. Tänään ois kuitenki menkkojen pitäny alkaa, ei näy ainakaan vielä.. Tissit on ihan hirveet, yöllä heräsin kipuun ja nyt aamusta ollu kosketusarat.. Menkkajomot alko kans aamusta..

Liitteet

• IMG_20160306_105920.JPG
    IMG_20160306_105920.JPG
    374.7 KB · Katsottu: 202
Onnea Tonttu! Voi että kun nämä pitkämatkalaisten plussat saavat aina pienen roskan silmään <3 Äläkä ota paineita viivan tummuudesta, tärkeintä on, että siinä on viiva, jossa on selvästi väriä! Eiköhän se muutaman päivän päästä lähde tummumaan ihan leffaviivoihin asti ;)

Enisa, testasin kyllä. Toivottavasti täti ei sinne löydäkkään.

Eipä tossa mitään näy. :(

Tonttu, hieno plussa siellä! :) onnea!

Rouvakettunen, pahoittelut negasta :(

Muurahainen dpo 13, yk 25

Paljon onnea Tontulle hienoista viivoista :)

Muurahainen: voi ei :( onko ne sinulla sitten jotain kiinnittymisen yrityksiä kun aika selviä osa noista saamistasi viivoista?

Rouva kettunen: pahoitteluni :(

Täällä odotellaan edelleen, ei vielä mitään, en haluaisi että kierto kuitenkaan venyisi kovin pitkäksi..täytyy lopettaa stressaaminen.

Meil ois täs kierros LA 25.11. eli ehkä vielä seuraavasta kierrosta ehtis joulukuun puolelle, jos ei täst tärppää... Oon just matkoilla kun menkat pitäs alkaa...great! Ekat päivät sellasta niagaraa,että täytynee pakata megasiteitä mukaan varmuudeksi...jos niit ei sit vaikka tarttis ollenkaan. ;)

Olen ollut taka-alalla, mutta lukenut teidän viestejä. Onnea kaikille plussanneille! :> Tonttu ainakin siellä viimeisimpänä on saanut ihan selvän plussan. Pahoittelut negaa ja tädin kylään saaneille. Tsemppiä ihan kaikille!

Katjushalle pidän peukut pystyssä että nyt onnisti ja 9kk päästä saatte pienen syliin. Olette joutuneet yrittämään jo ihan liian pitkään.

Täällä kp1 yk5 tänään.

TJOTTAAJAT/YRITTÄJÄT:

Katjusha .....
'muurahainen' yritystä 11/13 yk 25
Riiaba yritystä 1/15, ensimmäistä, km 12/15.
Juliet yk20
Junibea yritystä 07/14
Minttukarkki 8/14
Viipsukka yk 18
Hileinen yk 16
Nyytikki2 yritystä 01/15
Puhvis yritystä 01/15 yk10
Viima♡ yk 9
Hamma yk9
Maicy yk8
Lipstikka yk 8
Kissankulta yk 8
Jasmi yritystä 3/15 alkaen
Jopsu yk 7
Hirmu yk 7
Taateliini yk7
tiikeriLuukas tjot 5/15
PiPaNat yk 6
Puikula yk 6
MrsBee Yk 6,ensimmäinen,km 12/15
Syksyinen yk6, toinen toiveissa
Helinäkeiju yritystä 7/15
Larppaaa yk5
Pätkis85 Yritystä 07/2015, kolmas toiveissa
Simpsakka yritystä 07/15
Esikko1 yritystä 8/15, toinen toiveissa
MaKa81 yritystä 8/15,yk 5
Nemira yritystä 8/15
Piia84 8/15 alkaen, kolmatta toivoen
Lauriina 8/15, kolmas toiveissa
Eliisa yritystä 8/15
Tuulia yritystä 8/15
RouvaKettunen yk 5
Kirppu^ yk 5
Vargynja tjotyk5
Kärpänen yk4
Gatusa tjot yk 4
Ansaki yk 4
iijamariija tjot 09/15
Rbck yk3
Unajama Yk3
Mileim yritystä 11/15
Milttis yk2
histam-iini- yk 2, esikoinen toiveissa
iinaalisa yk 1, esikoinen toiveissa kkm jälkeen, yritystä 11/15
Niemja tjot 12/15
Mauste yk1
Tonttu92, esikoinen, tjot 6/2014, yritystä 1/2016
diabolicat
Hormiga
Enisa83 viides lapsi haaveissa, yritys alkaa huhtikuussa

PLUSSANNEET:

Nenna yk19 LA 08/16
Arwen yk6 LA 08/16
Jennyhannele yk5 LA 09/16
Mantunen yk 1 LA 09/16
Lilium yk 1 LA
Kärpänen yk 4 LA 09/16
Manteli90 yk2 LA 09/16
Sydänkäpynen yk3 LA 09/16
Minni Yk 9 LA 09/16
Maiskukka yk 11 La 09/16
Mrsc Yk10 LA 10/16
Toinenpikkuinenko, Yk 4, La 10/16
Carolyn, Yk 6, La 10/16
Simpsakka, n. yk6, La 10/16
Omppoloinen, yk3, LA 10/16
Mamma_88, yk6, LA 10/16
Emi00, yk12, LA 10/16
Norael yk5 LA 10/16
Henlady LA 10/16
Mileim, yk3, LA 11/16
Piipaa yritystä yk13 LA 11/16

Päivitin oman yk:ni.

Kävin lukemassa Iinalisan blogia myös, olen niin pahoillani tilanteestasi.. Voin vaan kuvitella kuinka kamalaa on menettää omat lapsensa toivon todella että pian saatte oman pienen nyyttinne:Heartred

Täällä edelleen odotellaan, menkkakipuja on mutta toistaiseksi pysyneet pois.

Takaisin