Raskaaksi 2016

Tervetuloa uusille ja pahoittelut ikävistä uutisista rouvakettunen ! :( toivottavasti kuitenkin raskaudut pian <3 älä heitä kirvestä kaivoon vielä :)

Onnittelut plussanneille ja pahoittelut uuteen kiertoon joutuneille!

Kirjoittelen tällä puolella harvemmin. Johtunee jo aivan liian pitkästä yritysajasta. Käyn silti päivittäin selailemassa teitin juttuja ja tykkäilemässä. :)

Kettuselle suosittelen greippimehua käyttöön paksutamaan limakalvoa :)

On: itellä on piinapäivät menossa, pahasti epäilen että ei tämä 25 kiertokaan ollut se meidän kierto. :(
Jos jotain kiinnostaa enempi mun kuulumisia lukaista, niin aloin kirjoitella blogia tästä yrittämisestä.
https://muurahaisenunelma.wordpress.com/

Tänään taas teen raskaustestin, tuskin se plussaksi muuttuu, mutta kuhan teen. :)

Oikein paljon tsemppiä teille kaikille ja toivottavasti teistä jokainen plussaa pian! <3

Muurahainen dpo 10, yk 25

puhvis, jokaisella asialla on aina myös ne hyvät puolensa. Pidä tuo asenne!

Unajama, hienoa!

RouvaKettunen, kaikki on silti mahdollista. On sitä moni muukin raskautunut, vaikka kuinka on povattu hankaloittavia tai jopa estäviä tekijöitä, joten ei anna jos yritä :)

muurahainen, ei se testi vielä välttämättä mitään näytä. Ota päivä kerrallaan ja jokainen hetki vastaan sellaisena kun se tulee. Kyllä se pikkuinen vielä teillekin suodaan - tavalla tai toisella.

Tuulia kp 21/ 28-30, dpo 7.

Täällä menmään kp 20 ja ovista ootellaan edelleen. Huomenna kurkataan taas follikkelien tilanne. Ovislimaa pukkasi ainaki eilen ja illalla o-testi antoi haavean hailuran että ehkä se ovis vielä tulee tähänki kiertoon. Toivottavasti ei vaan ollut jo kun sitten kyllä meni harakoille.

Asuntoasiat on päälimmäisenä ollut nyt mielessä niin ei oo hirveesti kerenny kiertoja ja muita pohtia. Hyvä sinänsä, jospa se vaikka tois toivottua tulosta kun keskittyy muuhun :)

Kävin kurkkaamassa muurahainen sun blogia, olen surullinen puolestasi kun on noin pitkä yritys takana, tiedän tunteen kun esikoista yritettiin kaksi vuotta. Toivon kovasti pikaista plussaa ja että saisit sen vuoden 2016 äitiyspakkauksen ja pienen nyytin loppuvuodesta!

Ja Katjushalle piti sanoa jo aiemmin, että pidän peukut pystyssä puolestasi että pikkuinen tarraisi! Teillä on ollut niin kohtuuttoman rankka matka, olet vahva nainen ja sinua ja asennettasi ei voi kuin ihailla!

Muillekin toivon pikaista plussaa ja mukavaa torstaita!

Unajama kp 12 yk 3

Täällä piina loppui, tänään kp 1. Hyi ku pitkä kierto tuli 40 päivää. Toivottavasti ei enää tällainen toistu. Tiedä oliko ovuloimaton kierto vai oliko ovis vaan tosi myöhään.

Toisaalta ei taaskaan tärpännyt... yk 8 käynnistyy :meh:

Mulla oli ennen esikoisen odotusta kierrot pisimmillään 96 päivää...
Melkein 4 vuotta meni ennen ku saatiin sillo plussa..
Emmä sillon ollu tietonen mistää ovulaatitesteistä eikä kukaan mun kierron pituudestaka sanonu mitään..

Tää oli kyllä ihmeellinen kokemus koska mulla ei koskaan oo jääny kuukautiset pois. eikä oo koskaan ennen ollu yli 34 päiväästä kiertoa. Ollu aina tosi säännöllinen. Muutenkin tosi hämmentävää ku eka ja toka lapsi tärpänny tuosta vaan ja nyt ei millään vaikka kiertoa vahtaa ja tikuttaa ovikset sun muut..

Pätkis täälläkin loppu piina ja kp 1 alkoi :) jo oli mullakin aika! kierron pituudeksi tuli 67.....

Huhhuh miksihän nuita pitkiä kiertoja tulee? Inhottavia kun/jos herättelee turhia toiveita! Mulla taas on säännöllisesti tosi lyhyt kierto jotain 24 päivää . Ennen oli aina tasan 28 päivää kierto. Mistähän tuo kierron lyhentyminen johtuu? :P ja onko huono jos kierto on nuin lyhyt? :( jossain välissä oli vieläkin lyhyempi eli jotain 21 päivää ja heti ku muuttu pitemmäks nii tärppäs mut se meni sit kesken :(

Joo ei liian lyhytkään kierto ole hyvä!:( ei välttämättä kerkeä kiinnittyä kunnolla ennenkuin menkat alkaa...:(

Mulla oli ennen esikoista kierto pitkä, yleensä 35 pv, helposti meni yli 40 pv. Esikoinen tärppäs kun oli yritetty 1v 4 kk. Sen jälkeen kierto lyhentyi, oli 28-30 pv ja tosi säännöllinen. Nyt vaihteluväli ollut 27-31. Meillä kunnon yritys ei oo vielä alkanut, mut oma olo raskautumisesta on nyt (toistaiseksi) positiivisempi. Ihan kuin yks raskaus ois parantanut jotain tuolla kohdussa, koska menkkakivut jäi synnärille. Mut aika näyttää miten käy, onnistuuko raskautuminen helpommin nyt (ikää on tosin 8 v enemmän).

Täällä menkat loppunut ja nyt ootellaan ovista. Ovis pitäs olla 11.3 mutta saattaapi tulla aiemmin käymään sillä huonoa oloa pukkaa,ja ovis testi näyttää jokseenkin punaista muttei yhtä punaista kuin kontrolliviiva eli vielä odotellaan sen vahvistumista. Voiko kahta ovista olla samassa kierrossa?

Kyllä se nyt kävi niin että uutta kiertoa vaan.. Tätä ykta ei kyllä tarvitse päivittää mihinkään ku koko
kierto menee harakoille ku oon työreissulla pitkään.

Se on semmonen 29 päivää näköjään mun kierto nyt sitte.

TJOTTAAJAT/YRITTÄJÄT:

Katjusha .....
'muurahainen' yritystä 11/13 yk 25
Riiaba yritystä 1/15, ensimmäistä, km 12/15.
Juliet yk20
Junibea yritystä 07/14
Minttukarkki 8/14
Viipsukka yk 18
Hileinen yk 16
Nyytikki2 yritystä 01/15
Puhvis yritystä 01/15 yk10
Viima♡ yk 9
Hamma yk9
Maicy yk8
Lipstikka yk 8
Kissankulta yk 8
Jasmi yritystä 3/15 alkaen
Jopsu yk 7
Hirmu yk 7
Taateliini yk7
tiikeriLuukas tjot 5/15
PiPaNat yk 6
Puikula yk 6
MrsBee Yk 6,ensimmäinen,km 12/15
Helinäkeiju yritystä 7/15
Larppaaa yk5
Pätkis85 Yritystä 07/2015, kolmas toiveissa
Simpsakka yritystä 07/15
Esikko1 yritystä 8/15, toinen toiveissa
MaKa81 yritystä 8/15,yk 5
Nemira yritystä 8/15
Piia84 8/15 alkaen, kolmatta toivoen
Lauriina 8/15, kolmas toiveissa
Eliisa yritystä 8/15
Tuulia yritystä 8/15
Syksyinen yk6, toinen toiveissa
RouvaKettunen yk 5
Kärpänen yk4
Gatusa tjot yk 4
Kirppu^ yk 5
Vargynja tjotyk4
Ansaki yk 4
iijamariija tjot 09/15
Rbck yk3
Unajama Yk3
Mileim yritystä 11/15
iinaalisa yk 1, esikoinen toiveissa kkm jälkeen, yritystä 11/15
Niemja tjot 12/15
Mauste yk1
Milttis yk2
Tonttu92, esikoinen, tjot 6/2014, yritystä 1/2016
histam-iini- yk 2, esikoinen toiveissa
diabolicat
Hormiga
Enisa83 viides lapsi haaveissa, yritys alkaa huhtikuussa

PLUSSANNEET:

Nenna yk19 LA 08/16
Arwen yk6 LA 08/16
Jennyhannele yk5 LA 09/16
Mantunen yk 1 LA 09/16
Lilium yk 1 LA
Kärpänen yk 4 LA 09/16
Manteli90 yk2 LA 09/16
Sydänkäpynen yk3 LA 09/16
Minni Yk 9 LA 09/16
Maiskukka yk 11 La 09/16
Mrsc Yk10 LA 10/16
Toinenpikkuinenko, Yk 4, La 10/16
Carolyn, Yk 6, La 10/16
Simpsakka, n. yk6, La 10/16
Omppoloinen, yk3, LA 10/16
Mamma_88, yk6, LA 10/16
Emi00, yk12, LA 10/16
Norael yk5 LA 10/16
Henlady LA 10/16
Mileim, yk3, LA 11/16
Piipaa yritystä yk13 LA 11/16

Päivitin listaan oman yk:n ja lisäsin histam-iini-:n mukaan.

Tsemppiä kaikille piinalijoille (erityisesti muurahainen ja katjusha ;))

Aurinkoa päiväänne ihanat naiset!
Syksyinen kp7/24-27, yk 6

Hei kaikki pitkästä aikaa.

Olen täällä silloin tällöin käynyt kurkkimassa..
Pahoittelut aluksi kaikille joille täti on saapunut kylään. Pätkis85 olipas pitkä kierto.
Onnittelut plussanneille niitäkin näyttää olevan jo pitkä lista :)
Niin ja tervetuloa kaikille uusille :smiley-angelic003

Oma napailua: menkkoja täällä kovasti odottelen alkavaksi. Meillähän oli se yksi keskeytetty pupuilu tässä kierrossa... En tietenkään usko onnistumiseen, mutta tädin kyllä pitäisi tulla ihan kohta kylään, enkä ole yhtään malttamaton, testit pysyy kaapissa koska tässä nyt vaan hormonit heittää ja voi kierto pitkittyä ihan vaan siitä syystä.

Ihanaa kun on jo maaliskuu ja kuukauden päästä alkaa sitten ihan oikea yritys :)

Oikein hyvää viikonloppua kaikille:dance008

T. Enisa kp 25/27

Täällä jää tosetusti ovulaatio tässä kierrossa tulematta. Saa nähdä kuinka pitkäksi venyy kierto. Aika mitäänsanomaton olo kaikenkaikkiaan. Miksi tämän pcon pittää olla näin hankala että joka kiertoon pitäs lääkkeitä vaan lisätä ja lisätä :/

Onpa kyllä inhottava kun jää ovis tulematta! Pahoittelut! :(
Ketkäs täällä ovat nyt seuraavaksi testailemassa? Itse aattelin jättää raskaustestit tässä kierrossa kauppaan ainakin siihen asti että täti on reilusti jo myöhässä, kun oon niin kyllästyny näkemään sitä negaa mut ois kyllä kiva nähä muiden positiivisiä testejä! :)

Takaisin