Raskaaksi 2015

onnea plussanneille! :) toivottavasti moni pääsee plussa-aaltoon mukaan, ja toivottavasti itsekkin jossain vaiheessa.

:smiley-bounce016

Onnea kaikille plussanneille :Heartbigred

Mun sydän suli täysin kun käytiin miehen siskolla ja systerihän laitto heti pikkupojan miehen syliin... mää en vaan kestä!!!!

Jos pitäs nyt arvioida:dance018 vauvakuumetta asteikolla 1-100 niin nyt ei paljon asteikot riitä.. Jatkan täällä leijailua ja aloitan taas parin pikkusukkia.

Täällä on niin kova vauhti että hitaampi ei mukana pysy :) Päivittäin kyllä luen tehdä jutut mutta kommentointi jäänyt vähemmälle.

Milttikselle ja Beislalle; kiitos kun rohkenitte kertoa enemmän taustoistanne :) Lapselle on tärkeintä rakastavat vanhemmat/vanhempi, sukupuolesta riippumatta.

Ja uusi plussa-aalto on lähtenyt liikkeelle, onnea Dumbo ja Mommyme :)

Muokattu viimeksi:
jamberry, mulla kävi yhdessä kierrossa juuri noin, että viivat lähtivät vahvistumaan, mutta eivät ovisplussaksi asti, ennen kuin taas haalistuivat. Ovis yritti siis tulla, mutta siirtyikin viikolla ja kierrosta tuli normaalia pidempi. Onko sulla mitään ovikseen liittyviä oireita, joiden avulla voisit ajankohtaa yrittää tunnistaa? Toivotaan, että ei ole kyseessä sulla anovulatorinen kierto :)

Hei hirveesti onnea plussanneille :) jospa se plussa pärähtäs vielä täälläki kuhan nyt saadaan eka täti ajetuksi pois ja ovis tulemaan.
ja kaikille muillekkin.

Tää kyseinen täti on kyllä kaikessa outoudessaan myös kipeämpi kuin tavallista. Viimeyönä ei meinannut kivulta saada edes unta eikä särkylääkkeet auta. Jospa se nyt edes loppuisi oikeaan aikaan.

Jemberry, en osaa sanoa noista testeistä. Ootko käyttänyt niitä ennenkin, millainen viiva on ollut oviksen aikana? Mä olin kyllä paiseessa tässä kierrossa, kun ennen ovisplussaa testi haaleni kolmeksi päiväksi, mitä ei oo ennen tehnyt. Epäilen että mulla oli sittenin liian laimeat näytteet, vaikka melko lailla ohjeen mukaan tein. Ennen olin vaan testannut paljon lyhyemmällä (parin tunnin) pidätyksellä. Voiko kyse olla sellasesta, tai testiajasta? Mihin aikaan päivästä testaat? Hankalaa varmasti epäsäännöllisten kiertojen kanssa yrittää arvioida, milloin ovis tulee.

Mä nyt aloin miettimään että tuliko se mun ovis viimekierrossa sitten koskaan kun tikut näytti tuommoisia samalaisia viivo ja kuin Jemberryllä sen 4-5 päivää ja sitten alkoin haavistua ja katosi kokonaan about 6 päivän jälkeen. Minun mielestä aika pitkän aikaa väittäisi tikut siis oviksen kestävän.

hienoa naiset, täällähän alkaa taas plussaushenki nousta! Jee! :-)
Täällä maataan osastolla tipassa. Kotiin ei ole tänään pääsemistä. Päivä on vedetty maximi annokset cytoja, vielä istukkaa sisällä :(
Pieni rääpäle putkahti maailmaan jo yhden aikaan ja toimitettiin sairaalan yhteistuhkaukseen. Aamulla edessä uusi kierros cytoja tai kaavinta. En tiedä kumpaa pyydän, sanoivat että saa toivoa...? Jos jollain kokemusta tai mielipidettä niin "kuuntelen" mieluusti. Mul on niin nälkä, että syön Ton pyörätuolin kohta!!!!

Paljon onnea plussanneille!! :Heartbigred

Toivottavasti itekkin pääsee tähän plussa-aaltoon! Tänään dpo 6 ja ens torstaille odotan menkkoja (jotka jää pois, eikös?! :D ) Edellisten kipuaaltojen jälkeen on ollu normaalia juilintaa ja pientä selkäsärkyä. Mutta oudointa tässä kierrossa on ollu nännit, jotka oli oviksen aikaan hellät ja nyt taas!:rolleyes: Sitä ei oo ollu aiemmin.

Ja mitä tuohon flunssaan ennen tärppiä tulee, niin esikoisesta olin myös flunssassa just ennen plussaamista! Joten optimistisia ajatuksia lähetän flunssaisille! ;) :D

Tikku, jaksamisia sinne! Yhtään en osaa ottaa kantaa, mut älä syö pyörätuolia, suolisto ei tykkää siitä. :) *halaus*

Voi tikku :sad001 Jaksamista sinne! Saitko mitään tarkempaa selitystä niille lääkärin kommenteille? :hug013

Hei vaan taas Johanna.. ! :greet025 Täällä ollaan enemmän ja vähemmän aktiivisesti. Toivottavasti tämä ei mene samanlaiseksi hulluudeksi kuin aiemmin...:laughing021 Mikäs vaihe piinapäivistä siellä on menossa? :happy112

Plussatuulia kaikille piinalijoille!

Hampaaton, eikös herkät nännit kierron lopussa ole usein OIRE..? :wink Mulla on aina oviksen aikaan/jälkeen nännit arat mutta ei ikinä kierron lopussa. Sen sijaan piinapäivien aikaan tissit on aina turvonneet ja helkkarin kipeät (kunnon Andersonit), että siitä en ikinä voi mitään päätellä :shifty:. Milloin testaat? :woot:

Ps. Tein äsken elämäni ensimmäiset geelikynnet (ihan vaan lakatut, ei koristeluita tai tippejä) ja tuli kyllä kivat. :joyful:

Takaisin