Lucky, no olipas siellä ohjeet.. toki täälläkin käskettiin tasaisesti syömään ja nimenomaan leipää, vaikka hiilarithan sitä nostaa. Mä jätin leivät melkein kokonaan, ruisleipää vaan söin palan-kaksi päivässä ja söin sitten tosi paljon tuunattua rahkaa. Mä oon marjojen suurkuluttaja, mut vaan itsekerättyjen/äitin keräämien joten niitä ja sit mysliä johon lisäsin pilkottua superfoodia(erilaisia marjoja,siemeniaä,pähkinöitä yms) ja leseitä.
Samaa mössöä syön nyt edelleen kun koitan raskauskiloja tiputella :) n.19kg tuli ja 7 ois jällä nyt 11kk jälkeen... Kiva ois ollu saada paino pois ennen seuraavaa raskautta, kahotaan kuinka käy. Jos pian tärppää ni sit ei tietenkään onnistu.
Paha varsinaisesti lahduttaa,kun vauva imetän ja nälkä on ihan tosi usein.
Mulla ei muuten ylitkysiä juurikaan tullu, eli tuolla ruokavaliolla pärjäsin hyvin.
Dumbo, kyllä mäkin testissä hailuraisen viivan nään! Tulikohan se sen 10 min sisään sitten, toivotaan! :)
Tee ihmeessä digitesti huomen aamusta vaikka ni saat varman vastausken :)
Mie kiroon luo liuskat alimpaan ##¤¤&%%&## hirveetä arvailua aina :D
Ite en niitä käytä ollenkaan. Mä taidan taas hakea sittarista sen tavan testin ja sit kun sellaseen joskus plussa tulee, niin viikkonäytöllisellä digillä vielä varmistus :)
Mut arvatkaas mitä.. tää on ihan täpinöissään täällä! Mies vähän lupaili et veis meiät keväällä etelään! Aamulla katottiin jo mahdolliset lennot ja majotus fuengirolasta huhtikuulle:)
Mikään ei oo varmaa ennenkun kaikki on maksettu, mut mä oon ihan onneissani täällä :)
edit:kp 29/? (26-40)