Raskaaksi 2015

En kyl osaa uskoa mitään vielä ennenko useampaan testiin tulee kunnon viivat :D Ja tänään piti juhlia mun valmistumista kavereiden kans :s

Nopeasti kahlasin viestit..

Huh, on teillä rankkoja raskaus- ja synnytyskertomuksia. Saa nähdä miten itselle sitten joskus käy...

Milttis, mulla varmaan viiniä tulee ikävä. Pidän kyllä paljon graavikalasta, mutta tosi harvoin sitä muutenkaan saan, niin sitä ei ehkä niin huomaa. Juustoista pidän, myös pehmeistä, mutta enemmän kovista. Sushikin on herkkua, mutta pidän tosi paljon myös kasvissushista, niin ehkä sitä voi pari kertaa nauttia.

Mommymen kysymykseen, mä oon 30 ja puoliso 27, esikoista yritetään.

Tikku, voimia sulle.

Muurahaiselle tsemppiä piinailuun! Täällä sama tilanne, tosin mulla vasta sitä seuraavalla viikolla testaus.

Kiitos ihanaiset tsempeistä! Niitä tarvitaan. Alkoi jo ekoilla cytoilla supistelemaan!

Dumbolla näkyy plussa! Onnea! Nyt vaan sit juhlimaan vähän iisimmin valmistumista ja plussaa :-)

Kiitos Mimmu selvityksestä, siis tuosta "kahden kierron odottamisesta", jos Se tosiaan on vaan sen takia että on helpompi laskea seuraava la.
Kysäisen kyllä asiaa vielä kohta, samoin sitä "sulla on paljon rakkuloita-juttua"..

Täällä ikää huhtikuussa 30v, miehellä sitä onkin reilusti enemmän :-)

Oho, kirjotin viestiä niin kauan, että joku oli ehtinyt plussata välissä! :biggrin Mulle ei mitään viivalaseja ole suotu, ja mäkin nään siinä jotain. Varovaiset onnittelut, Dumbo!

Muok. Piti sanoa, Tikku, ihme että lääkäri vaan sanoo jotain tollasta rakkuloista eikä edes selitä! Ei kai nyt maallikon kuulu tosta tietää pitääkö huolestua.

Niin minustakin punertavalta näyttää. En sitte tiä kun pikaseen tein testin ei näkyny ko yks viiva ja reilun vartin päästä tulin takas niin näky toi et onko luotettava :o

Dumbolla: viiva. Onnea! Oliko noissa testeissä aika mikä. Olikohan 15 min?

Tuosta ruoka jutusta viel et. Itse söin kyllä laivan buffetissa pienen palan niitäkin kiellettyjä joita kovasti teki mieli. Hullua ottaa riski, mutta tää elämä muutenki on riski. Haukea olin yrittänyt saada koko edellisen kesän ja sit se oliki kiellettyä. just ku olin raskaana se sit siskon tytön virveliin tarttu ja se paistettiin. Pakko oli saada maistaa sitä iiihan vähän kypsimmästä kohtaa koska muuten olis tullut itku ja voi video että se oli hyvää! :D

Juustot on hyviä... aura juustosta en enää niin tykkää mutta ennen mätin sitä menemään ihan tuosta vaan. Nykyään on valkohome juusto ja erilaiset kovat juustot :)

Onnea tosiaan Dumbo! Kyllähän siinä viiva selvästi näkyy :)

Mä täällä taustailen kun ovista oottelen ja tyhmä aika kierrosta. Mutta ens viikolla pääsee sit jo kuumeilemaan :D

Mulla vaikeinta on varmasti olla ilman pakastemarjoja. Oon syönyt niitä ihan huoletta vaikka kuinka kauan kuumentamattakin eikä oo ikinä tullu mitään oireita. Mitä laitan puuroon/rahkaan/smoothieihin jos ei voi marjoja syödä! No, toivottavasti pian tulee tällanen ongelma :D

Ihanaa plussa-aaltoa meille!!

Mäkin täällä taas tänään aamulla tihrustelin tikkua, vaikka tiedän, ettei siihen sitä toista viivaa tässä kierrossa ole tulossa...

Pakko minunkin on kommentoida tuohon vanhemmuus asiaan, että mun mielestä kaikista tärkeintä on lapselle se, että hän saa rakkautta ja turvaa elämässään. Itse olen töissä lasten parissa ja olen nähnyt monenlaisia perheitä ja en todellakaan väheksy niitä äitejä, jotka ovat joko ihan yksinhuoltajia tai seurustelevat naisen kanssa. Eipähän aina tuo yleisin äiti ja isä yhdistelmäkään toimi, sillä eihän se takaa automaattisesti, että lapsi saa hyvän elämän. Minusta jokainen saa tehdä elämässään ne omat päätökset eli rakastaa ketä itse haluaa ja perustaa perheen sellaisen ihmisen kanssa, kun haluaa. :)

Muokattu viimeksi:
Lucky, no olipas siellä ohjeet.. toki täälläkin käskettiin tasaisesti syömään ja nimenomaan leipää, vaikka hiilarithan sitä nostaa. Mä jätin leivät melkein kokonaan, ruisleipää vaan söin palan-kaksi päivässä ja söin sitten tosi paljon tuunattua rahkaa. Mä oon marjojen suurkuluttaja, mut vaan itsekerättyjen/äitin keräämien joten niitä ja sit mysliä johon lisäsin pilkottua superfoodia(erilaisia marjoja,siemeniaä,pähkinöitä yms) ja leseitä.
Samaa mössöä syön nyt edelleen kun koitan raskauskiloja tiputella :) n.19kg tuli ja 7 ois jällä nyt 11kk jälkeen... Kiva ois ollu saada paino pois ennen seuraavaa raskautta, kahotaan kuinka käy. Jos pian tärppää ni sit ei tietenkään onnistu.
Paha varsinaisesti lahduttaa,kun vauva imetän ja nälkä on ihan tosi usein.
Mulla ei muuten ylitkysiä juurikaan tullu, eli tuolla ruokavaliolla pärjäsin hyvin.

Dumbo, kyllä mäkin testissä hailuraisen viivan nään! Tulikohan se sen 10 min sisään sitten, toivotaan! :)
Tee ihmeessä digitesti huomen aamusta vaikka ni saat varman vastausken :)

Mie kiroon luo liuskat alimpaan ##¤¤&%%&## hirveetä arvailua aina :D
Ite en niitä käytä ollenkaan. Mä taidan taas hakea sittarista sen tavan testin ja sit kun sellaseen joskus plussa tulee, niin viikkonäytöllisellä digillä vielä varmistus :)

Mut arvatkaas mitä.. tää on ihan täpinöissään täällä! Mies vähän lupaili et veis meiät keväällä etelään! Aamulla katottiin jo mahdolliset lennot ja majotus fuengirolasta huhtikuulle:)
Mikään ei oo varmaa ennenkun kaikki on maksettu, mut mä oon ihan onneissani täällä :)
edit:kp 29/? (26-40)

Muokattu viimeksi:
Tikku hirveesti tsemppiä sulle tähän päivään!
Ja niin eihän nuo nyt ihan niin perus raskaudet ja synnytykset oo ollu. Kuopuksen jälkeen lääkäri kielsi 2 vuodeksi mun oman terveyteni ja vauvaakin ajatellen raskautumisen koska kroppa on ollut kuulemma todella kovilla. Sanottiin että sen jälkeen hommaa vaikka 2 lisää :)

Azalea meillähän on ihan hirveesti yhteistä :)

Dumbo näkisin kyllä tossa viivan mutta ei oo kokemusta noista testeistä millon se pitää lukea :)

Mun piti testata vasta maanantaina mutta tälläisenä hätähousuna en malttanut odottaa mutta ei näköjään tarvinnutkaan!! :love017:love017:love017
onhan tuo haalea mutta niin mulla on ollu ekoistakin kun oon aikasin testannu :love017:love017:love017

Liitteet

• IMG_20150117_113726.jpg
    IMG_20150117_113726.jpg
    938.7 KB · Katsottu: 167
Takaisin