Tikku,mulle annettiin cytot kotio mukaan eli hoidin tyhjennyksen kotona miehen tuella. Esikoinen laitettiin mummilaan ja kamalaahan se oli kyllä.. Ihan kamalaa ja kivuliasta.
Ei mulla es tarkistettu mitenkään et onnistuiko hyvin,mut kai se ok oli kun pian olin uudelleen raskaana ja tässä tissillä sen tulos tuhisee :)
Mua ihmetyttää oma kroppa nyt. Varmankin ite aiheutettua kun liikaa on vauvajutut mielessä, mutta mutta.
Oltiin tänään autossa kun mahassa tuntu pientä menkkamaista kipua,arvelin siis et nyt ne alkaa. Mulla ei oo tapana tuhrutella ollenkaan,eli kun alkaa niin tosi pian vuotaa kunnolla. Mut nyt tää ei lisäänny mihinkään! Paperiinkaan ei oo tullu mitään enää illalla. Eli pari kertaa iltapäivästä tuli ihan vähän tuhrua ja sit ei mitää. Hmph. Viimeks mulla tuhrutteli muutamaa päivää ennen plussaa kuopuksesta,joten arvannette sekavat fiilikset. Yrityksenhän piti alkaa ens kuussa,mut yks lipsahus kävi viime oviksen tienoilla/sitä ennen.
Varmaan mietin ihan turhia ja ite tän vaan aiheutan,eiköhän se täti saavu yön tai huomisen aikana ja päästään ekaan yrityskiertoon :)