Raskaaksi 2015

Mulla oli viime keväänä sellainen kemiallinen raskaus. Kerkesin plussata ja iloita ja sitte se loppui jo siinä viidennellä viikolla. Nyt on kyllä silti pelko että jos taas käy samoin :/
mutta toivotaan parasta pelätään pahinta

Onnea plussista ainakin Dumbolle ja Mommyme:lle!! :hello2

Tää mun ei varmaan ihan vielä oo ovisplussa? Vahvempi kuitenkin kuin aikaisemmat viivat tällä viikolla...

Liitteet

• WP_20150117_003.jpg
    WP_20150117_003.jpg
    177.1 KB · Katsottu: 138
Mommyme ja Dumbo onnea! molemmilla näin heti viivat puhelimen pikkukuvastakin! :)

Starlingilla alkaa olla tärppi päivät käsillä! Toivon sinullekin jo niin plussaa! :) + + +

Onnea Dumbo ja Mommyme! Molemmilla selkeät viivat :talk017
Meinaatteko digillä tarkistaa viikkoja?

Muokattu viimeksi:
Mä en uskalla uskoa tota plussaksi vielä pitäs päästä kauppaan testiä ostaan mutta esikoinen päikkäreillä ja ääh..

mä otin tuon testin hätäseen eli n.30sek tekemisen jälkeen mutta viiva vahvistui oikein selväksi joten ei jääny kyllä epäilykselle sijaa :love017
Omalla kohdallani en näe tarpeelliseksi digitestiä kun kiertoni on niin säännöllinen ja tunnen ovikseni aina joten olen aikalailla 100% varma että nyt on 4+0 :)

Paljon onnea, Mommyme!

Starling, kyllä ovis on varmaan käsillä parin päivän sisään jos noin on jo vahvistunut.

Käskin isännän tuua kaupassa käydessään jtn testejä niin tietty liuskoja oli vaan ollu.. Joku hentonen viiva tässäkin näkyy.. Pakko vaan oli uusia ni tietää pysyä alkoholittomissa :) Eiilen tosiaan valmistuin koulusta niin oli tarkotus lähtä tänää juhlimaan ku ei oo ollu ees yhtään fiilis että voisin olla raskaana :)

Liitteet

• 1421494497773.jpg
    1421494497773.jpg
    21.4 KB · Katsottu: 155
Dumbo, kyllä tossakin ihan selkeä viiva näkyy eli kyllä siellä raskaana ollaan! :D ;) Mitä sanot kavereille juomattomuudesta, jos kysyvät?

Sent from my GT-S5360 using Vau Foorumi mobile app

Takaisin