Raskaaksi 2015

Niin ja vielä sellainen kiinnostaa, että onko teillä, erityisesti plussanneilla, jotain poppakonsteja oviksen aikaisessa tallettelussa, tyyliin odotatte sen jälkeen pää alaspäin puoli tuntia, jotta siimahännät pääsee perille tai jotain vastaavaa? :D Entä voiko liukkarista (perus rasva) olla jotain haittaa?

Norael: Mä oon tilannut raskauskeijusta one steppejä. On edullisia ja ajaa asiansa kyllä. Sieltä saa myös digejä ja puikkotestejä. :)

Norael: Mulla ollut tapana makoilla se 10-20min. Vaihtelevasti jalat seinää vasten ja ihan maaten vaan. Ihan vaan oman mielenrauhan vuoksi, ettei tuu sitten loppukuusta negan kohdattua jossiteltua, että olispa pitänyt.. :D

Norael, mä kans oon tilaillu raskauskeijusta. Cb digit on helppoi ku ei tarvi viivoi tulkita mutta kalliita ne on. En oo plussannu mutta oon lukenu että siittiöiltä menee n. 30 min matkaan perille asti niin oon makaillut seljällään sen aikaa... en tiiä onko siitä niin hyötyä :D

Tällaisen löysin netin ihmeellisestä maailmasta :D Ei muuta kuin ensi kierrossa kaikki keinot käyttöön..!

Muita keinoja, joilla raskaaksi tulemisen mahdollisuuksia voi yrittää kasvattaa, ovat muun muassa:
- Mies pidättäytyy seksistä 2-3 päivää ennen naisen hedelmällisintä ajankohtaa (vaikuttaa siemennesteen määrään)
- Yhdynnässä ei käytetä synteettisiä liukasteaineita, sillä ne saattavat heikentää siittiöiden liikkuvuutta
- Nainen saavuttaa orgasmin vähän ennen miestä tai saman aikaa kuin mies
- Naisen aito seksuaalinen kiihottuneisuus sekä rentoutuneisuus vaikuttavat siihen, kuinka hyvin siittiöt pärjäävät kohdunlimassa

Arwen: onhan tuo jo plussa :D
Varovaiset onnittelut!

Noista miehistä sen verran että arvuuttelin ukolla teidän tekemiä ja laittamia kuvia tonne joissa oli haamua vahvempana ja hailumpana ja vahvoja plussia. Ni ainoot jotka se muka näki 2 viivaisina oli saman vahvuiset plussat. Sit ku näytin sille mun dpo 8,9,10, 12 ja 14 tekemät testit ni tajus mikä siinä on se juttu noissa testeissä. Viiva vahvistuu ja seki haamu voi tarkoittaa plussaa. :D ei nää ukot ymmärrä ku vasta sitten ku niille takoo rautalangasta asian.

Lucky87: Mun miehelle piti kans vääntää plussakierrossa rautalangasta, että miksi testailen 2pvn välein jne jne :D Hänellekkin tuli tämä -Ahaaaaa elämys :)

NuuNuu: mites käy sun jumppa ohjauksen jos onki pullat uunissa :D mä oonki miettiny et mitä mä enää salilla voin tehdä ettei tuu painetta alavatsalle

Mä oon just ton takia alkanut jo vähentää kuntosalia. Ite oon nyt käyny pilateksessa ja joogassa :) Lisäks pari lenkkiä viikkoon, niin pysyy kroppa kunnossa. Uinti myös tosi tehokasta ja raskausaikana varsinkin selälle hyväksi.

Niin ja vielä sellainen kiinnostaa, että onko teillä, erityisesti plussanneilla, jotain poppakonsteja oviksen aikaisessa tallettelussa, tyyliin odotatte sen jälkeen pää alaspäin puoli tuntia, jotta siimahännät pääsee perille tai jotain vastaavaa? :D Entä voiko liukkarista (perus rasva) olla jotain haittaa?
Pre-seed liukkari (ei tapa siittiöitä) ja koivet ylös 30min :D ja senkään jälkeen ei pesulle pariin tuntiin (ällöttävää eikö?) :D

Meillä meni plussakierrossa niin, että yhdyntä oli vain dpo -2 ja ihan normaalisti kävin pesulla heti sen jälkeen. Varmaan oisin seuraavassa kierrossa alkanut suunnitella tarkemmin "riittäviä" talletteluja ja jalkojen ylhäällä pitämistä, mutta ei tarvinnutkaan, ihme kyllä :). Meillä siis tärppäsi ekalla yrityksellä.

Plussatuulia toivottelen vielä loppuvuodeksi +++++++++!!

Mä oon nyt syksyn käynyt core-tunneilla ja ajattelin ensi viikolla ilmoittautua myös kevään tunneille.. Jos nyt niin kävis että tässä pian raskautuis niin kai siellä silti vois ainakin joitain liikkeitä tehdä..? Vai mitä ootte mieltä?

Mulle neuvolassa(ennen kkm) sanottiin että salilla ym voi käydä niin kuin haluaa/jaksaa, ainoa sääntö oli ettei suoriavatsalihaksia saanut tehdä jonkun rv12? jälkeen. Ja että sykkeen pitää pysyä maltillisena.

Eikä Norael! Mulla ihan sama juttu, heh. Viikonlopputestauslupauksista huolimatta testasin tänään aamulla ja pelkkää tyhjyyttähän siellä kakkosviivan kohdalla oli. Ja lisäksi lähestyvät menkat alkoivat ilmoittelemaam itsestään. Tiesin jo ennen testausta, että nega on tulossa, mutta halusin vaan päästä ees kerran testaamaan ennen tätiä, kun vielä joku pienenpieni toivon kipinä oli. Säälittävää, I know..

Voi vitsit Syksyinen, samassa veneessä ollaan :D mulla ihan sama, pakko oli testata ja pieni toivonkipinä vielä oli kunnes sammui heti tyhjän viivanpaikan nähtyäni. Jotain siis meni pieleen, koska ovuloin kyllä. Ilmeisesti pupuilu jäi liian myöhäiseksi. Tikutitko oviksen? Ensi kierrossa me onnistutaan, varmistetaan oviksen ajankohta ja talletteluja sitten ennen ja jälkeen :) ja muutenkin kaikki keinot käyttöön ;)

Norael ja Syksyinen, mä niin ymmärrän ton halun testata vaikka kuin pää sanois että nega tulee niin sydän haluaa toivoa parasta.. Tsemppiä uuteen kiertoon ja pahoittelut negoista. :) Tavataan tuolla "Raskaaksi 2016" -puolella jahka jouluviikolla testaan itsekin sen negan :grin

Norael, kiitos. Oon vaan tosi skeptinen. Ei tunnu siltä että oisin raskaana ja en osaa kuvitella että niin iso asia ei tuntuisi miltään. Viime kierrossa mulla oli paaaljon vahvemmat oireet, mutta silloin mun "raskaus" osoittautui keltarauhasen temppuiluksi :hilarious:

Takaisin