Raskaaksi 2015

Pipanat: JEE! plussssapuhallus, meille molemmille. Tietenkin muillekkin samassa veneessä mateleville ! :)
Tulipa hyvä mieli, huh! Onneks on tehty talletteluja ;) jos sitä vielä tänään kokeilisi, saisko ton toisen osapuolen lämpenemään! ;D

Jennyhannele DPO-1 :)

Mulla ei oo kauhean luottavainen olo kun ei ole päästy puuhailemaan kun dpo -5 ja dpo -1 ja huomenna. Vaikka tiedän et kertakin vois riittää niin on silti vähän :sorry: olo sen suhteen et nuo meillä riittäisi... Mut silti tiedän jännääväni! Plussaa kiertokamut Katjusha ja JennyHannele ja muutkin :thumright

Olisi kyllä todella toivottu joululahja! ;D Varmasti monelle muullekkin. Mulla pitäis menkat alkaa 25.12. Luulen että on pakko testailla jouluaatto aamuna, että tietää uskaltaako juoda terästettyä glögiä.... Ja mä rakastan punaviiniä jouluna!

Unohtu sanoa, että tänään annoin kaikki r-testit miehelle töihin säilöön... Joku kirjotteli et oli samoin tehnyt, niin otin vinkistä vaarin :D Kerroin myös, että ei tuo niitä kotiin ennenkun jää joululomalle 23.12. :)

Jennyhannele dpo-1 yk 5

Ihanaa! Paljon on tullut plussia! :)
Sais nopeasti mennä tämä aika, kp20 menossa ja niiiin haluais jo tietää onko tärpännyt. Tänä aamuna oli ihmeellinen ja aika kova kipu tuossa vasemmalla puolella, olisikohan se voinut olla se maaginen kiinnittyminen?

Onnea Piilo, Mrs. L ja Minni!!!!! mahtava plussa aalto:) ja onnea jennyhannele ja pipanat,onnea ovisplussasta!!!!! puhaltakaas tänne suuntaan myös niitä ovistuulia vaikka tää kierto taitaa olla menetetty peli... vielä kysyn että jos en nyt ovuloi kerran tässä kuussa ni tuleehan menkat silti?? ettei tarttis terolutia sen takia syödä,onneks sekin on jemmassa..

lucky87aikaisempaan vastauksena että en tiedä vielä miten säännöllinen kiertoni on, kun yksi kunnon luomukierto takana ja se oli 32pv kun ollut epäsäännöllisen kierron takia terolutit.

Helinäkeiju, mulla oli km:n jälkeen kaksi ovuloimatonta kiertoa, about 21 pv ja normi vuoto kummankin perään. Kolmannella kierrolla sitte ovisplussa kp 14, kp 26?, kp 14 ja nyt kp 14 (suunnilleen näin muistelisin)

Luin tekstejä kyynel silmässä, kun niin monta plussaa tuli vastaan, onnea kaikille plussanneille ♡

Pahoittelut tädin kohdanneille sekä negoille.

ON Tänne tuli täti tiistaina joten uuteen kiertoon (yk 5), joten siirryn raskaaksi 2016 ryhmään.

Tsempit loppukuusta testaaville ja tuhannesti plussia sinne ++++++++ :joyful:

Kiitos katjusha, vastauksesta, tämä helpotti :) jospa se täti tulisi ensi viikolla niin pääsee normaaliin kiertoon sitten taas yrittämään..

Onnea onnea Piilo, MrsL ja Minni! Huikeeta!

Tämä hätähousu testaili myös aamulla, vaikka on vasta kp27 ja dpo11. Nyt vähän jänskättää, että tapahtuuko täällä oikeasti jotain vai onko vain joku kemiallinen tms. Tissit kyllä olleet kipeät jo useamman päivän ja eilen iski pieni flunssa. Päivällä ollut kaikkia nippailuja. Testaan uudestaan viikonloppuna, jännää! :Heartpink

Liitteet

• image.jpg
    image.jpg
    109.5 KB · Katsottu: 212
Kiitos Moony! Miten sinä olet voinut, onko tullut oireita?:happy:

Tein testin sillä ajatuksella, että jos on puhdas nega, mietin kohta muita työkuvioita ja survon raskaustestit jonkun silmien väliin. Oli siis eilen vähän huono päivä töissä. :grin

jennyhannele Kiitos, sitä toivotaan. :Heartpink Paljon ennen yrittämisen alkua on ollut muutama kemiallinen, jospa nyt olisi toisin. Näytin testiä miehelle aamulla, joka kysyi heti, niin mitä mun pitäis tässä nähdä?:wink

Arwen84: Mullakin nyt kolme kemiallista takana. Suosittelen yrittääs olee rauhallisin mielin :) Ei se helppoa ole, mut helpottaa oloa jos jotain ikävää käykin.

ansaki Kuulostaa hyvältä, ei ollut malttia mulla, toivon sitä sulle.:wink

jennyhannele täytyy yrittää keskittyä muuhun. En ostanut uusia testejä sen takia etten testaisi huomenna, nyt vaikuttaa hyvältä strategialta. Tuntuu siltä, että jotain tässä kehossa on, mutta on myös sellainen "niin lähellä mutta niin kaukana" -olo. No ensin katsotaan uusi testi, sitten jännätään siitä eteenpäin jos siltä näyttää. :) Toivottavasti sun kemialliset on takanapäin!

Takaisin