Raskaaksi 2015

Arwen, kiitos kysymästä :) just sanoin miehelle etten kyllä ymmärrä että joku ei välttämättä tiedä/tunne olevansa raskaana. :D täällä jos jonkinmoista oiretta. Rinnat on kipeät ja kihelmöi, menkkamaista jomottelua ollut, välillä etovaa oloa, tänään ns. särkyä mikä heijastui tonne alamahaan/takapuolen päälle/reisiin, semmosta juilimista. Ja turvottaa. Ei siis mitään mahdotonta, mutta tällasia erikoisia :) vaikkei mukavia ookkaan niin toisaalta kun ei asiaa vielä meinaa uskoa niin joku muistuttaa siitä että jotain tuolla masussa tapahtuu :D

Meinasikohan miehesi ettei nähnyt testissä mitään vai ettei tiedä mitä siinä kuuluis näkyä :D niin mun mies vastasi mun tikun heilutteluun "en mä noista mitään ymmärrä", sitte selitin tasajalkaa hyppien ja lopuks kysyin heitänkö nyt roskiin niin tää vastas että et kai meinaa kusisia tikkuja säilyttääkkään :D

Testaile parin päivän päästä onko jo selkeempi viiva, mutta kyllä se tossa jo näkyy ;)

Varovaiset onnittelut Arwen :) ja kasapäin tarrasukkia sinne!

Ansaki, mennään aika samoissa täälläkin dpo 5.

On. Aamupäivällä oli alavatsalla särkyä, ei jomotusta ei nippailua vaan särkyä.. en tiiä mitä meinaa, toivon että hyvä merkki mutta en halua herätellä toiveita. Lisäksi mahassa kuplinut omituisesti... ehkä olen sit niin ilmava :D Välillä nippaillut munasarjojen kohdilta ja joskus viiltää nivusissa.. mutta veikkaan että kuvittelen kaikki "oireet". Pessimisti ei pety.

Kp 21, dpo 5

Onnea Arwen! :)

Täällä on monella lupaavia oireita ja jännät paikat, tsemppiä! :)

jennyhannele Sulla oli kyllä niin kirkuva ovisplussa, että nyt vaan hyödyntämään hyvät apajat. :wink

moony Sama meininki täällä, jouduin näyttämään miehelle ohjeesta että tämä on nyt se plussa ennen kuin uskoi.:grin Kiva, että siellä pieni muistutelee itsestään, vaikkakin vähän epämukavasti.

Kiitos sydänkäpynen, toivotaan parasta sinne ja tänne! :happy:

Kiitos sallahaa, mahtava aalto täällä meneillään, nyt vaan lisää hyviä uutisia jouluksi!

Tein tänään testit ku mietein mahtaako olla vielä hormoonia testille asti mutta olihan sitä.. Mahtaakohan viikon päästä jo näyttää negaa kun oli näin heikkona..
Niin ja 3+ on näyttänyt viimeksi digi kun sellaisen tein..

Toivottavasti me saadaan alkuvuodesta nähdä nää tulokset taas ja saatais sitten tulos syliin asti..

Toivottavasti kaikki plussanneet saavat tuloksen syliin eikä tarvittaisi kyyneleitä ♡♡♡♡

Liitteet

• 1449774854509.jpg
    1449774854509.jpg
    65.2 KB · Katsottu: 209
Maiskukka ♡ voimia, on varmasti raskasta aikaa. Toivottavasti saatte nyytin syliinne asti seuraavan kerran.

Wuhuu, plussa-tsunami senkun vyöryy eteenpäin! Paljon onnea MrsL, Piilo ja Minni! Niin ja kyllä Arweninkin testissä on mun silmiin selvä plussa, tarrat ja liimat myös siihen suuntaan!

Tsemppiä kaikille tasapuolisesti piinailuun eri vaiheisiin ja onnellista ovisaikaa sitä juuri viettäville ;)

Osanotto ja isot pahoittelut Maiskukka! Ja Kirppu, niin surullista.

Törkeitä napailua pitkät rimpsut. Kp30/33-38, Turvotus pahenee jos mahdollista. Tänään tullut useasti kovempia vihjailuja nivuksiin ja alavatsalle ja repäiskipuja eilen illlalla ja tänään niin et tuli nopeasta lähdöstä totaalistoppi hetkeksi. Jumppaa pitäessä vatsamakuulla selänojennusta ohjatessa tuntui myös oikein kova vihlaisu vasemmalla alavatsalla, samassa kohtaa kuin repäisykivut. Tänään alkanut myös tuntua painetta vatsalla ihan alhaalla keskellä. Toiveet alkaa herätä! Meneillään siis virallinen yk3. kahden edellisen kierron päätteeksi olen muka oireita löytänyt niin paljon, että oon kuvitellu ihan yhtä lailla olevani pulla uunissa vaikkei niin ollut. Ei siis innostuta vielä liikoja. Vaikeahan sitä on olla pohtimatta silti kun kroppaa koko ajan kuulostelee ;)

Mulle tuli nyt ihan hirveet himot testata, nyt vasta kp20 ja dpo8 eli ei kannata varmaan ainakaan nyt illalla testata :) Jos lauantaihin asti malttais mielensä, mää niin haluisin tähän hyökyaaltoon mukaan! Mut oon myös vähän pessimistinen, koska vasen rinta on nyt kipeytynyt mulle tyypilliseen tapaan ennen menkkojen alkua, plaah!! No pitää nyt toivoa, että lämmöt pysyis ylhäällä, eikä se täti kurvaa kuitenkaan paikalle kun aikaisintaan tiistaina.

Arwen onnea ja tarrasukkia! :):Heartpink

Onnea ja lykkyätykö myös ovisplussanneet ! Nyt odotellaan positiivisia raskaustestejä sitten :wink:)

Maiskukka uudelleen toivotan teille kaikkea hyvää ja paljon jaksamista, toivon kovasti että saatte pysyvän plussan ja vaavin syliin pian :Heartpink

Pahoittelut kirppu<3

Lipstikka mulla testailut kanssa just ennen joulua jos ei täti ehdi paikalle ;)

Nenna ihanaa että pääsitte todistaa lääkärin tuomion vääräksi! Ihanaa odotusaikaa sinne<3

Piilo onnea! Ja tarrasukkia mukaan!

Mrs L onnea! Tarrasukkia mukaan sinnekin!

Minni onnea! Paljon tarrasukkia mukaan!

Onpa ihana plussa aalto<3

Maiskukka paljon voimia sinne<3

Arwen on siinä viiva! Onnea ja tarrasukkia matkaan!

On. Muo pelottaa toivoa yhtään mitään kun on niitä pettymyksiä ollut kaikki yk:t. Mutta no ainoa oire oli eilen illalla sellanen vatsakipu vasemmalla ja tuntu silleen syvemmällä kun yleensä jos yhtään osaan selittää! Mut ei kai tässä voi kun toivoa parasta joululahjaa ikinä<3
Täällä siis täti oletettu tulevan paikalle 21.12 :D

Jopsu kp 16/25-28 dpo 4 yk 6

Onnea Piilo, Minni ja Mrs L plussista! n__n Arwenille kanssa varovaiset onnittelut.

Helinäkeiju, toivoa ei ole vielä menetetty. Mä sain plussan kierrosta, jossa LA:n perusteella oli ovis viikon myöhässä. Eli hyvin voi menkat siirtyä niin että luteaalivaihe on riittävä ja muutenkin hormonit toimia. :>

No niin tänä aamuna digiin tuli se ovishymynaama :):) (ajattelin vielä että tää saa olla viimenen tässä kierrossa kun testaan)

Testin tein aamupissasta,mut kun sain siihen hymynaaman niin kait tulos on nyt oikein,Clearbluen ohjeissahan ei kielletä aamuvirtsasta tekoa ja eikös siinä aamupissassa oo vaan se että voi olla laimentunut niin ettei näkyisi?? mut siis plussa tuli..

ovis tuli siis 5pv normaalia myöhemmin, tosin kiertonihan ei ole kunnolla vielä tasoittunutkaan.. toivotan nyt parasta,eilen illalla talleteltiin kun mieskin alkaa olla tervehtynyt. Isoja odotuksia en tähän kiertoon laita mutta ainahan kannattaa tietty yrittää :)

Helinäkeiju kp 25/ 32?? dpo-1

Helinäkeiju: mäkin sain eilen mun ovisplussan aamupissasta :) tarkistin iltapäivällä ja vielä komeempi plussa oli. Eiköhän se oo ihan sitä itseään ;) Eikun hyödyntämään!

Helinäkeiju, cb:n testit neuvotaan tekemään juurikin aamun ensimmäisestä pissasta siihen saakka kun saa vilkku hymynaaman. Sen jälkeen voi tehdä useamminkin päivässä.

Onnea ovisplussista!! :) ja tietenkin ihan niistä kunnon plussista vielä, fiilistelen kaikkia plussan saaneita <3

Minä menin sitten tänä aamuna testaamaan vaikka ensin ajattelin vaan odottaa tätiä. No puhdas negahan sieltä sitten tuli, joten kohti seuraavaa kiertoa! Tädin pitäisi tulla nyt viikonloppuna ja olen varma, että tuleekin. Kyllä olisi edes haamujen haamu pitänyt tulla tähän jos raskaana olisin. Ja tämän jälkeen en luota enää yhteenkään oireeseen :D ensi kierrossa myös tikutan ekaa kertaa ovikseni. Suositelkaa mistä ja mitä tikkuja kannattais tilata?

Takaisin