Raskaaksi 2015

Tervetuloa lipstikka! :) Miten pitkä kierto sulla on? Ovulaatio yleensä puolessa välissä. Itellä ovis heittelee ja rupeen tikuttaa jo viimeistään kp 10 (kierronpäivä) välillä jo kp8. Viimeksi sain tasavahvuset viivat jo kp10 ja sain seuraavalle päivälle inseminaatio ajan. Siellä ultrattiin ja selvis että munarakkula oli jo puhjennut ja oli siis jo kiire hedelmöitykselle. Kun se munasoluhan elää vain hetken. Aloita siis testaaminen ajoissa ja heti kun plussa tulee niin voit lopettaa :) Kannatta talletella kyllä ennen ovistakin jos mahdollista (meillä ei tietenkää oo kun vaan yksi inssi per kk) siittiöthän elää pidempään! Toivottavasti tästä oli apua! :) Plussatuulia!

Viima onko runsastakin? Pikkuvuotoahan saattaa tulla pitkin raskautta, toisilla on kuukatisetkin! Älä vielä huolestu! :) Miten menee muuten?

Ei ole runsasta, eikä kipuja ole. Tuli about 20-50cnt kolikon kokoinen läikkä paperiin ruskeaa vuotoa. Ennen sitä tuli paperiin vaaleanpunaista vuotoa

Vuotoa ei ainakaan äsken tullut, kun vessassa kävin. Muuten kuuluu hyvää:)
Pää on ollut aamusta asti kipeä, mutta minkäs teet. :shifty:

Taikatuuli74: mukava kuulla sinusta vaikka uutiset esim. Tyttärestäsi ei ollut hyviä. Toivotaan että lääkitys saadaan venkslattua niin että oireet helpottaa. Voimia sinne!

Katjusha: pahoittelut huonoista uutisista.

Viima suosittelen huomenna soittamaan neuvolaan. Saattaa olla tulehdus joka tekee vuotoa. Ruskea vuoto on vanhaa verta. Itselläni tuli alussa myös hieman tuoretta verta ja vanhaa verta, mutta kyse oli pienestä haavasta limakalvoilla eli ei mitään vaarallista. Oletko harrastanut seksiä? Seksinkin jälkeen voi tulla hieman verta, kun lantionseudulla olevat limakalvit ovat herkemmät.

Mut soita sinne neuvolaan ja pyydä päästä tutkimukseen missä tuo vuoto selvitettäisiin. Voi tosiaan olla tulehduksesta kyse, joka on hoidettavissa antibiootilla. Myös hiivatulehdus voi tehdä ruskeaa vuotoa.

Viima, "onneksi" alkuraskauden vuodot ovat yleisiä eli todennäköisesti kaikki on sulla hyvin!

Tervetuloa lipstikka!

Mulla oli ovulaatio poikkeuksellisen aikaisin. Nyt menossa kp 23 / dpo12, pregcheckit näyttää puhdasta negaa. Dpo 8 juili tosi vähän vatsaa ja dpo9 lähtien on ollut tosi vähäistä tiputtelua (ei edes aina housuun asti). Normaali kierto jos olis ni menkat pitäis alkaa vasta 5 päivän päästä. Mutta varmaan on nyt lyhyempi kierto kun ovis oli niin aikaisin. Oon ollut vuorotellen toiveikas ja luovuttanut, ja nyt tuntuu että eiköhän se uusi kierto ala ihan kohta kun en saa edes mitään haamuja tai viivanpaikkoja dpo12.... Huoh. Mieli maassa. Alkais nyt edes se uusi kierto niin saisi ajatukset eteenpäin.

Ootteko muuten jättänyt yrityskiertoja väliin sen takia että lasketun ajan aikoihin olisi jokin tapahtuma/perhejuhla tms johon ehdottomasti haluatte osallistua? En tiedä miten me tehdään, mutta seuraava kierto olisi ajoitukseltaan vähän huono. Vaikka voihan se vauva tulla ennen aikojaankin ulos, ja ajoitus olisi silloin "huono" vaikka sitä seuraavasta tärppäisi. Taitaa olla aikamoista jossittelua niin pitkälti että ehkä me ei välitetä. Pitää vielä jutella miehen kanssa...

Mulla kanssa tuli kerran tippa vaaleanpunaista paperiin kun pyyhkäisin, se oli muistaakseni rv 6+ jotain. Silloin toki säikähdin että nytkö tää meni kesken. Jotenkin oli ite hyvin pelokas alku raskauden vaikka ei oo keskenmenoja takana mut ensimäinen raskaus joka tosiaan oli työntakana (2vuotta ilman ehkäisyä). Masussa tällä hetkellä potkii vilkas pieni poika, ja toivon tottakai että tulee syliin asti. (Eiköhän se tuu!) nyt rv 24+6

plussatuulet tänne puhaltamaan myös pidempään yrittäneille! <3

Seksiä ei olla uskallettu vielä plussan jälkeen harrastaa nii ei siitäkään voi johtua. Vuoto tuli ihan emättimestä

Mulla on sen vuodon jälkeen ollut nyt maha kippee.. Just sellasta kunnon menkkakipua. Tänään etenkin ollut tosi kipeänä, yritin sohvalla pötkötellä, että helpottaisi niin olin nukahtanut siihen ja nukuin sitten viiden tunnin(!!!) päikkärit! Ukkokaan ei ollu kehannu mua herättää, olivat tytön kanssa ulkoilleet ja muuta, että saan levähettyä, mut hei oikeesti, viis tuntia on pikkusen liikaa kuitenkin:grin Ärsyttää ihan älyttömästi, kun tuntuu, että koko päivä meni ihan hukkaan.

Mullakin Viima tuli jotain veristä, tai oikeastaan juurikin kuvailemaasi ruskeaa vuotoa paperiin pari kertaa silloin, kun tyttöä odotin. Neuvolasta sanoivat, että ihan normaalia, kunhan ei nyt päivittäin ala vuotamaan. Silloin voi olla kyse tulehduksesta tms.

Mulla tuli kans Viima jotain vuotoa esikoisen odotus aikana.. Suht Alkuvaiheessa.. Säikähdin kauheesti sillo, mut se oli ihan harmitonta .. Ei ollu kipuja eikä sitä tullu ku ihan vähän.

Kiitos ovistestivinkeistä ja plussatuulista :) mulla on pysyny kierto 28-30 päivässä pillereiden jälkee, mutta tosiaan vasta kahdet luomumenkat ollu niin vaihtelee varmaankin.. Oon ollu huomaavinani ovisoireita (nippailua, huono oloa, limaa?) kp18 paikkeilla (aika myöhään?) mutta alotan testailut nyt kun posti ne toisi :)

Viima, mulla kaverilla tuli alkuraskaudessa ruskeaa vuotoa ajoittain useestikkin mutta kaikki oli hyvin :) ilmeisesti aika tavallista, yritä olla huolestumatta liikoja! :)

Kiitos taas tuesta naiset :)
Nyt ei oo enään päiväsen jälkeen vuotanut, mutta soitan kuitenkin huomenna neuvolaan!

Voi olla Viima vuotoa muuten vaan!! Esikoisesta luulin jo menneen kesken, kun vuotoa oli useampana päivänä sen verran että luulin kuukautisten sittenkin alkaneen vaikka testi oli ollut positiivinen eikä neuvolaankaan ollut kuin viikko..se olikin sitten tosi pitkä viikko.

Tervetuloa lipstikka, toivottavasti teillä tärpää pian!!

Täällä on nyt kp 5. Loppu viikosta ajattelin alkaa metsästämään ovulaatiota!! Eikä ole aavistustakaan milloin mahtaa olla, kun viime kierto oli varmaan normaalia pidempi kierukan poiston takia..ensi viikonloppu olisi tosi hyvä aika ovulaatiolle, koska seuraavalla viikolla on viiden päivän työreissu ja mies jää kotiin pojan kanssa..Siinä saa äiti taas ikävöidä, vaikka toisaalta on mukava "lomailla", kun työtehtävät on kevyempiä eikä kotitöitäkään tarvitse tehdä :smiley-chores011

Täällä oli myös kerran alussa vaaleanpunaista paperissa enkä oikein tiiä mistä tuli, mut ei oo tullu sen jälkee ja kaikki pitäs olla hyvin :)

Viima, eiköhän tuo ole ihan normaalia, don't worry :) Mielenrauhan vuoksi on ehkä hyvä idea soittaa sinne neuvolaan käydä tarkistuttamassa asia, mutta vuoto voi johtua siitäkin luonnollisesta asiasta, että pieni kaivaa siellä kohdussasi hyvää kasvualustaa itselleen - tai sitten kyse on valemenkoista/ haavaumasta tms. Toivottavasti saat rauhan piinaavilta ajatuksiltasi!

Katjusha, sitä siis toivokaamme sinne!

inja, voimia raastavaan tilanteeseen! Ratkeaisi nyt puoleen tai toiseen, ettei tarvitse häilyä epätietoisuudessa. Tuohon ajoitukseen en ota kantaa puolestanne, koska en tiedä kaikkia faktoja, mutta meillä on pienelle lupa tulla muista suunnitelmista huolimatta milloin vain. Kyllä ne käytännön järjestelyt saa sumplittua sitten, kun on tiedossa muut vaikuttavat tekijät.

pikkukonna, ehkä sille unelle oli tarvetta? Hyvä vaan, että sait levätä rauhassa. On tämä piinailu vaan joskus kovin kuluttavaa...

toinenpikkuinenko, onnea oviksen metsästykseen. Osukoon se kohdilleen, että pääsette hyödyntämään!

ON: yk 3, kp 7/ 26-30. Oviksen testailut aloitettu tänään, ja negahan se tietysti oli. Toisaalta on ihan turha testata, kun hyödyntämispäiviä ovat vain to ja pe ja sitten seuraava viikko miehen työkiireiden vuoksi (tietysti talletellaan kun vaan voidaan), mutta tehdään nyt kuitenkin, kun menevät vanhaksi tässä kuussa. Ja ihan kiva tietää, että missä sitä oikein mennään - osaa sitten ennustaa kierron pituuttakin ja aloittaa Terot oikeaan aikaan (jos niitä alan syömään).

PLUSSATUULIA!

Neuvolassa sanoivat että hyvin todennäköisesti on keskeytymässä. Sanoivat myös siitä hyvin alhaisesta hcgsta että todennäköisesti hyvin alussa tai alkio on viallinen. Aamulla tein viimesen rfsun ja hyvin haalea haamu tuli.

Älähän vielä Viima heitä kirvestä kaivoon. <3 Toki alussa keskenmenon riski on suuri. Mutta ei verinen vuoto aina sitä todellakaan tarkoita, varsinkaan rusehtava. Tiedän miten piinaavaa tuo on, kun ei voi muuta kun odottaa. :(

En edes ymmärrä miksi neuvolassa niin sanoivat! Mulla oli tullut yöllä topsipuikonpään kokoinen läntti alkkareihin. Aamulla eikä myöhään illalla vessassa ei tullut mitään vaikka pyyhin kuinka. Ei kipuja missään. Eilen mulla ei ollut alavatsassa menkkamaista jomotusta mitä on ollut kaikkina muina päivinä. Aamulla vähän vaan vihloi. En usko tuohon "alkavaan keskenmenoon"! Eniten mua huolettaa huono hcg:n nousu.

Takaisin