Raskaaksi 2015

Ei niitä menkkamaisia kipuja ookkaan joka päivä. Itselläni loppui kaikki vihlonnatkin kun oli keskeytyny. Mulla ei keskeytyneissä ollu vuotoja eikä kipuja. Myös kaikki raskausoireet loppu kun seinään.

Onko sulla millonka seuraava hcg kontrolli? Siitä näkyy nouseeko se normaalisti vai ei. Mutta mulla myös yhdessä raskaudessa tehtiin tuota hcg kontrollia ja se nousi normaalisti vaikka oli jo keskenkin mennyt. Mutta noi arvot antaa lääkäreille kuitenkin jotain osviittaa kuinka raskaus etenee.
Jännä, että neuvolassa ovat noin sanoneet.

Äippä, ottaisin muutaman tunnin pidätyksellä klo 10 ja 20. Luulen, että plussa pärähtää varmimmin klo 13 eli varhain iltapäivällä.
Tilasin ovis-testipuikkoja, koska halpis-liuskat on kyllä melko rasittavia salakuljettaa työpaikan vessasta ulos, niin ettei se mene pilalle :)... Meillä ei voi jäädä hengaamaan vessaan pitkiksi ajoiksi, kun on keskellä toimistoa ;)

Tosi pitkään ne sua kyllä pitää epätietoisuudessa Viima.
Itse pyytäisin aikaisempaa käyntiä jotta saa mielenrauhan. Vahvistuu ilouutinen aiemmin tai sitten pystyy pahemmassa tapauksessa alkaa käymään läpi mahdollista keskeytymistä. Itselleni uskoteltiin viikolle 12 asti että kaikki on hyvin ja tarkastusta ei tarvita kun tuli vuotoa. Vk 12 löytyi tyhjä kohtu, tuulimuna, ja kaiken kukkuraksi alkanut kohtutulehdus joka piti kaapia kun lääkkeellinen tyhjennys ei riittänyt. Kaavinnan jälkeen kaksi viikkoa meni kun viimeisin vauvamme sai alkunsa vahingossa :)

Viima: sulla on todella piinallinen tilanne sielä, tarrasukkia ja tsemppiä!

Äippä15 : Mä oon tikutellut päivällä kahdentoista aikaan ja alkuillasta joskus viiden jälkeen, toistaseks ainakin on näyttänyt vahvat ovisplussat. Tsemppiä!

Mulla laski kemiallisen raskauden aikana todella nopeasti hcg, viikko vuodosta oli jo ihan puhdas nega. Tosin sit kyllä tuli niitä haamuiluja viimeviikolla, mutta mä oletan että olivat virheellisiä.

Bongasin todella vahvan oviksen eilen, tietty koko viikonloppu on heiluteltu peittoja...
Nyt siis menossa kp15/28, ajattelin YRITTÄÄ olemaan testailematta ainakin 26.10. asti.:love017

Plussatuuulia kaikille! :happy093.

Joo tää on kyllä raastavaa kun ei tiedä mistään mitään..soitin äsken neuvolaan, JA MUN ULTRA PERUTTIIN!!! Siis mitä ihmettä. Neuvolan akka on edelleenkin sitä mieltä että mulla on keskenmeno. Hmh.:angry5

Mut mulla on kyllä sellanen tunne että kaikki ON kunnossa, eikä päinvastoin. Eikö ruskea vuoto oo voinut tulla istukan kehityksestä? (Ja miljoonasta muusta asiasta....) Nyt mua on nipistellyt yhdestä samasta kohdasta kohdusta. Oireita edelleen on.

No mitä vi**ua???? Tottakai pitäs päästä ultraan!!! On se pkele kumma akka siellä >:( Nyt soitat jollekki eri akalle ja vaadit että haluat selvyyen onko siellä ketään että voit alkaa toimiin! Voimia kovasti, paska tilanne..

Sulla on kyllä Viima siellä tosi piinaava tilanne! :sad001 Jännä miten ne on neuvolassa "päättänyt" keskenmenosta, ilman verikokeita tms. Siis pelkästään sun kertomien oireiden perusteella ilmeisesti? ja koitat nyt saada tuon verikokeen aikaisemmaksi! Eihän tuossa ole mitään järkeä, että sun pitää odotella nuin pitkään.

Viima jos menisit yksityiselle ultraan? Saisit ajan ihan tälle viikolle varmaan ja varmistuksen asialle.

Joo, pelkästään mun kertomuksella ja vuodon kuvauksesta päättivät että nyt se on valitettavasti kesken menny. Ei ees kysyny käymään. Sanoin että haluan ultraan, mutta sanoi että ei oo mitään järkeä ultrata...

Viima : Siis mitä ihmettä?
Mulla ei oltu peruttu niitä, vaikka olin saanut keskenmenon. Laskut tuli kotiin peruuttamattomasta ajanvarauksesta, vaikka sanoivat niiden peruuntuvan.
On kyllä ihme touhua, suosittelen kääntymistä yksityisen puoleen :) sieltä saisit varmuutta varmasti paremmin asiaan!

Äh, täällä odotellaan niitä ekoja luomumenkkoja alkavaksi (nuvaringin lopetuksen jälkeen), nyt meneillään kp28. Aamulla vähän verta, mutta ihan erilailla kun normaalisti kuukautisten alussa. Ja nyt ei enää mitään.. Mitähän tää nyt oli? :o

^ööh mikä tää budiosio yhtäkkiä jostain rahan menosta on kun mä en mielestäni spotannut missään raha-asioista puhuttavan?

Joo, pelkästään mun kertomuksella ja vuodon kuvauksesta päättivät että nyt se on valitettavasti kesken menny. Ei ees kysyny käymään. Sanoin että haluan ultraan, mutta sanoi että ei oo mitään järkeä ultrata...

Mä soitin omalle terv.asemalle ja vaadin sitä ultralähetettä, meiltä ainakin onnistui!
Ootko miettinyt yksityistä? varhaisultraan sieltä kautta ainakin pääsis, meillä tais maksaa Mehiläisessä 45€ kun käytiin kesällä!

Soitan kyllä yksityiselle ja menen sinne ultraan. Ensin soitan kyllä terveyskeskukseen ja vaadin ultraa. Ihme touhua.

Takaisin