Raskaaksi 2015

Raskausoireita voi olla nähtävästi mitä vaan, komppaan Ninni22:ta. Mutta samoin tuntuu että niitä oireita voi olla myös kymmeniä vaikka ei sitten olisikaan raskaana!
Nim. kp30/30 ja nega tulos vaikka voisin listata tähän kaikki viimeisen viikon oireet ja tila ei riittäisi :D

Paljon plussatuulia muille!

Komppaan kyllä Minlexiä, tuntuu että mitkä vaan voi olla raskausoireita - tai olla olematta. Ei musta raskaus oo yhtään sen varmempi olipa kaikki mahdolliset oireet tai ei yhtään, niin paljon kuullu tarinoita kummistakin tapauksista eikä mikään takaa onnellista loppua kuitenkaan.

Kaikki on mahdollista, aina! Mutta Viima, mulla tuntu alussa molemmilla puolilla vuorotellen :) Kaveri kans kyseli että onko normaalia. Nyt myöhemmin tuntuu sit keskellä ja kovempia nipistyksiä!

Pitkän hiljaiselon jälkeen täällä taas kurkkimassa kuulumisia! Täällähän oli saatu mukava plussatuuli lähtökuopille, ihanaa ja onnea plussanneille ♡♡

Pahoittelut negoista ja uuden yrityskierron alkamisesta, täällä alkoi kans Yk3.. päivän oli menkat myöhässä ja ennen sitä tein useamman rtestin joihin osaan piirtyi haamuviiva mutta digi pudotti sitten viivalasit silmiltä kun antoi selkeän 'ei raskaana' tuloksen.
Vaikka olen enemmän kuin iloinen ja onnellinen teidän plussaneiden puolesta, on ollut pakko suunnata ajatukset johonkin muuhun kuin oman epäonnistuneen kierron spekulointiin.. siksi on jäänyt kirjoittelematta ja ollut päivien pausseja täältä foorumilta, vaikkakin lukenut oon käymässä kuulumisia..
Hieman on ollut masentunut olo, osittain johtuu kyllä ranneleikkauksesta josta toipuminen onkin haaste jo sinänsä..varsinkin kun leikkaus ei mennyt oppikirjan mukaan ja jälkioireet kipuineen vaatii nyt uuden visiitin päiväkirurgialla. Elämä on yllättävän vaikeaa vasemmalla kädellä (kun on oikeakätinen)
Pukeminen ja kaikki perustoimet vaatii avustusta ja oma pää kun ei millään haluaisi asettua siihen avunpyytäjän asemaan.
On vaikea nöyrtyä ja pyytää ihan pienissäkin asioissa apua, kasvunpaikka siis minulle.
Kiitos Jumalalle mulla on ihana ja empaattinen puoliso joka auttaa ja hoitaa kodin, pakottaa mut lepäämään kun en itse sitä osaa ja auttaa muutenkin ♡
Uudet ovistestit tuli eilen postissa ja täti on alkanut tekemään lähtöä, tikuttamaan aloitin samantien että ei mene H-hetki ohitte..
Näillä ajatuksilla yrityskierto 3 kp 5/29

mannikka, parastahan se olisi, jos voisi olla tikuttamatta (ja siten stressaamatta) ja luottaa vain kehonsa viesteihin, joita oppii kyllä lukemaan. Hyvät coctailit on ainakin käytössä, joten siitä ei jää kyllä kiinni :) Pidä tuosta rentoudesta kiinni!

Julie00, liputan sen puolesta, että tämä olisi teidän tärppikierto! Kohtahan pääset jo testailemaan :)

Katjusha, tosi hyvä, että olet löytänyt keinon, joka helpottaa olemista ja elämistä. Ihan mielenkiinnosta tosiaan voisi itsekin kokeilla akupunktiota, mutta näin neulakammoisena en tiedä, miten se onnistuisi. Vaikka kaikkensahan sitä tekisi, jos siitä vain olisi apua.

Viima, kyllä se siitä. Ehdit vielä monet kerrat kirota nuo raskausoireet alimpaan *sinne*, joten iloitse nyt kun vielä voit oloistasi. Ne kertoo vain siitä, että pieni kaivaa pesää itselleen ja alkaa kasvaa ja kehittyä. Onnea odotukseen!

Miuna, pahoittelut! Mutta kyllä se onni vielä teillekin suodaan, ihan varmasti. Nyt vaan uuteen kiertoon puhtaalta pöydältä. Eihän siinä muutakaan voi.

NuuNu, tuollainen pieni vaihtelu kiertojen välillä on vielä ihan normaalia - etenkin, jos on käyttänyt hormonaalistaehkäisyä ja ollut raskaana. Ja koska olet jo aikaisemminkin raskautunut, ei sen pitäisi olla tälläkään kertaa mikään ongelma. Toivotaan, että tärppää pian!

Minlex, meinaatko vielä testata vai kuinka?

Piilo89, otahan rauhassa ja anna toipumiselle aikaa. Mennään samoissa päivissä, joten päästään jännäilemään yhdessä :) Plussatuulia ja kärsivällisyyttä sinne!

ON: yk 3, kp 6/ 26-30. Mies on ollut koko viikonlopun koulutuksessa ja lähtee tänään illalla viimeisen luennon jälkeen työmatkalle meren toiselle puolen. Omaa aikaa on siis ollut nyt tuhottoman paljon, mutta eilen sain pienen hyvityksen siitä, kun lähdettiin spontaanisti yhdessä ulos syömään. Lisäksi suunniteltiin jouluksi jotain reissua, kun voidaan vielä tehdä asioita kaksin. Olisi ihanaa päästä vaihtamaan maisemaa, mutta toisaalta sitä toivoo, että plussa sekoittaisi suunnitelmat :)

Kohta oviksen metsastämiseen ja toivo siihen suuntaan, että ollaan molemmat kotona, kun otollinen hetki koittaa.

Muokattu viimeksi:
Tsemppiä kaikille myös .. Nyt aamusta tuntuu ettei tunnu miltää mutta ei montaa päivää enää.. Sit saa selvyyden. Tänää oon menossa kaverin vauva kutsuille. Ja sinne on tulossa toinen viimeisillää oleva kaverini. Vähä kyllä oon jotenki taas kade niille Mutta tiedän että ne myöskin joutui "yrittää" useamman kuukauden että .. Oon vaa sellainen välillä et kaikki nyt heti tänne .. Onneks itsellä on tuo ihana esikoinen ilopilleri

Kiitokset vielä kaikille :grin

Tuulia, mihin ootte meinannu lähteä jouluksi? :)
Me meinattiin turkkia tai kreikkaa, mutta ei nyt mennäkkään.
Alotatko millon oviksen tikuttelun?

Julie, kyllä se siitä vielä paremmaksi muuttuu. Koita rentoutua nyt ja syö hyvää ruokaa,kato leffaa...:)

Voi piilo:sad001
Koitahan parantua nyt! Mukava kuulla susta. Ihana mies sulla! Hyvä että auttaa. Tikutatko ovista kerran vai pari päivässä?

Viima kerran päivässä tikutan, iltapäivästä aina samaan aikaan eli klo 15:30. Viime kierrossa sain ainakin vahvan o-plussan juuri tällä menetelmällä :)

Kiitos kaikille tsempeistä! ♡ tää foorumi on kyllä todella mahtava paikka kun täällä on niin ihania immeisiä kirjottelemassa :happy:
Ja vertaistuki on jotain sellaista mitä ei muualta löydy ♡

Täällä ajatuksia yrittämisestä vie muualle myös meidän tulevat häät :rolleyes:
Mennään naimisiin 14.11.2015,
Meillä ei oo perinteisiä kirkkohäitä vaan vihki+juhlapaikkana on leirikeskus jonne ollaan kutsuttu vain lähimmät sukulaiset (vanhemmat+sisarukset perheineen).
Pienet ja sponttaanit, 35henkilön häät joissa tarkoitus on tutustuttaa molempien sukulaiset toisiinsa. :grin Ei siis jäykkiä puheita vaan rentoa yhdessäoloa ja juhlan päätteeksi saunotaan ja pelaillaan koko poppoo lautapelejä yms yhdessä.
Mielenkiinnolla odotetaan miten sukulaisten samanlainen huumori kiteytyy ja mitä kaikkea vielä keksivätkään illan myötä

Tuulia tikutteletko ovista vai meettekö mututuntemuspohjalla tässä kierrossa?
Tää on sitte meidän plussakierto eikö vaan!
Aurinkoista sunnuntaipäivää kaikille ja plussatuulta purjeisiin kaikille ❤

Vieläkö pääsee mukaan? Täällä 27-v tuore vaimo, nyt haaveillaan vauvasta! Oon jo lueskellut palstaa mutta nyt intouduin kirjottelemaankin. Yk3 meneillään, takana 8 vuotta e-pillereitä. Ekassa kierrossa jo kuvittelin olevani raskaana mutta oli toiveajattelua. Nyt kp 9 tai jotain :) tilasin elämäni ekat ovistestit! Pieni olisi niin tervetullut..

Viima, Turkki ja Kreikka meilläkin oli mielessä, mutta niissä tilanne on mennyt niin hurjaksi, että taitaa jäädä väliin. Hyvänä vaihtoehtona ulkomaanmatkalle myös joku rentouttava kylpyläloma, jossa voi ottaa vaikka luontais- ja mutahoitoja altaassa lillumisen ohella. Mutta näkee nyt. Tikuttelun alan varmaan maanantaina.

Piilo89, kuten tuossa jo mainitsin, niin alan tikuttaa ehkä jo maantaina, koska viimeksi ovis oli niin aikaisin, etten saanut sitä kiinni - paitsi sitten jälkeenpäin. Ihanat häät teillä on tiedossa. Se, että saa kaikki läheisimmät rakkaat saman katon alle luo tunnelman, jota kelpaa muistella sitten vuosienkin päästä.

lipsitikka, tervetuloa joukkoon! Tulkoon teille pikainen plussa!

Oi, Piilon häät kuulostaa kyllä ihanilta!:happy:

Tervetuloa lipstikka! Pikaista plussaa!

Minäkin ajattelin alkaa ovista tikutteleen ensi viikolla, varmaan tiistaina. Testejä ei ole kyllä kuin viisi jäljellä, kun huvikseen tällä viikolla yritin ovista bongailla sen kummallisen veren vuodon takia. Nuo on nuita pahamaineisia Raskauskeijun halpistestejä, niin tuskimpa niissä mitään saan edes näkymään. Tänään kp10.

Kiitos plussatsempeistä ja samaa toivon teille! ☺ Onko jollakin ollu käytössä mammaksin ovispuikot? Niitä tilasin 12kpl vaikka en oikeen edes tiedä vielä miten niitä käytetään :D voiko niillä alkaa testaileen ihan kesken kierronkin?

Tervetuloa mukaan lipstikka! Toivottavasti saatte pian plussan :)

Piilo89 loistava idea pitää pienet ja intiimit häät! Toivottavasti kaikki tulevat hyvin toimeen ja siitä tulee yksi teidän elämän parhaista päivistä! :)

Tuulia joku pitkä viikonloppu kylpylässä olisi varmasti tosi rentouttava ! :) itsekin toivoisi että pääsisi matkustelemaan vielä tänä vuonna. No tulee meillä tuossa ensi viikonloppuna yhden yön kylpylämatka ;)

Täällä oli eilen kp 7 vieläkin vähän tuhrua joka on todella outoa ei oo varmaan koskaan ollut mutta nyt toivottavasti loppu ja huomenna voisi alkaa tikuttamaan ovista :)

-jopsu- kp 8/26-28 yk 4

Kiva, että täällä on muitakin matkakuumetta potevia! Me lähdetään jouluksi Italiaan. Joka vuosi vietetään siellä joulu. Jos sattuis tärppäämään ennen joulua, niin sit vois ostaa jotai pientä vauvalle sieltä tai muutaman äitiysvaatteen. :)

pikkukonna, jos kiertosi on normaalin rajoissa, niin niiden viiden testin pitäisi riittää. Tietysti siinä on sitten se muuttuva tekijä, että esim. stressi, sairaudet jne. saattaa vaikuttaa kiertoon. Ja sitten kun se pirulainen ovis saattaa livahtaa ihan huomaamattakin ohi, vaikka tikuttaisi kerran päivään. Mutta noin niin kuin mututuntumalta kyllä uskon, että sen h-hetken saat kiinni.

lipstikka, itse käytän cb:n digitestejä, koska hermoni eivät kestä viivojen tutkailua ja spekuloimista. Tietysti ne tikut on tyhjää parempi, mutta joskus niiden kanssa menee arpapeliksi. Nimimerkillä Kokemusta on :) En silti sano, ettenkö enää koskaan käyttäisi tikkuja/ puikkoja. Oma jännityksensä siinäkin :)

Jopsu, kuulostaa suunnitelmalta :) Me varmaan suunnataan kylpylän osalta Etelä-Viroon, jos siihen päädytään, koska mies on sieltä kotoisin ja tuntee monta kylpylän pitäjää. Siinä saisi hoidettua monta kärpästä yhdellä iskulla.

kärpänen, varmaan tosi ihanaa päästä hetkeksi pois omasta arjesta. Oletteko jo monta joulua ehtineet juhlimaan Italiassa? Millainen sää siellä on talvella?

Mjääh, nyt ei ole yhtään hyvä fiilis. Mies tuossa pyörähti pikaisesti kotona ja lähti samoin tein pidemmälle reissulle. Tulee torstaina aamusta takaisin. Ja sattui kuin huomaamatta tuossa mennessään ilmoittamaan, että otti työreissun toiselle puolen maata viikonlopuksi. Että sillä tavalla meillä. En kyllä yhtään tykkää, jos ovis menee sillä aikaa ohi. Pah.

Mulla tuli vaaleanpunaista vuotoa vessassa! Sen jälkeen tuli ruskeaa....onko tää normaalua vai häh? :arghh:

Toivottavasti ei tulis enempää. Voihan ne olla jonkinlaiset pikku "menkat" vaikka raskaana olisit :)

Viima, joo voi olla valemenkat tai raskauteen liittyvää. Mulla oli helmikuussa plussan jälkeen ruskeaa vuotoa pari päivää 19-20 dpo, eli olin jo plussannut verikokeen. Raskaus kuitenkin jatkui.

Ovistestaaminen aloitetaan kesken kierron, esim. Kp 11, jos kierron pituus 28. Ajan kanssa oppii, mille päiville oma ovis osuu. Itse seuraan ovistestien lisäksi aamulämpöjä, koska se on hyvä tapa varmistaa oviksen tapahtuminen.
Tilasin just lisää ovistesti-puikkoja ja aion aloittaa testaamisen kp 12. Ennen sitä ei mun kierrossa tapahdu mtn jos sittenkään muutamaan päivään

Kp 24 ja menkkoja toivotaan

Takaisin