Raskaaksi 2015

Mulla ei oo neljässä keskenmenossa yhessäkään ollu vuotoo missään vaiheessa. Ainoastaan todettu kuolleeksi ultrassa eikä ole omin avuin pois tullu. Ainoastaan kaavinnalla, hysteroskopialla tai lääkkeellisellä tyhjennyksellä. Mulla oli vain tunne, ettei kaikki ole hyvin ja joka kerta kun toi tunne oli niin sain ultrassa vahvistuksen keskenmenosta. Kaikilla ei edes tule vuotoa eikä kipuja. Kasvu vain lakkaa eikä kroppa tajua poistaa sitä itsestään.
Tässä raskaudessa mulla ei ole ollut tunnetta, että joku olisi vialla ja kaikki on tosi hyvin. Uskon tuohon, että "äidinvaisto" kertoo jos on jotain pielessä.

mannikka, testasitko ovista vai päättelitkö muuten? Ja ah, tuo odottelu on kyllä yhtä piinaa. Plussatuulia ja rentoutta lähettelen siihen suuntaan!

Julie00, liian aikaisin ei kannatakaan testata, koska jokaisella nousee hcg yksilöllisesti. Lupaavat on kyllä oireet. Toivottavasti olisi nyt tosi kyseessä!

Taikkuli80, paljon onnea! Pysyköön masuasukki matkassa loppuun asti!

jennyhannele, plussa se on hailakkakin viiva. Mutta juu, tuohon verikokeeseen en osaa ottaa kantaa. Jospa olisi kuitenkin vielä niin alussa, ettei näy. Mene ja tiedä. Toivotaan silti parasta!

Viima, koita madaltaa noita stressitasoja ja iloita onnellisista uutisista. Kyllä se raskaus siitä itsekseen eteenee, eikä huolehtiminen johda mihinkään. Nyt tarvitaan rautaisia hermoja :)

Jopsu, pikaista paranemista. Kaikenlaista lenssua on nyt liikenteessä, mutta älä anna sen vaikuttaa positiivisiin fiiliksiin. Lepää ja hoida vaan itseäsi, niin kyllä se siitä. Ja tsempit oviksen metsästykseen!

pikkukonna, ihanaa, että miehesi on noin hyvin mukana tilanteessa. Useinhan se raskaus konkretisoituu heille vasta sitten, kun lapsi on maailmassa. Mutta koska teillä on siitä jo taustaa, niin on helpompi tarttua nyt uusiin asetelmiin.

NuuNu, toivottavasti tapahtuu nyt jokin ratkaisu. Millainen kierto yleensä on pituudeltaan?

Smuutsie, onnittelut viivoista! Lähetähän niitä plussatuulia nyt oikein kunnolla tännekin :)

toinenpikkuinenko, sama juttu, että vuotaa ihan kunnolla. Tai nyt siis jo ehtymään päin, mutta ei kyllä ollut mukavaa. Toivottavasti sielläkin alkaa jo helpottaa!

Katjusha, oletko kauan käynyt akupunktiossa? Onko ollut jotai selvää hyötyä? Nimim. kiinnostunut.

Miuna, pahoittelut negasta. Tee uusi testi parin päivän päästä, jos mitään edistystä ei tapahdu mihinkään suuntaan. Onko mitään oireita tai aavistuksia?

Beisla, olen vähän pihalla noista hoidoista, mutta korvaako Kela siis hoitojen kuluja? Meilläkin varmaan se paikka edessä, jos ei luomuna tärpää, koska miehen simppojen laadussa oli jotain häikkää, kun sitä tutkittiin.

kärpänen, tervetuloa joukkoon jännäilemään. Jääköön vierailusi lyhyeksi pikaisen plussan myötä :)

ON: yk3, kp 5/ 26-30. Vuoto alkaa hellittää ja kohta päästään taas tositoimiin. Täytynee aloittaa oviksen tikuttaminen tällä kertaa jo kp 9, koska viimeksi tuli niin aikaisin, ettei ehditty hyödyntää kunnolla. Harmittaa vaan, kun mies on reissussa alkuviikon ja viikonlopun, joten toivotaan, että ovis osuu niihin välipäiviin, kun ollaan molemmat saman katon alla. Greippimehua, macaa, vehnänalkioöljyä ja vitamiineja menee kiitettävästi, ja loppukiertoon sitten mukaan Terot ja punaviini. Näillä mennään.

Plussatuulia :wav

Muokattu viimeksi:
Tuulia, tässä kierrossa en tikuttanu, enkä mittaillu lämpöjä, joten ihan varmaksi en voi sanoa. Kovin nippaus oli kp15, mutta vasta tänään on nännit kipeytynyt.. Eli ovis oli välillä kp15-18 eli nyt ois dpo 1-4, mut taidan taas mennä pienimmällä ni ei tuu niin himo testata :p rentous on taas vähän palannu, nyt ei auta kun jännäillä..
Toivottavasti teillä onnistuu aikataulutus :)

Beisla, toivottavasti koti-insseillä tärppää niin ei ivfään tarvitse lähteä :)

Mira, mitkä dpot?

Vitamiinejä löytyy nyt muuten: multivita monivitamiini, multivita beko long b (b1+b2+b3+b5+b6+b12+foolihappo+d-biotiin), magnesium, c-vitamiini, d-vitamiini ja sinkki.. Sit oon juonu greippimehua.
Kp19/30(?) dpo1(?) yk4
Tajusin just että jos mennään yk5 niin tulee puol vuotta yritystä täyteen :( ei pitäs miettiä..

Hoh .. On se pitkä aika odotella ens viikon lopulle et sais selvyyden :) mulla on työhousut alavatsan kohdalta inhottavan "tiukat" pakko pitää nappia auki. Ja tissejä
Edelleen kihelmöi sillee Jännästi . Aaltoilevaa etovaa oloa on .. Kokoajan pitäs syödä ? Siitä se varmaa johtuu ettei nappi mee kii pitäs lopettaa tää kyttäys kokonaa..
Kp 24/28? Dpo 8?
Ei enää montaa päivää kierron loppuu :) toivottavasti ei ala uus .

Tuulia, vasta kahdesti olen käynyt akupunktiossa. Yöhikoilu loppui, nukun syvemmin ja selkeästi tyynempi olo. Mulla ollut sekä henkisesti että fyysisesti paha tilanne johtuen keskenmenoista ja muistakin pettymyksistä.
Menkkajomoja kp 23, ei haittaa vaikka alkais kun jäi se ovis väliin. Uusi terveempi kierto alkakoon!
Tsempit kaikille!!! Lisää plussia ketjuun!

Aika matelee... Vasta ensviikonloppuna vois aikaisintaan testata. Tänäaamuna käveltiin metsässä pojan kanssa pakkasessa ja ihmeteltiin peuroja. Kohta kirppikselle. Himottaisi ostaa mammavaatetta...äh...malttamaton olo.

Tervetuloa kärpänen!:)

Mulla taas Viima pillereiden jälkeen tasottu kierto heti, joskus sillon kauan sitten, mutta ei näköjään tästä renkaasta. Tosin mulla ei kyllä enää ole vuotanut enää sen eilisen lorahuksen jälkeen, niin mietin, että oliskohan mulla saattanut olla jo ovis:eek: Varmaan elättelen turhia kuvitelmia, mut en suostu uskoon, että tää kroppa on nii sekasin, että yrittää menkkoja tuputtaa viikon välein:p

Ai! Mitä pillereitä söit? Mulla oli yazit, vaikka poltin ennen about askin tupakkaa, ja yazeissa on tosi korkea veritulppariski kun polttaa...
Onneksi ei enään ikinä hormonaalista ehkäisyä! :)

En enään stressaa. Uusia raskausoireitakin on ilmaantunut! Rinnat ovat turvoksissa,selvästi kipeät, hajuaisti on herkempi ymsymsyms. Nyt muutenkin on rtesti huomattavasti tummempi :smug:

Yasminellet taisivat olla. Joo, en kyllä itsekkään rupia näiden hormooniehkäisyjen kanssa enää koskaan millekkään. Ei sovi mulle yhtään ja onhan ne nyt muutenkin ihan kamalaa kamaa..:grin
Kiva kuulla, että siellä alkaa olemaan jo ihan selkeät oireet ja viivakin tummentunut!:happy:

Musta nyt vähän tuntuu, että mulla on ton varhaisen keskenmenon jäljiltä kierto sekasin. Viimeviikonloppuna sain kirkkaita ovisplussia ja nyt taas. Kaks ovistako nyt sitten? Ähh, nyt siis normikierron mukaan kuuluiskin olla. Eikai tässä muu auta kun olla kärsivällinen kuun loppuun ja koittaa ajatella muita juttuja..
Kaikille hyvää viikonloppua ja paljon tarrasukkia lähettelen!

Laitahan Viima kuvia niistä testeistä :) Hyvän kuuloset oireet! Nyt tsemppiä että kaikki menis hyvin 8)

Täällä ois viimein tiistaina se neuvolaultra! Jännittää.. Toivottavasti ei tarttis tulla takas tähän kuumeilemaan :/ Kävin kyllä ostamassa jo vähän mammavaatteita! :p

SunLight_90 rv 8+4

Siinäpä ois :)
Eka on eilen aamupissasta, ja toka on eilen (ilta!!)pissasta!

Liitteet

• Screenshot_2015-10-10-13-06-15.png
    Screenshot_2015-10-10-13-06-15.png
    341.5 KB · Katsottu: 228
Mannikka, tiistaina oli inssi eli öö.. dpo 4 vasta. Aika matelee! :o :D Onpas sulla vitamiineja käytössä, hyvä! :) Mulla vaan fooli ja d. Sillon kun jaksan niin otan ceetä, omegaa, ja beetä :)

Sunlight, käyhän täälläkin kertoo sitten ultrakuulumisia :)

Kärpänen, tuo väsymyshän kuulostaa ihan lupaavalta ;) Ei muuta ku päikkäreille vaan :)

Tuulia, olihan niitä menkkajomoja ja pieniä rintavihlasuja, flunssaa ja palelua, mutta arvelin että tuskinpa on tärppi käyny ja niinhän se täti tänään tulla tupsahti.. Positiivista tässä on se, että viime kierto oli 33 ja nyt 26 päivää, eli ei kerenny jäädä kummemmin empii että onko vai eikö. Eikä kerenny odotukset kivuta kovin korkealle, nyt ihan ok fiiliksillä yk3:een ja ovistestit laittaa tilaukseen.

Miralle ja muille tsemppiä piinailuun :)
Siellä on ainakin vitskut kohdallaan. Nyt alatte kaikki plussaamaan niin saadaan tää ketju tyhjäksi ennen 2016 vuotta!

Smootsielle onnittelut plussasta!! :smiley-angelic003

Pahoittelut Nemira. :sad001

Katjushan hyödyt akupunktiosta kuulostavat oikein hyville! Jospa näillä eväillä plussaa kohti! :smiley-angelic001

Miralle, kärpäselle, Julielle, mannikalle ja kumppaneille kärsivällisyyttä testauksen odotteluun! :signs003

Viiman oireet ne lupaa hyvää, ja viivatkin vahvistuu, jes!

Tuulia, tämä oli ensimmäinen kierto edellisen raskauden jälkeen ja kesti lopulta 38pv, täti löysi tiensä perille ja nyt siis kp2/38(?), yk2. Ja krampit aamulla sitä luokkaa, että ajatukset lennähti hetkessä takaisin 9,5kk päähän, aivan kuin synnytyspolttoja! Piti ihan napata pöydänreunasta kiinni. :wideyed::p Onneksi ei kestäneet pitkään, huh! :smiley-ashamed004 Esikko nappasi yk4 11,5v pillereiden syönnin jälkeen, ja tuolloin lopetettuani hormoniehkäisyn luomukierrot venyi joka kerta 2pv, 30-32-34 ja neljännestä kierrosta tein plussatestin kp40. En siis osaa sanoa, mikä minulle olisi "normaali" kierron pituus. Pillereiden kanssa kierto oli tietty tarkka. Tsemppiä sinne oviksen hyödyntämiseen! Toivottavasti osuu kohdilleen miehen reissujen suhteen. Samankaltainen tilanne täälläkin!

Muokattu viimeksi:
Onko muuten yleensä alkuraskaudessa kipuilua molemmilla puolilla kyljissä? Ei siis koko kyljessä vaan suunnilleen munuaisen kohdalla? Tuntuu pistävänä ja särkevänä. Alkaa iltaisin. Nyt siis käyny jo niin kolmena iltana peräkkäin, ja välillä kipu on navan vieressä about 12cm kylkeen päin ja molemmilla puolilla!

Takaisin