Raskaaksi 2015

Hankalaahan se on, kun ennen 6+ siellä ei näy mitään järjellistä. Ilman sykettä näkyvä raskauden alku ei vielä kerro jatkosta... Ennen sitä ei voi tietää, mitä tulee. Mutta verikoeseurannan voi mikä tahansa neuvola järjestää. Kahdella muutaman päivän välein tehtävällä verikokeella voivat helposti selvittää, kehittyykö hcg riittävää tahtia.

Viima, sulla on raastava tilanne :sad001 Mulla itselläni on huonoja kokemuksia haaleista plussaviivoista ja vuodosta... kesken meni kahdessa viikossa, vaikka digilläkin olin saanut "raskaana 1-2", mutta ei ikinä noussut... MUTTA, tuon jälkeen tarttui heti mukaan meidän kuopus:Heartblue Toivottavasti sulla olisi harmitonta. Mäkin kyllä sanoisin että Hcg-seuranta olisi paras keino saada selville, ultra kun ei valitettavasti vielä kertoisi oikein mitään. Ja aikahan tietysti kertoo miten tulee käymään.... Mulla oli silloin elämäni stressaavin viikko kun jouduin odottamaan miten käy. Vaikka olin jo osanut pahimpaan varautua.

Oliko ketä tällä viikolla testaamassa? Kellä piinapäivät menossa? :) Ainaskin Miran plussaa odotan kuumeisesti kun jotenkin kuulostaa niin lupaavalta :happy:

ON. Mitäs tässä, menossa kp 16. Oviksesta ei nyt oikein ole varmuutta.... Testasin ihan kierron alussa ja epäilen saanneeni ovisplussan kp 9. Piti testailla vielä sen jälkeen, mutta jäi pari päivää väliin enkä sitten enää viitsinyt kun jos oviksen jo missasin. Nyt sit kuitenkin eilen oli tosi isot limat, kp 15. En tiedä sit olisko se ovis voinut olla vasta nyt. Eilen hyödynnetty, että toivottavasti oli nyt :happy: Tein ovistestin ja siinä oli toinen reuna tosi tumma, mutta muuten halee...

Äh, ens kiertoon joko tikutan orjallisesti tai sitten vaan jätän väliin. Kauheen hankalaa eikä mitään varmuutta siitä että oviksen edes saa tikussa näkymään.... Fiksumpaahan se olis järjestää aikaa siihen joka toinen pvä -taktiikkaan :happy: Noh, eletään tää kierto ensin loppuun :happy:

Sandy kp16/26-36 tjot 3

Viima tosi ikävää että joutuu odottelen epätietoisuudessa :( toivottavasti tilanne selviää pian ja toivottavasti kaikki olisi kunnossa siellä masussa!

On. Täällä ollaan edelleen flunssassa oltu kohta 2 viikkoa. Kp 9 menossa ja pitäis alkaa ovista tikuttamaan! Tänään ajattelin tehdä ekan ovis testin! :) toivottavasti saan sen tässä kierrossa kiinni :)

Tsemppiä ja plussia kaikille!<3

-jopsu- kp 9/26-28 yk 4

Viima, luulis ny et tekisivät ultran, tai verikokeen, et sais selvyyden.kurjaa odotella. Tsemppiä.

Tääl mennään nyt kp 14/33. Aattelin ruveta tikuttaan nyt ovista.en oikeen tie ikinä tosta oviksesta.oireita kyl viimeks oli, mutta vahvaa plussaa en saanu

Ultra on tosiaan aika tarpeeton noin alussa. Mulla oli tässäkin raskaudessa hcg kontrolli kahden päivän välein sinne asti kun sydämmensykkeet nähtiin. Yksityiseltäkin voi pyytää hcg kontrollia, jos neuvola ei siihen suostu.

Otan osaa Viima!

Mun piti myös metsästää plussaa tällä viikolla, mutta ei ilmeisesti kans enää tartte. :sad001

Pahoittelut viima

Omaa napaa. Kp 26/28 ja kyllä, olin malttanaton ja tein testin äsken. Enkä ollu ku max 2 h pidättänyt. Tuli haalea viiva pc testillä jännää.. En saa kuvaa tänne.. Kokeilen Tos loppuviikol uudellee jos ei menkat yllätä .. Jotenki mun alitajunnassa oli et siihe tulee joku viiva.. En saanu edellisestäkään raskaudessa pc testillä kovin vahvaa viivaa ikinä.. Pitänee ostaa kunnon testi seuraavaksi.

Voi ei Viima. :( Pahoittelut, tuntuu varmasti kamalalle. Niin epäreilua.

Kunpa saataisiin tänne niitä pysyviä plussia ja pieniä tarrasukkia kaikille.

Miulla on nyt menossa kp12 ja menkkakipuja ilmassa. Eilen tein ovistestin päivällä ja haalee viiva siihen tuli. Pupuiltu on eilen ja tänään :) Illalla meinasin vielä tehdä ovistestin. Mietin vaan, että jos eilen oli haalea viiva - niin voiko se tänään jo vahvistus?? Ekaa kertaa tikuttelen..

Kiitos :Heartred eipä sille oikeen voi mitään. Muutenkin hcg oli viikolla 4+3 24..
Nyt on :violent006-olo.

Kuinkakohan kauan meilläkin menee että tärppää uudestaan...

Voi Viima <3 Mut ihana asenne, uutta putkeen ku oot tarpeeks surru ja jos tämä pikkuinen nyt pysyy kyydissä loppuun asti! :) Kuitenkin törkeää käytöstä neuvolatätiltä. Tsempit seuraavaan kiertoon! :Heartred:Heartpink

Takaisin