Larissa
Tietävä tietäjä
Kiitos ihanasta tsempistä elaffy!
Olet ollut usein mielessä :) Mitä tytöille kuuluu? Salaa toivon kaksosia, mutta yksikin oma pieni käärö olisi aivan tarpeeksi onnea :) Onhan mulla ihan hyvät "riskit" kaksosiin perinnöllisyyden puolesta.
Äidillä on kaksoisveljet, isän äiti sai kolmet kaksoset, (joista mun isä on itse yksi kaksonen) ja mun äiti odotti lääkäreiden mukaan kaksosia, kun sai minut, mutta toinen ei selvinnyt alkua pidemmälle.
Täällä tuli eilen illalla ja tänään aamulla vaaleanruskeaa valkovuotoa, joten mieli on vähän matalalla mahisten suhteen
Voihan tää liittyä ohi menneeseen ovikseen (oviksen hetkellä tuli verta tippa), mutta silti vituttaa. Pitää varmaan aloittaa luget illalla, jotta olisi edes jonkinlaiset mahikset kiinnittymiselle.
Larissa kp 22/32, dpo 3, yk 15
Olet ollut usein mielessä :) Mitä tytöille kuuluu? Salaa toivon kaksosia, mutta yksikin oma pieni käärö olisi aivan tarpeeksi onnea :) Onhan mulla ihan hyvät "riskit" kaksosiin perinnöllisyyden puolesta. Täällä tuli eilen illalla ja tänään aamulla vaaleanruskeaa valkovuotoa, joten mieli on vähän matalalla mahisten suhteen
Larissa kp 22/32, dpo 3, yk 15
Muokattu viimeksi:
Vitsi, vitsi