Raskaaksi 2015

No ne pc:n testit ei kovin montaa euroa maksa, että jos selalisella saa vähän rauhoitettua mieltään niin se on pieni hinta. Minä ainakin tekisin. Ja siis varmasti on oikea raskaus ja todellakin toivon, että saat varmuuden siitä ja voit iloita tästäkin raskaudesta. Se on kuitenkin niin ihanaa luoda uutta elämää. :Heartblue:Heartpink

SunLight, luulen et oon sit kun plussan saan niin ihann samanlainen :) Koitat vaan ajatella positiivisesti!

SunLight kai siihen jossain kohti alkaa luottaa. Esikosta en osannu murehtia alussa yhtään. Nyt kemiallisen jälkeen pelottaa jo plussaaminen :rolleyes:

Mäkin oon varmasti hysteerinen sitten kun plussaan...koita vaan sunlight nyt olla positiivinen ja aamulla teet testin :)

On! Täällä aamut alkaa mukillisella greippimehua ja napsimalla omegaa :grin
Menkat loppui vihdoin! Nyt vaan mietin et milloin kannattas alkaa testaamaan ovista. Kp5/30+ ja yk4

Viima ite alotin nyt kp6 mut tosiaan niit testei sit meni "pari" :D ehkä kp13 vois olla hyvä?

Siis apua :D Tossa pc:n paketissa on 2kpl nii aattelin sit että eihän se haittaa vaikka nyt päivälläki tekee yhen, noin 1-2h pidätyksellä.... No, ei voi kyllä enää epäillä :'D :laughing002:hello2:Heartred

Liitteet

• image.jpg
    image.jpg
    831.8 KB · Katsottu: 235
Pillereitten lopetuksen jälkeen oon nähny mitä ihmeellisimpiä unia muuten! Viimeyönä näin unta että meidän koira synnytti tipuja...on tää kyllä outoa :hilarious:
Niin ja naama tietysti kukkii:smiley-angry017
Haluun näistä finneistä eroon! Pillereiden aikana mun iho oli kuin vauvan pylly:sad001

Eilinen ovistesti näytti tältä kp 3/??
muilla sofin ovistikuista kokemusta, tuntu hassulta et anto noin selkeen viivan näillä kp päivillä o_O vai johtuuko sit siit kemiallisen km

Liitteet

• 2015-09-11 13.34.09.jpg
    2015-09-11 13.34.09.jpg
    978.3 KB · Katsottu: 234
Piilo, mulla näyttää otestit melkeen aina tolta, paitsi oviksen aikaan kirkuvannpunaiset viivat :) niin ja mulla vaihtelee tummasta vaaleeseen läpikierron toi alin viiva. Aina on kuitenkin se kaks viivaa.

Piilo, tuollasta viivaa voi hyvinkin olla läpi kierron, ovisaikaan sit yhtä vahva kun kontrolliviiva :)

Velmu ovistesti näyttää mulla aina kahtaviivaa jos tarkotit vain sitä, ovisplussassa on siis samanvahvuiset viivat :) (en tiedä tarkoititko samanvahvuisia mutta ajattelin että tarkennan)

Sunlight ei voi kyllä epäillä! Tarrasukkia sinne!! :)

Piilolla myös viivat jotka saan läpi kierron, toivottavasti saat oviksen kiinni! :)

Mulla näkyy myös jonkinlaista kahta viivaa o-testeissä läpi kierron, joskus jopa vahvistuen taas oviksen jälkeen menkkoja kohti. (Pitkään aikaan en kylläkään ole jaksanut tikuttaa.) Eli tasavahvat tai testiviiva vahvempi = O-plussa :)

Tsemppiä kaikkille kierron tai raskauden vaiheesta riippumatta! Nyt kun vaan saataisiin niitä plussia lisää ja ketju tyhjäksi!

NAPAA: Täällä on ollut joku megaovis meneillään :grin Monta päivää putkeen hirmuiset limat ja kunnon muniskivut. Eilen tuli vielä tippa vertakin kirkkaan liman seassa, mikä kuulemma on hyvä merkki oviksen kohdalla. Yleesäkin tunnen aina oviksen, mutta tämä kerta on jossain ihan eri sfääreissä! :eek: Vieläkin jomottelee, mutta kuiva kausi alkoi jo. Onneksi oli kerrankin tallettelut kohdillaan :wink Toivotaan, että mojova ovis tuo mojovan plussan parin viikon päästä :grin

Larissa kp 20/32, dpo 1, yk 15

Muokattu viimeksi:
Nega, nega ja nega.... :( Ajattelin että en tarvii enkä halua ostaa ovulaatiotestejä, mutta nyt tilasin... alkaa tää raskautuminen tuntumaan sen verran vaikeelta. 8 kierto menossa Nuvaringin lopetuksen jälkeen eikä näy, eikä kuulu... josko nyt sitten selviäisi se ovulaation aika.... saa varmaan tikuttaa ekalla kerralla koko kierron... Varsinkin kun kierto heittelee 27-30 päivää? :)

Eeeeliah varmaan riittää jos aloitat o:n testaamisen kp 10--> jos kiertosi on tuota luokkaa :) jos haluaa takuuvarmasti oviksen kiinni, suosittelen testaamaan 2x päivässä! :)

Takaisin